Ny hund.. {{forumTopicSubject}}
går og kigger lidt på hunde i tiden men vil gerne have en stor hund af en art, og så siger alle hvorfor får du ikke en tæve hund de er nemmere at have og træne nok mest fordi de kan med andre hunde og den dur, .. eneste problem er når de bløder siger det..
og andre siger få dig da en lille hund der er nem at have med over alt, og man kan få passet...
Men jeg syntes bare ikke jeg Kan identificere mig selv med en hun Hund ? er det normalt at en mand ikke kan det... og de små hunde der det er ikke lige mig synes det er for festen med sådan en, vil gerne have en vildbasse at lege med..
en anden ting jeg er lidt Lun på en Ægte Brun Labrador (kan bare ikke rigtigt finde) en hvalp der lige fanger mig 100% , men har så siden læst at Labradore har det med at Stikke af ? og er rimelige ihærdige med at finde en smutvej ? er det korrekt ?
ham jeg har haft indtil nu har været vild og tovlig når der gik nogen forbi men et 1 meter høj hønsehegn har kunne holde ham inde fordi han havde respekt for ikke at hoppe ind i det eller over det.. for så kunne han bare ha gjort det men det har han aldrig gjort han har kun markeret sig og gjort sig til..
mar 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 38
mar 2005
JEG mangler en at gå tur med.. og mangler en at snakke med når jeg kommer hjem det er sku ik nemt at undvære efter 9 år :-s
mar 2005
jun 2011
Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 201
Hold op jeg er glad for at jeg havde lidt tålmodighed dengang. Har fået den hund der passer perfekt til mig
jun 2011
Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 201
mar 2005
Kom hurtigt af med dem igen men er stolt over jeg holdt ansvaret og fuldendte det er dyreelsker og forstår ikke dem der kan gå af med en hund eller aflive en rask hund det er svineri man må sku stå ved det ansvar.
sep 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 413
Ny hund..