3 år og med savn.. {{forumTopicSubject}}
Vi måtte for 1.5 mdr siden sige farvel til en af vores hunde, da hun ikke kunne fnde ro i vores dagligdag. Heldigvis var der et andet hjem til hende, og der trives hun nu godt.
Men vores datter på 3 år savner sin jazzmin, hun snakker hele tiden om hvor højt hun elsker hende og om hvornår hun kommer hjem. Vores datter kunne gøre alt ved hunden. alt fra klæde sig ud til sove sammen i kassen...
Vi har en anden hund, som er lige så god til børn og som også får sine hårbøjler og hatte på, og ham har jeg sagt hun kunne få, men det vil hun ikke, hun vil kun ha jazzmin.
Vi sagde jazzmin kun skulle på ferie, da hun i første omgang skulle på prøve i den anden familie..men nu er det jo virkelighed, hun kommer ikke hjem igen og hvordan får man det så lige sagt..
Håber op kloge ord.
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 254
hvis i har tid og plads så tag hende med ud og køb hende en hund - som hun "vægler"
held og lykke mange gange..
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 209
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 254
Håber i finder en løsning:) Men fortæl hende nu sandheden
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
Sig også, at hun skulle hilse og sige, at så bliver jeres anden hund også glad, for den har kun ventet på, at hun nu har tid til at lege og putte sammen med den.
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Jeg ville sige sandheden. Selvom det er svært, og hun bliver sikkert rigtig ked.
Forklar hvorfor og send måske et kort "fra Jazzmin" til hende, der fortæller at hun elsker hende, men er rigtig glad for hendes nye hjem.
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.930
Hvis det er tlfældet, forstår jeg ikke, I har holdt hende hen. Sig det som det er, I havde ikke nok tid til at tage jer af hunden til, at den havde det godt nok hos jer, så nu bor den hos nogle, der har tid til det, I ikke kunne. Understreg, at det ikke har noget med hende at gøre, at hun var sød og god ved den, men at I voksne ikke havde nok tid.
Jeg ville høre de nye ejere, om vi kunne komme forbi og hilse. Lad hende købe en lille afksedsgave, bamse el.lign., som hun kan forære hunden og som den kan putte med, når den savner hende. Hvis I ikke kan komme på besøg, kan i sende bamsen med en tegning eller et kort og måske få folkene til at sende et billede retur af hund plus bamse, hvor hun kan se, den er ok
mar 2008
mar 2011
mar 2011
Min X-mand, som altid var meget bekymret for sit (eget) helbrev og altid frygtede det værste, fortalte engang, at han havde en lille bule på halsen, som muligvis skulle opereres.
Min lille datter på knapt 5 år, som et par gange havde oplevet vores dyrlæge komme hjem og aflive et sygt dyr, svarede ham trøstende:
"Du skal slet ikke være bange. Vi ringer bare til Lykke Meyer (dyrlægen) og så kommer hun og så kommer du op til Vorherre."
dec 2008
dec 2008
mar 2008
Det er rigtig sød historie...sille tror også vi skal til dyrlægen hvis der er noget galt..
3 år og med savn..