{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Golden/cocker hiver efter vejret {{forumTopicSubject}}

- Hej alle hundevenner
, jeg har en 1 år gammel golden/cocker tæve som altså har "et problem" jeg ikke helt kan finde ud af smiley
nogen gange hiver hun efter vejret, får "opstød" (uden opkast - men samme lyde) og jeg bliver virkelig nervøs - det lyder som om hun halser efter vejret, eller som om noget irriterer hende grænseløst i næse/hals..
nogen der kender det? jeg har prøvet at give hende vand, men hun er aldrig interesseret i det.. synes altså det sker ret ofte.. og både min kæreste og jeg flyver altid op men ved ikke hvad vi skal gøre?
når hun begynder på det søger hun altid hen til os, og vi snakker beroligende til hende, men ja.. som sagt: nogen der kender til det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golden/cocker hiver efter vejret
  • #1   1. apr 2012 min ældste skotte gør det også, slet ikke tit måske 1-2 gange om måneden, det lyder næsten som om hun får dobbelt åndedrag ned og i den gale hals, som om vejrtrækning og udånding støder sammen... ved ikke hvad det er det går hurtigt over, det kommer tit mens hun sover og så vågner hu op som om hun ikke kan få vejret trukket, og så host hakker hun lidt i det...

• #2   1. apr 2012 Prøv at youtube reversed sneezing - lyder det som det?

• #3   1. apr 2012 Mit bud er også reverse sneezing.. ( omvendt nys )
    Hvis det er tilfældet kan man stoppe "anfaldene" ved at holde hunden for næsen, så den tvinges til at trække vejret gennem munden

• #4   1. apr 2012 det er PRÆCIS det hun gør.. så uhyggeligt lyder det.. ej i har lige reddet min dag her!.. tak!.. jeg må prøve at holde for næsen næste gang.. tror jo at hun er døende hver gang det sker :S (er lidt en "hønemor") tak!

• #5   1. apr 2012 altså: reversed sneezing - lyder præcis som det hun gør!!

• #6   1. apr 2012 Det et ganske ufarligt omend noget generende for hunden. En finger over næseborene og ellers bare sørge for, at hunden tager det roligt, og så går anfaldet hurtigt over.
    Min gør det, når han blivet alt for ophidset over et eller andet

• #7   1. apr 2012 Har du tjekket at der ikke er noget der sidder fast i hendes mund, når nu hun laver opkast lyde.?? Min havde en pind på tværs i ganen og det var derfor hun prøvede at kaste op.!

Kommentér på:
Golden/cocker hiver efter vejret

Annonce