{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

3 år... {{forumTopicSubject}}

Mig og kæresten har 3 års dag her den 28... Derfor forkæler vi hinanden med en lille gave... men aner bare ikke hvad jeg skal give ham.. vil gerne give noget lidt mere specielt end de sædvandlige mande gaver.. smiley

Det skal ikke heller ikke være for dyrt... synes sku det er svært...

Nogen gode ideer???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 år...
  • #1   20. feb 2007 Få taget et super flot billede af dig selv...
    Hvis ikke du er helt 100 med din figur, så bare et øje, munden el.l.

Et smykke af en art.

Køb noget lækker massage olie, duftlys, blomster og i den dur, og giv ham sit livs kropsmassage.

Noget til hans hobby.

Mulighederne er uendelige...

• #2   20. feb 2007 nu ved jeg ikke hvor meget du vil give ham for, men i sidste uge da min kæreste og jeg havde 12 årsdag gav jeg ham et læder armbånd der var købt hos Plaza til 395 kr. At han så ikke vil gå med smykker er en anden side af sagen, så vi måtte returnere det igen.

Jeg fik af ham en parfume og 150 euro til jeg skal til Paris til april med en veninde :o)

tillykke med dagen den 28

• #3   20. feb 2007 Max 500 kr... smiley han ønsker sig kun noget computer halløj til 1700 kr... og det får han altså IKKE... smiley

• #5   20. feb 2007 Han interressere sig ikke rigtig for noget bestemt... Har overvejet at købe nogle OB ting til ham...

• #6   20. feb 2007 ja... har jo problemet 3 gange om året.. det burde forbydes at være så svære at købe gaver til... smiley

• #7   20. feb 2007 ja det skal ikke være nemt. Har selv samme problem. Plejer at sige hvis jeg ikke får nogle ønsker får du ingen gave:-) Sidst jeg købte til ham, købte jeg armbånd og halskæde, han bryder sig ikke om at gå med det men efter 14 dage var han SÅ glad for det.

Ja det med en kalender er en god ide. Mig og en vendinde lavede engang til vores fyre, vi tog billederne selv også kan man inde på nettet få lavet den, det kostede ca 200kr. Så det var jo ikke så galt.

Kathrina

Kommentér på:
3 år...

Annonce