{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

sååh uheldig uge . .:o/ {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder hele denne uge ,

Mandag - besvimede jeg lige foran chefen jeg aldrig har snakket med . . :o/
Tirsdag - springer der en elastik til en af burene klask ind i mit ben havde et aftryk af det .. nøøj det gjorde ondt .
idag vågnede jeg til meeeget ondt i mine hpndled og kan næsten ingeting . . :o/ gøør mega nas .. :o/

idag har min far så snakket med chefen fordi han så mig besvime og næste gang jeg besvimer så må jeg ikk komme mere .. og dte kan jeg da også godt fostå . .
også sagde min far til ham at jeg ikek spiser så hver gang vi er inde og spise så holder hna øje med hd jeg spiser og igår sagde han at jeg kun spiste frugt . . :o/ hvilket jeg ike gjorde og grunden til jeg ikek spiste var for at protestere mod mine forældre mente han . . :o/
eeeeh . .for det første så spiser jeg hvad jeg kan . . og jeg eeelsker frugt derfor spiser jeg meget af det og grønsager . . ooog for det sidste så kender han miig overhovdet ikke . . oooog . jaaa kunne ikke lade hver og grine og alligevel blive lidtsur da jeg hørte det - -. :o/

meen ugen har i hvertfald ikke været god indtil videre . . imorgen kan kun blive bedre men det sagde viogså igår . . *GGGG* . .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sååh uheldig uge . .:o/
  • #1   4. jul 2007 håndled *

• #2   4. jul 2007 altså chefen holder øje med mig . . ikk min far -.. heh . . ;o))

og uundskyld stavefejlene det gik lidt stærkt . . ;o))

• #3   4. jul 2007 Det var da godt nok en uheldig uge.. Har du så taget en fridag i dag?
    Hvad arbejder du med?
    Hvorfor blev han så sur over at du besvimede? Det er vel ikke noget der sker tit?

Og noget jeg ikke helt forstår.. Hvorfor sagde din far til din chef at du kun spiser frugt og næsten ikke spiser noget? Det hjælper jo ikke ligefrem mht. jobbet..?
    Undskyld hvis det er for personligt et spørgsmål, men har du haft spiseforstyrrelser?

Jeg har selv været ude for noget lign. din situation..
    På mit sidste job begyndte jeg at komme ind i en periode hvor jeg havde det rigtig skidt fysisk.. Jeg kunne derfor ikke spise mere end 3-4 stk. frugt om dagen..
    Chefen holdt hele tiden øje med mig og har formentlig troet at jeg havde spiseforstyrrelser og ikke havde en reel sygdom.. Jeg arbejder der så ikke mere, og nu ved chefen at det ikke var spiseforstyrrelser, men problemer med min tyktarm..
    Du må bare gøre det klart for dem at du altså ikke har en spiseforstyrrelse, men at du bare godt kan lide frugt og måske generelt ikke har så meget appetit..?

• #4   4. jul 2007 hehe... en rigtig øv-uge...

kommer du ikke på MSN??? smiley

• #5   4. jul 2007 Mærkelig chef at have, han kan ikke fyrre dig, fordi du får et ildebefindende, det er lige en sag for fagforeningen, og den vil man vinde, hvis det kom dertil.

Alle kan blive syge/dårlig på arbejdspladsen, og det er ikke noget fyrringsgrundlag.

• #6   4. jul 2007 Enig med Babett smiley

• #7   4. jul 2007 Aj Chalotte da..

Træls uge.. Håber resten går bedre:-)

• #8   4. jul 2007 Dina - nogen jeg kender har gået og sagt i tidernes morgen *GG* at jeg gik ud og kastede op hver gang jeg havde spist . . og har ALDRIIG gjordt det . .
    og nej har ikke haft spise forstyrrelse .. meen dengang jeg var ved lægen sagde han også jeg vejede for lidt og skulle tage på . . lige meget hvor usundt jeg spiiser såå tager jeg ikk på .. :o( sååh kan ikek rigtig gøre for det ., .

grunden til jeg besvime var varmen oog havde ikek spist morgenmad men vi var på vej indtil det også havde jeg ikke drukket vand i den time jeg havde været der . . :o/

Det er et ferie job . . har være her i næsten alle mine ferier . . neej det er ikk hver dag jeg besvimer . . men har prøvet det før .. :o( og får tit nogen hedeslag . . :o(

Dt var ikke min far der sagde det ,.
    det var chefen der sagde det tl min far at han havde kun set mig spise det . . men såå havde han ikek kigget på mig hele tiden fordi spiste både rugbrød osv også .. :o/

Og nej jehg er på arbejde idag. . skal jeg være hele ugen . . :o(

Kommentér på:
sååh uheldig uge . .:o/

Annonce