{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

En MEGA uheldig dag.... {{forumTopicSubject}}

Ja, sådan en har Chewbacca og jeg lige overlevet sammen....men guuud, hvor har jeg det bare dårligt på mit lille pus's vegne, for det er bare gået ud over ham, hver eneste gang smiley

Først hopper han og min datters chi Tyson lidt rundt og leger ved siden af mig, hvor Chewbacca på et tidspunkt bliver lidt overstadig og får nappet mig i min ene side-delle, hvorpå jeg i ren refleks gokker min albue lige i synet på ham.

Lidt efter er de ved at vælte noget ned, og jeg får givet ham en flad, da jeg( igen i refleks ), forsøger at forhindre det i at vælte.

Lige før havde vi så været ude og gå en kort tisse-tår og jeg havde taget træsko på. Da vi kommer ind tager jeg skoene af og bukker mig ned for at stille dem op på en lille hylde ca. 20 cm. oppe(hvis de står på gulvet stjæler han dem*rødmer)....Chewbacca stikker så lige i det samme sit store grødhoved ind imellem mine ben og får en træsko lige i sylten smiley

Trods flere omgange med hyl og klynk(man er vel hovedsagelig bjæfer), ser det heldigvis ud til at både hovedet og tilliden har holdt !!

Føler mig liiidt ond idag, men priser mig lykkelig over, at han nok er den mest morsyge lille vaps i miles omkreds *puha*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En MEGA uheldig dag....
Kommentér på:
En MEGA uheldig dag....

Annonce