FORVIRRENDE MED PLET! {{forumTopicSubject}}
Plet kan ikke med andre hunde, som jeg tidligere fortalt, men det mærkelige er at den logrer med halen, når den står over for en anden hund? som om den skulle være glad?men hvis vi lod den gå selv ville den sikkert bide den anden hund.
Her den anden dag kom min moster på besøg med sin puddelhund, som også er vildt meget aggressiv, den plejer altid at flippe ud, og hænge og snore rundt i snoren pga. aggressiv adfærd. Min moster foreslog, at vi skulle prøve sætte dem sammen, og jeg syntes det lød som en god idé, men mine forældre var lidt gnotne over det. Plet var helt vildt sur, og det var højlydt. Den gøede og gøede, så Molly(den anden hund) blev helt bange,og hver gang Plet var på vej hen til den skyndte den sig, at bakke tilbage - væk fra Plet. Så der fandt Molly sin overmand. Men desværre var Plet stadig sur, men dens hale logrede glad, så noget måtte der da være? Det skal lige siges, at de ikke kom helt hen til hinanden, at snuse og hilse blev det ikke til. Så da Plet var blevet taget ind, kom der en anden hund fra en af de andre gader ind på vores indkørsel og Molly hang i snoren, så sur var den. Jeg kunne da formildne Plets arrighed ved, at sige shh ligeså stille.
Håber på svar
Louise Sørensen.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Jeg tror du skal prøve at finde et sted på nettet hvor du kan læse om hundens krops-sprog.
Held og lykke.
dec 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 191
Det vil jeg da prøve, men det forbliver sikkert et mysterium..
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
dec 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 191
Plet virker meget som om den vil lege med den anden hund, fordi den logre helt vildt med halen og vil hen til den anden hund og gør med ørerne oppe..
Men så når Plet kommer tættere på den anden hund, så ser man det fra en anden vinkel med, at den vil tættere hen til den anden hund..
Plet er for et stykke tid siden stukket af ud på vejen fordi den så vores sorte puddel nabohund, den løb lige hen til den og hvis ikke vores nabo havde holdt Plet i halsbåndet(altså væk fra hans hund), så havde Plet sikkert slået den ihjel. (Den går efter struben)! Det er faktisk så galt, at vi noglegange slet ikke for gået med den fordi den er så dum, at gå med!
Så snart vi møder en anden hund, så går det galt, men når jeg går helt alene med den kan jeg sagtens gå forbi andre hunde uden den siger helt så meget, der knurrer den lige og vuffer højst to-tre gange, også stopper den fordi jeg trøster den ved, at sige shh. ?Men når de andre går med den gør den HELE tiden, og det er virkelig ikke til, at holde ud! Så nu vil de andre have, at JEG skal gå med den, fordi der er den mere rolig, men det kan jeg ikke, altså jeg er 15 år, går i 9. kl. har 2 jobs og 2 andre dyr, at passe, + vennerne og veninderne & kæresten skal altså også passes, så det synes jeg altså ikke lige jeg har tid til!
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
FORVIRRENDE MED PLET!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside