{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

Løbetid - bløder voldsomt {{forumTopicSubject}}

Min dejlige engelske bulldog på 10 mdr, er kommet i løbetid for første gang. Det tager hun meget fint. Er nærmest fuldstændig ligeglad. Dette betyder dog også, at hun ikke er interesseret i at gøre sig selv rent, hvilket resulterer i blod over det hele - hele tiden. Hun nægter at have "ble" på, så jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre? Jeg synes at hun bl¨øder meget voldsomt, og må Vaske gulv 5-6 gange dagligt, og er ved at være pænt træt af det!! Help!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid - bløder voldsomt
  • #2   2. feb 2012 Hej Malene

    Vi havde samme "problem" som dig, da Krøyer kom i sin første løbetid. Hun ville slet ikke have løbetidsbukser på, og begyndte at pive hver gang hun fik dem på. Vi gav hende dem på i korte perioder af gangen, for hun skulle vænne sig til det. Hun kom så i løbetid igen 2 måneder efter den sidste stoppede, og her begyndte hun at være mere interesseret i at gøre sig ren.


  • #3   2. feb 2012 Vores tæve fattede det heller ikke første gang. Vi viste hende dråberne og roste når hun fjernede dem. Siden har hun holdt sig selv ren, med undtagelse af få dryp.

  • #4   2. feb 2012 jeg blev simpelthen vandt til at have en klud klar, og når jeg var hjemme blev hun lige tørt hver gang hun rejste sig. eller ved anden lejlighed. Sp slap jeg da for to - tre dråber på gulvet hver gang (trægulve ubehandlede = svært at fjerne blod)

  • #6   2. feb 2012 er dælme glad for at jeg har en overrenlig hund :S Det lyder virkelig irriterrende med alt det blod over alt :S

    jeg ved kun at Zoe er i løb fordi hun er hævet, eller hvis man lige kigger hvor hun har siddet - Ellers er alle dråber vasket væk .


  • #7   2. feb 2012 Er det ikke noget med at de franske og engelske bulldogs godt kan have problemer med at nå til at gøre sig rent, eller er det bare en skrøne?

    Når det så er sagt, så var Nala også ret dårlig til at holde sig ren de første 2 gange hun var i løb, det er dog ikke noget problem mere, nu kommer der højst 4-5 dråber i ugen når hun er i løb, og det er som regel lige når hun rejser sig fra morgenen af..


  • #8   2. feb 2012 tak for svarene. lyder til at jeg bare må affinde mig med det, og så håbe at det bliver bedre med årene smiley Men jo camilla. de kan godt have svært ved at nå. men hun har det også op og ned ad benene, og der kan hun ihvertfald godt nå. Hun er bare ligeglad smiley

  • #9   2. feb 2012 Jeg har også lært mine at holde sig rent ved at vise dem pletterne og når de så har rydet op har jeg rost.

  • #10   2. feb 2012 Træn den i at have bukser på. Min Bella havde jeg trænet længe med men når jeg fandt hendes løbetidsbukser frem blev hun så glad, hun elskede at have på når hun var i løb.

Kommentér på:
Løbetid - bløder voldsomt

Annonce