{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dagens dumme spørgsmål
  • #1   7. jul 2006 det må jeg gerne, har taget det standpunkt at jeg ikke tager en lejlighed hvor jeg ikke må have hund, den vil højest være alene en 4-5 timer i hverdagende og mindre i weekenden da jeg flytter sammen med en af mine venner der har meget sene arbejdstider og at jeg stadig er under udd

• #2   7. jul 2006 Uhh der findes jo mange forskellige slag, igang med at læse om de forskellige racer, kan jo anbefale schæferen med det er jo ikke en lille hund *SS*
    Og den kræver at man gider arbejde lidt med den :o)

• #3   8. jul 2006 Nemlig Reese der er da ingen problemer med en stor hund i lejlighed og den der med trapperne altså, så sarte er vores hund nu heller ikke.
    Og så er det jo lige jeg kender da en masse der har schæfer i lejlighed og det endda uden HD, så den holder vis ikke helt *SS*
    HD ligger nu altså oxe i gener ikke kun i trapper

• #4   8. jul 2006 jeg kan anbefale en Chinese Crested, de fås jo både med og uden pels... og de er kanon til det med trapper... jeg vil ikke sige de er bygget til det.. men de tager ikke så let skade, da de har meget smidige led..

• #5   8. jul 2006 AH: ja det er jo så dit valg*SS* men jeg tror nu sagtens en lejlighed hund kan ha en supert liv tænk på at der er man jo tvunget til at gå ud med hunden og ikke bare "lufte" den i haven *SS*
    Og en at danmarks bedste schæferhunde bo da i lejlighed. og den er skisme en kanon sund hund.
    Og den der med at det er kun er 25 % arveligt HMM
    Ja men så er det da sjov at der ikke er mange kenneler med respekt der bruger C hofter og lave index *S*

• #6   8. jul 2006 Nå men tilbage til emnet *SS*
    Som Reese skriver find ud afhvor meget energi og tid du vil bruge på hunden og så der efter læs og spørg.
    Så skal du nok finde en hund der passer dig og dine ønsker :o)

• #7   8. jul 2006 hvad med en lille hund, du kan bære op af trapperne, uden at få hold i ryggen. kan varmt anbefale pomeranian..*G*

• #8   8. jul 2006 Øh altså.. Hvad har størrelsen på hunden at gøre med hvor længe den skal være alene hjemme?

Min hund ligger og sover når jeg ikke er hjemme.

Jeg har en labrador og bor i en lille 2 værelseslejlighed uden problemer.

Jeg boede på 3. sal da jeg fik Luna.. Og hun er nu 3 år gammel og har ikke dårlige hofter. Vi bor på 1. sal nu, så har stadig trapper op og ned.

Line: Jeg ved at her, hvor jeg bor, er der alle mulige racer (også en flatcoated retriever;-)), Golden retriever, labber, schæfere, collier tja u name it...

Sålænge hunden får det motion den har behov for, kan jeg ikke se problemet i størrelsen. Jeg ved at i Lejerbo (lidt væk fra mig) er der nogle der har en Grand Danois.. også i lejlighed...

• #9   8. jul 2006 jeg kan se på min daisi, at hund sgatens ville kunne egne sig til at bo i en lejlighed...

(hun er en chihuahua)

-Hun har ikke det store behov for at motionere, hund kan bruge kattebakke hvis hun ville og hun har det rigtig godt med ikke at komme så meget vidt omkring...

derudover er det jo en lille hund, så hun fylder ikke det store, hvis det er en mindre lejlighed i skal flytte i....

Kommentér på:
dagens dumme spørgsmål

Annonce