{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cavalier til udstilling
  • #1   4. feb 2012 det SKAL ikke. men det trækker ned i hendes bedømmelse hvis hun ikke har "fuld pels"

• #2   4. feb 2012 Er virkelig sur over, at de valgte at klippe hendes øre SÅ korte - Der var ikke noget længde på overhovedet..
    Har din tæve langt hår på halen? Sallys er ikke vokset..

• #3   4. feb 2012 ja, jeg syntes også bare det er så synd at klippe en cavalier.
    men nogen går mere op i det praktiske end det smukke smiley

ja begge mine tæver har lange faner på halen. og Cuba har mega lange og kraftige øre.

• #4   4. feb 2012 Det er sgu underligt hvorfor Sallys hale er så kort.. Mads har en kæmpe fane på halen, men der er kun lidt hår der hænger lidt.. Trækker det også ned?

• #5   4. feb 2012 ja det kan være længe om at vokse ud, da Nala havde hvalpe faldt det meste på hendes hale af. og det kom først tilbage efter 6-8 måneder.
    så hvis hun har haft en fane, skal den nok komme igen.

jah det vil trække ned hvis hun ikke har fane, især hvis der er andre i ringen med bedre pels.

• #6   4. feb 2012 Håber godt nok den vokser ud så :-).
    Som du kan se på billederne af hende, så har hun ikke meget pels på halen..

• #7   4. feb 2012 jah, hvis det har været der før, så kommer det igen. bare rolig smiley det tager bare lidt tid. i mellemtiden, kunne i måske tage på udstilling som besøgende, for at se hvad hun siger til det.
    der er mange hunde samlet på lidt plads, så det er ikke alle hunde der er lige glade for det hvis de ikke er vant til det.

så det vil jeg da anbefale dig at gøre.
    næste udstilling er i Helle hallen den 18 feb.

• #8   4. feb 2012 Jeg ved ikke hvordan andre klubber har det, men jag har aldrig set en DKK hund på udstilling, som har været klippet på ørene/halen. Det med pels/hår på halen er MEGET forskelligt. Nogle har meget og andre næsten ingen ting (selvom de ikke er klippet)

• #9   4. feb 2012 Synes ikke hendes øre ser så korte ud, men halen skal klart være længere smiley Men det tager tid når det er klippet af men det skal nok komme igen smiley

Kommentér på:
Cavalier til udstilling

Annonce