Hvad bilder manden sig ind?! Hmm! {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Her til morgen var jeg ude at gå med hunden, og lige pludselig så møder jeg en løs hund midt i byen. Jeg fik Tyson til at sætte sig ned, da jeg ville forklarer ejeren at det er lidt uansvarligt at lade sin hund gå løs,når der
kører biler på vejen,og børnene der cyklede på stien, sammtidigt med at der er mange der går morgenture med hunden mellem 7-9 i vores område. Nå, men hunden kom tættere og tættere på os, men der dukkede ingen ejer op. Jeg blev ved at se mig omkring, og der var ingen,der ville kendes ved hunden. Så måtte jeg hjem med Tyson og hente mobilen og så afsted igen. Så fangede jeg hunden, og kunne se at den boede i området, så besluttede jeg mig for at gå med hunden til den adresse, der stod på navneskiltet, for at sige hans hund altså gik løs rundt i myldretiden. Så bankede jeg på døren, og så spurgte manden mig om hvad jeg lavede med hans hund, så forklarede jeg ham at den gik løs rundt og men altså kunne få en bøde for det. Så får jeg svaret: "Hunden er bare ude at gå med sig selv.". Whaaaat?! Man lader sgu ikke sin hund gå rundt selv når man bor i en by? Jeg kunne forstå hvis det var ude på landet.. Meeen....
Hvad siger i til det? Er det ansvarligt at lade sin hund gå selv?
Lige et surt morgenopstød fra mig af
nov 2011
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 102
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Skønt når man har sådan nogle i hælene eller er ved at kører dem ned.
mar 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 1.997
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.135
Og en gang det der var værre.
Jeg var ude og gå med Sam, og vi møde en sød jack Russel, der var ingen ejere i nærheden og hunden havde ingen skilt. Den lille jack russel var efterhånden ved at være ret irreterende, da den ikke vill andet end at hoppe op på ryggen af Sam, hvilket han ikke kunne lide.
Jeg besluttede at prøve at gå, og så om man skulle støde på nogen der vidste hvor den boede. Ingen held der, så jeg gik tilbage af samme vej, og bum så står der en gut på den anden side af vejen og kalder på hunden, gutten havde stået der under hele forløbet og snakket i mobil og rodet med sin bil. Jeg spørger så, er det din hund?
Hans svar, ja i så ud til at hygge jer så godt, så jeg ville ikke forstyrre.
Jeg blev totalt målløs og besluttede mig for bare at gå, inden jeg ville springe i luften.
Men den lille jack russel smutter da straks med mig igen, prøver at jage den væk, virkede ikke, så gik bare, han fulgte pænt efter til at han så en gammel mand med en lille chihuahua, så han synes var langt sjovere at drille end mig.
Hvilket fik det til at ligne at jeg ikke havde styr over "min" hund der var løs, plus der var synd for manden og han chihuahua, for den lille jack russel var stadig nok så kåd.
Siden da, har min kæreste været tæt på at køre den ned på scooter, fordi løb ud foran og vores nabo var ved at køre den ned i bil.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 30
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Vi bor ud til en rimmelig trafikeret vej i et byområde og hunden løber bare over. Har været ude mange gange for at se om jeg kan fange den, det er ikke lykkes endnu
Synes slet ikke det er iorden.....
Hvad bilder manden sig ind?! Hmm!