{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Endelig ser det ud til at lykkes :) {{forumTopicSubject}}

Efter utallige måneders arbejde, især C-arbejde, med enormt meget hjælp af en dygtig figurant, er min hund endelig ved at være klar til Standpunktprøve i PH.

Datoen er sat til i næste måned, og jeg glæder mig helt vildt.

Havde faktisk ikke troet at det ville lykkes, efter et uheld, var han faktisk blevet bange for figuranten.

Vi var ude hos en utroligt dygtig figurant i Schæferhundeklubben, for at få noget hjælp, han foreslog mig at skifte hunden ud smiley

Så at han nu er kommet så langt er jeg utrolig stolt af, det har også kostet rigtig meget arbejde det sidste halve år, trænet 3 gange om ugen hver uge, hvor er det dejligt at der er nogen der brænder så meget for sporten, at de gider bruge så meget tid på andres hunde.

Skulle bare lige dele min glæde med andre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig ser det ud til at lykkes :)
  • #1   15. feb 2012 Tilllykke med at du er nået så langt, jeg krydser fingre for at i består.

  • #2   15. feb 2012 Tak smiley

  • #3   15. feb 2012 Eeeeejjj hvor er det bare fedt !!! :))
    Glæder mig til at komme ned til jer igen og se hvad han kan - ( Det bliver en lang "SE HVOR GOD MIN HUND ER -dag" for dig *G* i know you love it smiley )

    Krydser alle fingre for jer når i skal op til prøve


  • #4   15. feb 2012 Freja - jeg vil elske det smiley

    Og forhåbentlig er han endelig kåret når du kommer på besøg, vi skal jo lige vente på kalvene smiley


  • #5   15. feb 2012 Suzy - tak smiley

  • #6   15. feb 2012 Det er så ærgerligt, når sådan noget sker og der skal så meget til at rette op på sagerne.

    Man kunne ønske sig - især for Jer i PH - at der var en formaliseret uddannelse til figuranter.

    Gode figuranter er guld værd - men de hænger ikke på træerne.

    Held og lykke med prøven.


  • #7   15. feb 2012 CH - ja det er rigtig ærgerligt, men skal man vende det til noget positivt, så var han nok ikke blevet så god som han er nu hvis det ikke var gået galt i starten.

    Sådan at forstå, at modig har han aldrig været og hvis vi havde kunne hutle ham igennem en kåring havde vi jo nok gjort det.

    Nu derimod har han nok fået flere bid end de fleste andre hunde i klubben når igennem hele deres PH tid smiley

    Og det har i den grad båret frugt, han drøner ud til figuranten, bider rigtig fint og holder fast, når jeg så også kan få ham til at slippe har vi nåpet målet smiley og det går også nogenlunde, dog ikke hver gang.

    Men ja, uden "vores" figurant der gider bruge den tid der skal til var det ikke gået. Og jeg er blevet meget klogere - næste gang ved jeg hvor galt det kan gå når man går for hurtigt frem.

    Heldigvis tror jeg at man også i PH bliver klogere og klogere hvad det angår, og er opmærksom på at man ikke går for hurtigt frem.

    Dem der hjælper mig nu er jo også PH folk, og de har ihvertfald den rigtige indstilling smiley


  • #8   15. feb 2012 Alfisten - ja vi har arbejdet rigtig hårdt, begge to.....
    Heldigvis synes vi også begge to det er rigtig sjovt....

    Det værste er at nu skal vi bare dreje til venstre i krydset, så begynder han at skabe sig, før i tiden skulle vi da helt ind på pladsen før han begyndte at te sig.

    Og så er han ret god til alle de andre øvelser, så det skal nok gå - håber jeg smiley


Kommentér på:
Endelig ser det ud til at lykkes :)

Annonce