1.507 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Spændende nyheder fra"
Glædelige Nyheder!! KIG
Hej allesammen.. i dag fik jeg et lille brev fra landbrughøjskolen.. jeg havde 5 uger forinden fået hede hjertescannet i sønderjylland og ventede på at få svar... vente vent VENTE...! men i dag k...
Hej allesammen.. i dag fik jeg et lille brev fra landbrughøjskolen.. jeg havde 5 uger forinden fået hede hjertescannet i sønderjylland og ventede på at få svar... vente vent VENTE...! men i dag k...
Skrevet af: Line M - 22. apr 2009
Glædelige Nyheder!! KIG
Hej allesammen.. i dag fik jeg et lille brev fra landbrughøjskolen.. jeg havde 5 uger forinden fået hede hjertescannet i sønderjylland og ventede på at få svar... vente vent VENTE...! men i da...
Hej allesammen.. i dag fik jeg et lille brev fra landbrughøjskolen.. jeg havde 5 uger forinden fået hede hjertescannet i sønderjylland og ventede på at få svar... vente vent VENTE...! men i da...
Skrevet af: Line M - 22. apr 2009
Spar penge på din forsikring
-
Dette emne kan kun læses
10. maj 2004 Følger: 1 Følgere: 152529 Emner: 72 Svar: 499
Spændende nyheder fra HundeGalleri.dk {{forumTopicSubject}}
Kære brugere,
Vi får løbende henvendelser fra brugerne om ønsker til nye gallerier.
I den forbindelse har vi brug for Jeres hjælp til at finde ud af, hvilke af forslagene der er mest populære.
Klik ind på http://www.facebook.com/pages/Bazoomdk/265821736789784 , tryk synes godt om - og vær med i afstemningen.
I 2012 kommer der desuden mange spændende forbedringer til HundeGalleri.dk, herunder den største relancering nogensinde i løbet af foråret. Udover et opdateret udseende, lanceres en lang række af de ønsker vi har modtaget fra vores trofaste brugere. Det er bl.a.:
- Meget større billeder overalt
- Forbedret markedsplads
- Live-opdatering
- Forbedrede venne-funktioner
….Og meget andet som vi håber du vil sætte pris på. Tak for de mange gode input!
Fremover kan du også følge os på Facebook på http://www.facebook.com/HundeGalleri.dk
Mvh. HundeGalleri.dk