ingen støtte {{forumTopicSubject}}
Ja nu melder jeg lige mit sure opstød her, ved ikke hvor jeg ellers skal komme af med det men er sikker på at i forstår mig. Bamse bliver snart et år og vi har kæmpet med ham da han døjer med sin mave dvs. opkast og dårlig mave. dr. dyr er på sagen og har kastet mange penge i det. prøvet det ene og det andet skiftet foder, og nu har jeg en hømopat ind over dette da jeg synes det er så synd for min lille vovse. det skal siges at han ikke virker til at have ond men vi alle ved hvordan det er at kaste op og have dårlig mave og til sidst er man magtes løs bamse laver så lidt ekstra ballade herhjemme stresser let og har svært ved at være alene hjemme og splitter hjemmet ad. vi træner stadig alene hjemme træning. Har og er i kontakt med en adfærds terapeut så det går den rigtige vej.
Når man står i den situation og ens følelser hænger ude på tøjet og emnet går på bamse hos familie og venner så er deres kommentare fandme: hvis det var min hund var den aflivet eller solgt, forstår ikke at i gider bruge penge på ham, køb en ny, den skal bare opdrages med hårdt hånd, og de kan blive ved og så sidder de sku og deres hund er ihh og århh så sød og aldrig bidt i noget uden at høre hvad det er jeg siger til dem ja bamse har lavet noget ballade men han er også syg og hvordan ville de have det med at være syg. de fatter brik hvorfor støtter de mig ikke bare i stedet for at komme med sådan kommentare det er sku hårdt nok i forvejen
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.979
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.041
har heldigvis ingen der behandler mig sådan vil jeg simpelthen ikke finde mig i..
- Syntes du skal få vennerne skiftet ud og få sagt til familien at du virkelig elsker den hund, og gerne vil arbejde for det... Og har brug for de lytter uden at tale ned til dig eller hunden :-)..
mar 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 1.997
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.147
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 181
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 181
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 226