{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Smerter -erfaring søges! {{forumTopicSubject}}

Min hund har ondt et eller andet sted, dyrlægen ved ikke hvor. Vi var til vagtdyrlæge søndag da han pludselig fik ondt under gå turen. Han mente at han havde ondt i maven muligvis pga. en forkert bevægelse, så han fik smertestillende. Tog afsted igen igår til vores egen dyrlæge da jeg ikke synes han fik det meget bedre - han ligger bare og er ret modløs og har ikke lyst til noget. Han har dog appetit. Her blev alt tjekket igennem og hun kunne ikke se hvor han skulle have ondt henne, så vi skulle se tiden an og fortsætte på smertestillende.
Kan det virkelig passe at f.eks. en forkert bevægelse kan gøre det? Han ligger bare i sengen og kan ikke få ham ned. Når vi skal ud og gå går han langsomt , men dog med oprejst hale.
Håber nogen har prøvet noget lign. og kan fortælle lidt?! Forfærdeligt når man ikke ved hvad der er galt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smerter -erfaring søges!
  • #1   31. jan 2012 ja det har jeg

Jowina fik pludselig smerter og blev røntgenfotograferet både ved dyrlægen og den kiropraktor vi gik ved....de kunne intet finde og kiropraktoren sagde at for ham mærkedes hun som en toptrænet agilityhund. Hun var dengang 5 år.
    dog kunne han godt mærke at hun spændte musklerne på en forkert måde, ligesom når vi får ondt i ryggen, hvis vi går forkert pga ondt i benet.

der skete to ting på samme tid, hvilket der hjalp ved vi ikke rigtig.
    Jowina fik dårlig mave og kom på antibiotika og samtidig var jeg begyndt at give hende HOKAMIX og pludselig som lyn fra en klar himmel, fejlede hun ikke mere

god bedring med ham, jeg ved hvor slemt det er når ens hund ikke er på toppen.
    du kunne prøve at give HOKAMIX det skader i hvertilfælde ikke

• #2   31. jan 2012 Det lyder ikke rart:o(( Er der taget røngtenbilleder? Prøv at kontakte en kiropraktor, kender desværre ikke nogen jeg kan anbefale:o/

• #3   31. jan 2012 hvis du vil prøve kiropraktor, så gik vi hos ham her(link fjernet)

• #4   31. jan 2012 Dyrlægen sagde faktisk igår at han var meget spændt, men det er jo nok fordi han har ondt. Jeg vil helt sikkert prøve Holamix! Tusind tak for tippet smiley

Nej, der blev ikke taget røngtenbilleder. Hun trykkede ham overalt og han viste ikke at det gjorde ondt noget specifikt sted. Hun sagde jeg skulle give det nogle dage, ellers er det jo nok det næste. Ellers må jeg prøve en kiroprakter, tak. Tak smiley

• #5   31. jan 2012 Tak for linket, det ligger også forholdsvis tæt på os smiley Giver ham lige nogle dage og ser.

• #6   31. jan 2012 Min ene hund Pascal har døjet meget med smerter, han har så haft overrevet ledbånd i skulderen.
    Mens hans bækken har haft rykket sig og gør det en gang imellem.
    Smertestilene er ok i en periode men ikke i længden.

Vi har taget Pascal til www.magtor.dk super hundemassør som bare kan de ting og han kan mærke de mindste ting. Og vigtigst af alt, han er ærlig og siger hvis der ingen grund er til at komme.

• #7   31. jan 2012 Ok, tak for det. Synes det værste er at jeg ikke er klar over lige præcis hvor han har ondt, eller grunden til det.

• #8   31. jan 2012 Det kan jeg godt forstå, det er meget træls ikke at vide hvorfor sin hund har ondt. Ja eller på andre måder er syg.

Pascal gik også og havde ondt uden dyrlægen kunne sige hvad der var galt, så kom vi ud til Magtor og han kunne mærke hvad der var galt, så blev der gjort noget, og så havde jeg en glad hund igen, så skønt:-)

• #9   31. jan 2012 Ok, det er da et forsøg værd hvis ikke han snart får det bedre. Tak smiley

• #10   31. jan 2012 God bedring med ham.

Kommentér på:
Smerter -erfaring søges!

Annonce