{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amerikansk staffordshire terrier
  • #1   10. maj 2010 når du møder fremmede store mænd, så hav en masse guffer med og bed dem om at sætte sig på hug, vende ansigtet lidt væk og så give hende en masse guffer. evt. vende siden til hende og tale med lys stemme. og absolut ikke tvinge hende, men lad hende tage det i sit eget tempo.

    du kan evt træne det bevidst ved at lave nogle aftaler med mænd du kender som i kan mødes med på ovenstående måde.

    grunden til at de skal opføre sig sådan, er at det på hundesprog betyder at de ikke er farlige, men kun vil være venlige.


  • #2   10. maj 2010 Til at starte med gå uden om dem af mennesker der vil hilse på hende.

    Derefter find en som gerne vil træne i at hilse på mennesker.

    Udstyr figuranten med lækkere godbidder og instrukrer i at personen ikke må kigge stirrende på hende men derimod lave langsomme blink og kigge lidt væk som er dæmpende signaler evt stå med siden til hende.

    Når hun gør det ønskede ros hende med rolig og glad stemmeføring plus godbidder.

    Dette trænes en masse gange og gerne med flere forskellige personer.

    Husk at ligge ud med en person type hun har det godt med og forøg sværhedsgrader af personer om hun opfatter som nogle værre nogle.

    Go' træningslyst


  • #3   10. maj 2010 Okay... mange tak. men det er ikk så meget når vi går tur der er den kun mænd med sort tøj som politi og sådan men hjemme i huset er det store mænd.

    Men mange tak jeg må bar igang med a træne det med hende.


  • #4   10. maj 2010 Forresten jeg må heller lige tilføje at al træning skal være på hendes premisser og absolut ingen tvang.

  • #5   10. maj 2010 som sagt begynd med de personer som hun føler sig tryg ved og sæt derefter sværhedsgraden gradvist op hvis det går for hurtigt for hende gå et skridt tilbage med det mener jeg personen lige før

Kommentér på:
Amerikansk staffordshire terrier

Annonce