{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Ny hund.. {{forumTopicSubject}}

går og kigger lidt på hunde i tiden men vil gerne have en stor hund af en art, og så siger alle hvorfor får du ikke en tæve hund de er nemmere at have og træne nok mest fordi de kan med andre hunde og den dur, .. eneste problem er når de bløder siger det..

og andre siger få dig da en lille hund der er nem at have med over alt, og man kan få passet...

Men jeg syntes bare ikke jeg Kan identificere mig selv med en hun Hund ? er det normalt at en mand ikke kan det... og de små hunde der det er ikke lige mig synes det er for festen med sådan en, vil gerne have en vildbasse at lege med..

en anden ting jeg er lidt Lun på en Ægte Brun Labrador (kan bare ikke rigtigt finde) en hvalp der lige fanger mig 100% , men har så siden læst at Labradore har det med at Stikke af ? og er rimelige ihærdige med at finde en smutvej ? er det korrekt ?

ham jeg har haft indtil nu har været vild og tovlig når der gik nogen forbi men et 1 meter høj hønsehegn har kunne holde ham inde fordi han havde respekt for ikke at hoppe ind i det eller over det.. for så kunne han bare ha gjort det men det har han aldrig gjort han har kun markeret sig og gjort sig til..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hund..
  • #3   25. apr 2012 Nu hvor jeg er igang med et Indlæg - hvem bruger folk så primært til forsikring (udvidet) hunde forsikring jeg har selv brugt Aros i de sidste 9 år men de opsagde den til sidst pga. jeg havde flyttet mine andre forsikringet til et ny selskab, hvor man ikke kan tegne en udvidet hunde forsikring hvilket jeg er meget træt af.. for uden tvivl jeg skal have 100% udvidet forsikring på det næste kræ..

• #4   25. apr 2012 ja men nu fik jeg aflivet den gamle i mandags pga sygdom, og var overbevist om det var den første og sidste hund jeg skulle have, men må indrømme

JEG mangler en at gå tur med.. og mangler en at snakke med når jeg kommer hjem det er sku ik nemt at undvære efter 9 år :-s

• #5   25. apr 2012 Vil bare gerne gøre det 100% efter bogen denne gang og få en hund der er 100% styr på og trænet, den gamle fik jeg mens jeg var ung og umoden og havde en ikke en brik for stand på det.. så han missede en del i oplæringen og det gjorde livet lidt mere bøvlet i hans ældre år.. pga ingen kunne gå ture med ham, eller passe ham udover mig selv og min bror

• #6   25. apr 2012 Var selv meget tæt på at få en tæve da jeg fik min den sidste, selvom jeg egentlig ville have en hanhund. Heldigvis blev jeg til sidst præsenteret for den helt rigtige hanhund.

Hold op jeg er glad for at jeg havde lidt tålmodighed dengang. Har fået den hund der passer perfekt til mig

• #9   25. apr 2012 bor på en landejendom som er forsikret hos Tryg Landbrug. Der er figurant/udvidet forsikring en del af ansvarsforsikringen = gratis smiley

• #10   25. apr 2012 Ja jeg rusher heller ikke ud og køber bare for at købe det gjorde jeg sidst .. Og tænkte ikke over konsekvenserne ved at have en hund og hvordan hunden blev opdrættet... Dengang var det bare smart i en fart og alle skulle have en hund, men mange
    Kom hurtigt af med dem igen men er stolt over jeg holdt ansvaret og fuldendte det er dyreelsker og forstår ikke dem der kan gå af med en hund eller aflive en rask hund det er svineri man må sku stå ved det ansvar.

• #11   26. apr 2012 Jeg bruger også dyrekassen Danmark, og har en total forsikring som dækker alt! smiley Og kan kun anbefale du kigger på en masse forskellige racer, besøger kenneler osv. Og kan i øvrigt anbefale Leonbergeren ;o)

Kommentér på:
Ny hund..

Annonce