En forvirrende men dejlig morgen {{forumTopicSubject}}
Her til morgen vågnede jeg enormt forvirret ved 7-tiden(plejer at blive vækket kl. 4-5:30).
Ærgrede mig gul og grøn over at have sovet for tungt til, at Chewie kunne få liv i mig og hoppede straks ud af sengen og fik øje på en meeeget træææt hund i kurven....bad ham om at følge med, hvilket han gjorde...modvilligt...så ud af min øjenkrog at han stoppede foran toilettet...plejer at skulle derud, når jeg vågner men tænkte, at jeg ville rydde op efter hans uheld først.
Til min store overraskelse og glæde var der ingen uheld nogle steder, så jeg tog sko på og traskede ud med Chewie(NU meget stolt af min lille dreng, der havde holdt sig fra kl. 23 igår aftes).
Først da jeg kom ind igen, gik det op for mig at.....jeg ikke havde taget rigtig tøj på
- så møder i nogensinde en dame med strittende morgenhår i nattøj i en baggård på Nørrebro, så skal I ikke blive bange...det er sandsynligvis bare MIG, der lufter Wookien *rødmer*
Chewie var stadig træt, men fik tisset af og hev mig indendørs igen til en håndfuld mad og en dejlig varm kurv/seng
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
OG Nice han havde holdt sig :o)
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
En forvirrende men dejlig morgen