1.292 visninger
|
Oprettet:
Amerikansk staffordshire terrier {{forumTopicSubject}}
hej her ind,
starter lige med og sige jeg er ordblind,,,,
jeg har prøvet at få min Amerikansk staffordshire terrier ind men uden hel, da i har så meget i mod den race, så vil gerne spørger jer om i endelig kender til årsagen til at den regel er kommet vis ikke syntes jeg i skulle lade vær med og afvise hunden ved race Amerikansk staffordshire terrier og ja jeg ved godt at hunde galleri ikke vil ha den ind men så må en af den der står for reglerne komme med en forklaring på hvorfor og ikke BAR noget fra nyhederne,
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.252
Amstaff må ikke oprettes herinde, så det er skam ikke fordi der er nogen der har noget imod din hund.
Du kan lave alle de albums med ham du har lyst, og skrive om ham - han må bare desværre ikke oprettes. Surt at det også går ud over jer med lovlige hunde :o(
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Det er super ærgeligt, men desværre sådan reglerne på denne side er.
Om folk har noget personligt imod dem er fuldstændigt underordnet.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.055
Hvis forbudet droppes når loven skal evalueres engang, så må de med sikkerhed igen oprettes herinde.
Men indtil da må man nøjes med at dele fotoalbums og deltage i forummet
mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
indica s
du skriver at DEM med ulovlig hundracer i profil vil blive slette kan da se over 20 profiler med de hunde som ikke er slettet, har du en forklaring på det?
og det her er sq da for dumt skrevet af dem: > Der kan forekomme profiler med ulovlige hunderacer på HundeGalleri.dk, da de er oprettet før de iflg. loven blev gjort ulovlige at besidde. Se punkt 4.1 for hvilke racer og blandninger af racer forbudet gælder. < kan ikke se problemet i at nye billeder af lovlige kamphunde bliver lagt ind men gamle billeder må være her?
mar 2012
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.055
Det er ikke muligt for admin at holde styr på hvornår folk har anskaffet sig deres hunde. Derfor gælder forbuddet alle listehunde der ikke allerede var oprettet da loven trådte i kraft
Hvorfor loven er som den er, er i den forbindelse ikke relevant
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 812
mar 2012
maj 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 1.149
Du har fået svar af flere.
Hvordan skal admin kunne se, at det billede af registreringen også hører til den hund der bliver oprettet? Det kan lige såvel være af naboens blandingshund på 4 år, som af en Amstaff på 3 år.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Jesus Christ !
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 171
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 1.394
skulle HG bare lukke øjnene for folk som stadig efter forbudet skamavler på de hunde- nogen gør det bare for at tjene penge! syntes du måske det er okay at HG støtter dem???
Vi er enige om at hundeloven er noget hø...
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
Loven er sgi ikke KUN mediernes skyld... Det er da ikke Medierne der har anskaffet sig hundene og ladet dem blive et problem, fordi man ikke gad at sørge for at holde dem i snor, så de ind imellem fik bidt andre hunde ihjel... eller tager jeg helt fejl???
Jeg vil give dig ret i at medierne var med til at puste så meget til ilden at den brød ud og blev en brand... men skylden har de ikke!!!
SKYLDIGE er tilgengæld alle de tåber der anskaffede sig disse hunde og gjorde ALT hvad der stod i deres magt for at få OPMÆRKSOMHED med dem.
Nogen manglede en potens forlænger, andre manglede en hund at kysse på og give kærlighed nok til at den ihvertfald IKKE ville gøre nogen noget... Men fælles for de typer var desvære at de ikke vidste en levende dyt om hvad de havde i hænderne... DERFOR alle bide ulykkerne - DERFOR kom de i mediernes søgelys - DERFOR blev politikerne presset af de skræmte i befolkningen!!!
DERFOR er de racer idag forbudt!!!
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 171
"The One & Only"Charlotte H - TAVLEMAFIAEN :
DERFOR alle bide ulykkerne - med skræk for at få på puklen kommer jeg alligevel til at skrive at den lille del af bidskaderne som listehundene stod for, er småting i forhold til bidskaderne fra en masse andre hunde hvor flere af dem dårligt nok for omtale, da racerne jo er familiehunde eller tjenestehunde.
dec 2007
du skal have fat i kernen på problemet - de folk som fik en forkert hund i deres hænder !!
de folk som solge hunde til højre og venstre , og sked hul i om folk var klar til netop sådan en hund.
du kan ikke give medierne skylden, det er for plat! enig i at der blev pustet meget til ilden, men det gør der i alle sager når det først er begyndt at rulle....
dec 2007
okt 2007
Det samme der trækkes frem hver eneste gang dette emne kommer på bordet!!!
Men nu er det så sådan - at rigtig mange af Listehundene har ET meget stort problem - deres ejere!!!
De blev mode racer... blandt båtnakker, teenagere, små kriminelle og andre utilpassede typer, og de blev avlet og kastet ud på markedet i meget store og fuldstændig vanvittige udgaver - de blev et stort problem i gadebilledet, netop fordi de mennesker ikke lige havde den store tilgang til det med at holde hund og tage hensyn til andre!!!... Alle de der indtil da havde haft disse racer uden problemer, blev taberne sammen med hundene i dette spil!!
Kathrine N
du har ret!!!
okt 2007
Det er vi enige om... der er racer som politikerne valgte at tage med i købet... Ingen haar nævnt racerne her og jeg skrev
"Men nu er det så sådan - at rigtig mange af Listehundene har ET meget stort problem"
Her tænkte jeg på de populære racer...
Jeg havde Boer Boel og den er jo heldigvis heller ikke en af dem man løber mest på...
Jeg er ked af listen, ked af loven... for jeg mener stadig det kunne være gjort på så meget bedre måde... end det der blev gjort!
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
Men den må ikke oprettes, og sådan er reglerne bare.
- Hvis dine forældre, kæreste.. hvad ved jeg, har en hund, så kan du oprette den, og så lave et fotoalbum med din egen hund.
Amerikansk staffordshire terrier