{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

aktiverings bold. guddommelig eje. {{forumTopicSubject}}

Jeg ville idag da jeg var ude og shoppe lidt, købe en god gave til min lille hund. Og havde på forhånd læst og hørt meget om en aktiverings bold. Så valget faldt selvfølgelig på den. For så var der endnu en ny oplevelse jeg kunne prøve sammen med min hund. Så da jeg havde købt bolden, og nogle enorm lækre godbidder at putte i. Tog jeg selvfølgelig hjem og skulle afprøve om det var noget hunden kunne være interesseret i, og selvfølgelig lære. (Skal lige siges at der nemlig ikke er så meget legetøj ud over en tennis bold der virker på ham)
Så vi gav os i kast med denne boldt. mig med at få putte disse godbidder i,mens han så interesseret på. og ja efter 3 gange jeg viste ham hvordan han skulle gøre for at det gav pote og godten var ude, fangede han ideen med det. Og skubbede rask rundt med bolden. smiley Fjerner selvfølgelig bolden når legen/godbidderne er spist. Men hvor er det da en super sjov og skøn oplevelse at opleve hvor hurtig ens hund faktisk opfatter ideen i en ting man gerne vil have den til, og så er det lige så enorm hyggeligt at se på. Samt endnu en ting som jeg og min hund kan nyde sammen ud over tennisbolden. smiley Ville bare lige dele min oplevelse med andre..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aktiverings bold. guddommelig eje.
  • #2   1. mar 2012 Ja det var bestemt et stort hit. smiley

Den jeg har købt er også af gummi og gennemsigtig så kan man jo altid se når den er tom for godter.

Ja har også prøvet det med at den lige bliver ind under sofaen eller bliver trillet ind under en komode så den sidder fast. Og min han sidter sig bare ned og venter tålmodig lige ud for hvor den ligger/sidder. Og venter tålmodig på at jeg skal komme og hjælpe/rede hans bold, og så er det elle:-)rs bare og skubbe rundt med den igen. smiley Syntes det er vildt underholdene.

Men jeg var ikke klar over at man også kunne få nogen til udendøres brug.. Hmm kunne være man skulle overveje sådan en også på et tidspunkt.

• #3   1. mar 2012 ja det tør siges at det er en genial opfindelse. smiley

Har faktisk også overvejet og fodre min igennem den boldt, for jo ganske vist spiser han da det foder han skal ha, Men lige som os mennesker, er det jo lige så meget udsende/måden det bliver severet på der gør maden mere appetitli og oplevelsen på at så smager det også bedre.

Så idag vil jeg prøve at blande lidt af hans fodder i for at se om det oså ryger ned. smiley

• #4   1. mar 2012 HA HA HA - herhjemme går det også over stok og sten når Filuca får sin bold med foder i, den larmer helt vildt og hun tonser rundt efter den.... Desværre er det bare ikke altid hun gider spise maden. Sidst hun fik den, og jeg lige så mit snit til at sidde 2 min. ved pc'en var der tørforder i HELE køkkenet =) Har så prøvet at give hende den uden mad i, men så er den ikke sjov....

• #5   1. mar 2012 Hvis du bliver så glad over bolden, kan jeg varmt anbefale dig at købe aktiverings spil også.. der skal du dog være mere deltagene end man skal med bolden...

Men de er sjove og kan fåes i alverden udformninger, bla. hvor de også skal åbne skuffer for at få godbiden..:o) Men start med de nemme, og arbejd jer op:o)

• #6   1. mar 2012 Annika B: Hehe!! Gad vide om de har læst samme bog.. For idag da jeg prøvede at putte noget af hans mad i, og han ventede utålmodig på at få denne her bold og trille rundt med, ja så blev han da pæn skuffet da der kun kom alm fodder ud, så resultatet af det var at han selvfølgelig tømte bolden for fodder i håb om at der da må være noget bedre der inde.. Og jeg måtte finde kosten frem bagefter, så måske lige med fodder må vi nok lige vente lidt endnu. smiley Men for søren det ser enorm sjovt ud, og for hver gang der faldt lidt fodder ud, så han bare lidt bedrøvet ud i hovedet,for det kan da ikke passe, hvor er gufferne henne.. Som om han prøver at fortælle at hallo det der fodder kan jeg jo tage fra min skål det behøver jeg ikke og skulle arbejde lidt for..

M&R.: Det tror jeg helt sikkert at jeg gør, elsker og bruge tid sammen med min hund, Han kan nu danse og når jeg siger godnat gå i seng, ja så går han op i seng.. smiley Så tror da helt sikkert at det aktiverings spil kunne være en ide når vi er blevet mere dus med bolden.. smiley Men det spil du snakker om hva indebære det??

• #8   1. mar 2012 Tusind mange tak for linket.. Sidder jo som et lille barn i en slik butik når jeg sidder og kigger på alle de sider. smiley Men hmm så kunne man vel godt først starte med 3 plastik kopper og gemme godbider i dem, for og se om han ville fange fidusen i det. smiley

• #10   2. mar 2012 Palle: Ja jeg kiggede faktisk også på en terning da jeg stod og skulle vælge hva for en det skulle være jeg ville købe. Det er den hvor den skal ligge på en bestemt måde før den giver slip på godbiden. Men tænkte at jeg måske som en start skulle vælge noget simpel og knapt så svært, for i første omgang og se om min han ville være med på legen. Og det viste sig jo så at det var der ingen ben i. smiley Så terningen bliver helt klart næste køb, her til sommer så vi for alvor kan lege og være i haven igen.

Tja jeg har da endnu ikke kigget priserne på de aktiverings spil, skulle ikke undre mig at de koster lidt, men hvis og når jeg kommer så langt med ham, så må man jo lige sparre lidt op, for der er nemlig ikke så meget leg han gider igen, nu her efter han for alvor er blevet voksen, som hvalp og helt unghund jamen der var han med på stort set alt. smiley Så nu når jeg langt om længe har fundet noget der bare hitter er det jo med at holde ved så vores kvalitetstid sammen er sjovt for os begge to.. smiley

Men ellers er det jo bare at finde på noget man kan lave selv, som har lidt den samme funktion som spillene, for det koster jo knapt så meget.

• #12   2. mar 2012 Okay..

Tusind mange tak for hjælpen.

Kommentér på:
aktiverings bold. guddommelig eje.

Annonce