{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.390 visninger | Oprettet:

løbetid? bløder ikke {{forumTopicSubject}}

Er det normalt at en tæve slet ikke bløder i dens løbetid? Hun gjorde det ikke i den første, og nu er hun ved at være i løbetid igen, og der er ingen blod. Hun slikker sig konstant, og har prøvet det med papiret for at se om der var blod, men der er intet. Det er kun 2. dag i hendes løbetid (hun begyndte først at slikke sig i går) Kommer det senere eller er der nogle som bare ikke bløder??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid? bløder ikke
  • #1   3. feb 2009 Nogle tæver er meget dygtige til at holde sig rene - og så ser/opdager man ikke blodet... Men hvis hun er i løbetid og der ikke kommer blod ved papir som tørres så er hun ikke kommet helt i løb endnu... Der kommer altid blod... nogle mindre end andre men lidt vil der altid komme... Så det er nok en opstart til løb og om nogle dage bløder hun...

  • #2   3. feb 2009 min chihuahua tæve bløder slet ikke i sin løbetid.. dyrlægen kalder det hvid løbetid..
    det er både godt og ondt, men ved ikke om det ligger til de små racer


  • #3   3. feb 2009 Det kan som Pia skriver godt være det man kalder en hvid løbetid og den er bare slet ikke til at regne med hvis det er en tæve der skal parres, men det kan også være at hun bare er rigtig god til at holde sig ren og det skal du ikke være ked af.

  • #5   3. feb 2009 Nej er bestemt heller ikke ed af at hun selv kan holde sig ren. Men hvad gør opdrættere så hvis de skal have parret deres tæver? Så kan de da ikke regne med 10-14 dage inde i løbetiden hvis de ikke ved hvornår den er startet?? Jeg ved at min fars hund sviner helt vildt, og det er ikke særlig lækkert. især ikke hos mig hvor der er tæppe i stuens =S

  • #6   3. feb 2009 Joo har lige prøvet igen nu hun vågnede. det er meget vandagtigt kun med en liiiiiilleeee smule farve...

  • #7   3. feb 2009 så må man håbe der nogen der gider ha besøg af ens tæve lige fra man ser hun hæver og slikker sig... grr

  • #8   3. feb 2009 Pia H. Haha jaa.. mon ikk hanhunde ejeren bliver sindsyg af at have en højløbsk tæve rendende... Godt man ikke har de problemer

  • #9   3. feb 2009 Min tæve er også i løbetid lige nu, og hun bløder heller ikke...slet ikke...Men sådan var det også i hendes første løbetid...Tror det er ret normalt..

Kommentér på:
løbetid? bløder ikke

Annonce