{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Hvilket foder skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Ja jeg skriver fordi, at jeg synes det er virkelig svært hvilket foder man skal vælge. Så vil meget gerne hører Jeres erfaringer med hvilket foder, som I har haft mest positive erfaringer med smiley Også gerne nogle med dværggravhund om hvad I bruger smiley

Tusind tak på forhånd håber, at hører nogle gode erfaringer, der kan hjælpe mig med at vælge foder.

Ditte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder skal jeg vælge?
  • #3   10. apr 2012 Tusind tak for svar smiley

Nej giver Jer helt ret er forskelligt for både ejer og hund. Det vigtigste for mig er at min hund kan lide det, at det er noget ordenligt foder. Synes det er vigtigt at det er noget godt foder er vigtig for hundens trivsel, og ve og vel smiley

• #5   10. apr 2012 Kan være det er det jeg skal prøve at gøre smiley

Tak for dit svar smiley

Alt er næsten bedre end det hun får nu, hos min mor som har hende og det er foder fra supermarkedet, og det vil jeg simpelthen ikke give hende, det skal være ordenligt! Så inden jeg skal overtage hende, så ville jeg hører om noget der var godt herinde smiley Har kigget meget på foder, men synes det er svært med alle de forskellige slags foder smiley

• #7   10. apr 2012 Vi BARFer... det har jeg gjort i snart 8 år. Det fungere de skide godt på.

• #8   10. apr 2012 Før det kørte mine på Kromix energi.

• #9   10. apr 2012 Få smagsprøver fra forskellige steder så du ka se hva din hund ka li.. Da jeg købte bambam blev han fodret på kingsmoor og min pomeran blev fodret på arion og da bambam smagte arion ville han slet ikk rører kingsmoor.. Jeg fodrer udelukkende på arion da både bambam og Bailey er vilde med det og de ser super godt ud når de blir fodret på det:) men som de andre siger er det forskelligt fra hund til hund:)

• #10   10. apr 2012 Tusind tak skal I have for alle Jeres gode råd smiley

Hvordan er overgangen bedst, når der skal skiftes foder, når man skal prøve en masse nye slags foder?

Når man fundet det rette foder, skal man så i 1 måned give halv, halv med det foder hunden er vant til og så det nye foder for, at kører det ordenligt ind eller hvad er bedst? smiley

• #12   10. apr 2012 Jeg synes godt om.
    Canidae
    Kingsmore pure eller Sport
    Arion
    TOTW

• #13   10. apr 2012 Tak alle sammen for svar smiley

Må prøve mig frem, og se hvad hun bedst trives med.

Tak endnu engang smiley

Kommentér på:
Hvilket foder skal jeg vælge?

Annonce