{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

Når det endelig sker! {{forumTopicSubject}}

Kender i det?
Når hanhunden er fundet, alle sundhedsresultater er i orden, ventelisten er lang og alt er ellers klar til hvalpe?
Kender i så også den "søde" ventetid på, at tæven skal gå i løbetid?
Det gør vi!

Vi fandt hanhunden lige omkring jul, var oppe og besøge ham i Sverige i februar og fik klaret endnu en øjenlysning på Ollie(den var selvfølgelig FRI!).. Vi offentliggjorde det på FB og Hjemmeside, at nu have vi fundet hanhund og det hele var i orden, nu skulle hun så bare gå i løbetid..
Den mindste gik så i løbetid, og to uger efter den mellemste.. Vi tænkte yes! så må Ollie da også snart komme i løbetid! (Dette skete slut februar!) men ville tøsen gå i løbetid sammen med de andre? næææ nej..

Hun er blevet tjekket regelmæssigt siden og intet er sket..
I dag, på hendes fødselsdag, ser min far så en dråbe blod på gulvet.. Min mor mener det blot er fra "fødselsdagsbøffen" som tøserne havde fået - en rå rest af en bøf fra aftensmaden..
Far og jeg insisterer dog på at tjekke Ollie alligevel, og sørme om ikke tøsen er gået i løbetid i dag!!!!! OH FRYD!
Så nu går turen til Sverige om en 8-9 dage og så håber vi på en vellykket parring! smiley
Nogle bander over løbetid - andre hopper rundt, ter sig fjollet og klapper i hænderne! - DET GØR VI I HVERTFALD!
Ollie er her til aften blevet overøset med "dygtiiiiig pige" og hun forstå egentlig ikke hvorfor vi roser hende for at sove, hæhæ :O)

- Måtte bare lige dele vores glæde med jer :o) God lørdag aften til alle jer derude!

(og til bonus, et billede af den lækre Albin, som Ollie har en date med smiley Vi er helt forelskede i ham, og Ollie er også!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det endelig sker!
  • #1   11. maj 2013 Tillykke! Glæder mig til opdatering! og HVALPE!! smiley

  • #2   11. maj 2013 Oh ja, mynte gik næsten 4 måneder over normal løbetid... Gg madmoren var panisk tilsidst..

  • #4   11. maj 2013 ohhh, hvalpe! smiley

  • #6   11. maj 2013 Jeg venter en uges tid så skal der gerne komme små hvalpe her hos os, det glæder vi os meget til. Det er Billie's første kuld, men vi har haft 2 kuld før så det er ikke nyt for os. Men det er li spændende hver gang, men ja vente tiden er lang...

  • #7   11. maj 2013 Åh jamen vi kan jo bare nærmest ikke vente længere nu, når der endelig sker noget!

    Christina - de er nu altså dejlige de fem dér smiley Misunder dig lidt, for jeg glæææder mig sådan til der dapper små hvalpefødder rundt i stuen igen smiley


  • #8   11. maj 2013 Og så kom der lige flere indlæg imen jeg skrev :o)
    Ollie takker for lykønskningerne - hun føler sig ikke ældre, men har fejret dagen med gravning i haven og en smagsprøve på vores bøffer, inden de blev lavet til aftensmad :o)

    Jackie&Billie : Åh hvor spændende smiley Det er også vores 3. kuld der gerne skulle komme snart, og 2. gang Ollie skal have hvalpe smiley


  • #9   12. maj 2013 Uhhh ja den ventetid kender jeg alt tid. Vi er der i processen nu, at Alba er blevet parret og venter hvalpe først i juni, det er hendes første kuld.

    Det ser ud som om det er en smuk hanhund I har valgt, held og lykke med det hele.


  • #10   12. maj 2013 Først venter man på løbetid, så venter man på parringstidspunktet, så venter man på om tæven er drægtig og så venter man på hvalpene - uhh det er ikke min spidskompetence at vente så meget ,-)

  • #12   17. maj 2013 (Mærkeligt, har ingen notifikationer fået? nå, men nu så jeg det ;))
    Kennelmor: Ja han er super smuk, ik? :o) Han har både det ydre vi ledte efter, men bestemt også et indre der bare tager én med storm! Det første han gjorde da vi så ham var, at sætte forpoterne på mine knæ(sad på hug) og så give mig en ægte lapphunde-vasker i hele hovedet! Og ham og Ollie faldt bare i hak med det samme, så det kunne nærmest ikke blive bedre smiley

    Ventetiden er heller ikke lige vores kop te, men det må man jo bare tage med og så glæde sig når det endelig sker :o)

    Isabelle: Ej hvor godt smiley Så sidder du nok også lige nu og er ved at sprænges af bare spænding? Jeg er i hvert fald, for vi kører til Sverige på søndag, så snart jeg får fri fra arbejde!


Kommentér på:
Når det endelig sker!

Annonce