853 visninger
|
Oprettet:
Flytning {{forumTopicSubject}}
Jeg har endelig fået en bolig tættere på mit studie, fik nøglen i fredags og har fået flyttet stort set alle mine ting og næsten kommet helt på plads, og idag flytter vi så ind - fra idag har jeg nemlig ferie frem til d. 2 april så for at hunden ikke bare skulle "kastes" ud i at skulle være alene et helt nyt sted har jeg derfor valgt først at flytte rigtigt ind idag. Hun har ikke været derude endnu, det bliver første gang her i eftermiddag.
Men jeg vil høre, jer der har flyttet med jeres hunde - hvordan tog de det? Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan gøre flytningen nemmest for hende?
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.851
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
Da jeg var flyttede ind, lod jeg hende være alene først en halv time, og det var uden problemer. Så en time og derefter 3 - Ingen problemer!
Så startede jeg arbejde (Efter en uges tid), og 4 uger senere, lå der en klage i min postkasse, over at hun hylede og gøede når hun var alene
Jeg tog hende så med på arbejde i ca. en måned tid, ind jeg havde juleferie og startede så forfra med alene-hjemme-træningen igen, og efter en uge kørte det bare.
Tror problemet var, at hun ikke rigtig var faldet til, da jeg startede arbejde igen.
Men det er jo forskelligt fra hund til hund, hvor hurtigt de falder til nye steder
Flytning