977 visninger
|
Oprettet:
Hvilket foder skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Ja jeg skriver fordi, at jeg synes det er virkelig svært hvilket foder man skal vælge. Så vil meget gerne hører Jeres erfaringer med hvilket foder, som I har haft mest positive erfaringer med Også gerne nogle med dværggravhund om hvad I bruger
Tusind tak på forhånd håber, at hører nogle gode erfaringer, der kan hjælpe mig med at vælge foder.
Ditte
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 40
Nej giver Jer helt ret er forskelligt for både ejer og hund. Det vigtigste for mig er at min hund kan lide det, at det er noget ordenligt foder. Synes det er vigtigt at det er noget godt foder er vigtig for hundens trivsel, og ve og vel
feb 2008
Tak for dit svar
Alt er næsten bedre end det hun får nu, hos min mor som har hende og det er foder fra supermarkedet, og det vil jeg simpelthen ikke give hende, det skal være ordenligt! Så inden jeg skal overtage hende, så ville jeg hører om noget der var godt herinde Har kigget meget på foder, men synes det er svært med alle de forskellige slags foder
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.463
feb 2008
Hvordan er overgangen bedst, når der skal skiftes foder, når man skal prøve en masse nye slags foder?
Når man fundet det rette foder, skal man så i 1 måned give halv, halv med det foder hunden er vant til og så det nye foder for, at kører det ordenligt ind eller hvad er bedst?
jun 2011
Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 201
Canidae
Kingsmore pure eller Sport
Arion
TOTW
feb 2008
Må prøve mig frem, og se hvad hun bedst trives med.
Tak endnu engang
Hvilket foder skal jeg vælge?