{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Til jer med bur på bagsædet af bilen.. {{forumTopicSubject}}

Hvordan har i det spændt fast?
Vi har et jernbur, og at møfle selen omkring det, er ikke helt nemt.
Overvejer, at bruge ådan nogen af de der cykelelastikker med en krog i hver ende.. Men er det mon holdbart nok?

Og hvad har i, i bunden af buret?
I øjebliket har Malou en menneskedyne..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer med bur på bagsædet af bilen..
  • #1   22. jan 2012 Jeg har så lagt mit bagsæde ned og så står buret der, mit er spændt fast med de der eleastikker bruger 4 stk så jeg er sikker på det står godt nok fast.
    I bunden har jeg en donut kurv som Bazil elsker, her i den våde tid har jeg så et lille tæppe over som er nemt at skifte og vaske.

• #2   22. jan 2012 Alletiders.

Tænkte bare, at det kunne være, at en lidt mere stabil bund var bedre, end en firdobbelt dyne.. Men nu er det sådan det bliver smiley

• #3   22. jan 2012 jeg har købt lastremme hos biltema, som er nemme at fastgøre og løsne. i bunden af buret har jeg en tilpasset rest gulvtæppe.
    jeg lægger bilsædet ned, lægger et stk antiskrid underlag på sædet, buret/kassen ovenpå, med en lastrem eller to rundt om bur + sæde.
    det ér super nemt og hurtigt og mine hunde er sikret på bedste vis.

• #4   22. jan 2012 Ødelægger lastremmene ikke sæderne?

Hvorfor lægger i sæderne ned?

• #5   22. jan 2012 Sabina jeg har lagt sædet ned fordi jeg kun har en 3 dørs bil og derfor er det for besværgligt at skulle have hunden om på bagsædet, nu åbner jeg bagsmækken og ind med hundene, samtidig har jeg stadig plads til vare osv og jeg har en god undskyldning for ikke altid at skulle køre for andre, dvs jeg har kun plads til 1 i bilen *GG* Fluffy sidder så mellem buret og forsæderne, så et alt tæppe, hun er panisk for bure og derfor ligger hun bare der og det fungere fint, hun er jo kun med på de korte ture Bazil skal noget længere når vi er på udstillinger rundt i landet smiley

• #6   22. jan 2012 Ah, okay. Vi har bagdøre, men kun en lille bil.

Det ville larme frygteligt, hvis sædet var lagt ned og ikke kunne tage noget af larmen fra bagagerummet smiley

Kommentér på:
Til jer med bur på bagsædet af bilen..

Annonce