826 visninger
|
Oprettet:
dagens dumme spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg skal snart flytte i lejlighed og mine forældre har nægtet mig at tage lucky, vores hund med. Det er jeg selvfølgelig ked af men kan godt forstå det, så er det jeg tænker, hvilken lille hund tror i villi være en god "første gangs hund" i en lejlighed?
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 93
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 193 Svar: 3.244
Og den kræver at man gider arbejde lidt med den :o)
feb 2005
Og så er det jo lige jeg kender da en masse der har schæfer i lejlighed og det endda uden HD, så den holder vis ikke helt *SS*
HD ligger nu altså oxe i gener ikke kun i trapper
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 472
feb 2005
Og en at danmarks bedste schæferhunde bo da i lejlighed. og den er skisme en kanon sund hund.
Og den der med at det er kun er 25 % arveligt HMM
Ja men så er det da sjov at der ikke er mange kenneler med respekt der bruger C hofter og lave index *S*
feb 2005
Som Reese skriver find ud afhvor meget energi og tid du vil bruge på hunden og så der efter læs og spørg.
Så skal du nok finde en hund der passer dig og dine ønsker :o)
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 130 Svar: 845
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Min hund ligger og sover når jeg ikke er hjemme.
Jeg har en labrador og bor i en lille 2 værelseslejlighed uden problemer.
Jeg boede på 3. sal da jeg fik Luna.. Og hun er nu 3 år gammel og har ikke dårlige hofter. Vi bor på 1. sal nu, så har stadig trapper op og ned.
Line: Jeg ved at her, hvor jeg bor, er der alle mulige racer (også en flatcoated retriever;-)), Golden retriever, labber, schæfere, collier tja u name it...
Sålænge hunden får det motion den har behov for, kan jeg ikke se problemet i størrelsen. Jeg ved at i Lejerbo (lidt væk fra mig) er der nogle der har en Grand Danois.. også i lejlighed...
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 8 Svar: 227
(hun er en chihuahua)
-Hun har ikke det store behov for at motionere, hund kan bruge kattebakke hvis hun ville og hun har det rigtig godt med ikke at komme så meget vidt omkring...
derudover er det jo en lille hund, så hun fylder ikke det store, hvis det er en mindre lejlighed i skal flytte i....
dagens dumme spørgsmål