{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning.
  • #1   17. feb 2012 Flyt alle tingene, inden du flytter hundene, så alle møbler osv er velkendte. Få hundene passet indtil, du er klar til at få dem hjem og hold et par dage fri, så du kan øve lidt alene hjemme med dem.

Sådan er jeg flyttet med Louie fire gange og der har aldrig været problemer.

• #2   17. feb 2012 Jeg er fllyttet med min den ene. Hun blev passet et par timer, mens tingene blev båret ned i bilen og så kørte hun med i min egen bil ud til det nye, hvor jeg gik med hende i området mens der blev båret ind (jeg havde tilladt mig den luksus at have flyttefolk for første gang i mit liv). da flyttefolkene var ude, kom hun med ind i huset og var der mens vi gik og satte på plads.

Vi var der jo selv og alle tingene var nogle, hun kendte, så det virkede egentlig ikke som om, hun specielt tog notits af, at vi var et nyt sted.

• #3   17. feb 2012 Okay. Mange tak, der går dog heldigvis en 1½ måned endnu inden vi flytter.

• #5   17. feb 2012 Jeg har flyttet mange gange med hund og har aldrig gjort noget specielt ud af det og der har ikke været nogle problemer :o)
    Men det kommer vist meget an på hunden.

• #6   17. feb 2012 Gabrielle J: Det er der mulighed, da vi først skal være ude hvor vi bor nu den første maj, og vi får det andet omkring første april.

Anita Æ: Okay, jeg ved bare ikke hvordan Shirley vil tage at det hele bliver pakket sammen i kasser osv.

Kommentér på:
Flytning.

Annonce