{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

ingen støtte {{forumTopicSubject}}

Ja nu melder jeg lige mit sure opstød her, ved ikke hvor jeg ellers skal komme af med det men er sikker på at i forstår mig. Bamse bliver snart et år og vi har kæmpet med ham da han døjer med sin mave dvs. opkast og dårlig mave. dr. dyr er på sagen og har kastet mange penge i det. prøvet det ene og det andet skiftet foder, og nu har jeg en hømopat ind over dette da jeg synes det er så synd for min lille vovse. det skal siges at han ikke virker til at have ond men vi alle ved hvordan det er at kaste op og have dårlig mave og til sidst er man magtes løs bamse laver så lidt ekstra ballade herhjemme stresser let og har svært ved at være alene hjemme og splitter hjemmet ad. vi træner stadig alene hjemme træning. Har og er i kontakt med en adfærds terapeut så det går den rigtige vej.
Når man står i den situation og ens følelser hænger ude på tøjet og emnet går på bamse hos familie og venner så er deres kommentare fandme: hvis det var min hund var den aflivet eller solgt, forstår ikke at i gider bruge penge på ham, køb en ny, den skal bare opdrages med hårdt hånd, og de kan blive ved og så sidder de sku og deres hund er ihh og århh så sød og aldrig bidt i noget uden at høre hvad det er jeg siger til dem ja bamse har lavet noget ballade men han er også syg og hvordan ville de have det med at være syg. de fatter brik smiley hvorfor støtter de mig ikke bare i stedet for at komme med sådan kommentare det er sku hårdt nok i forvejen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen støtte
  • #1   21. jan 2012 Har du overvejet at skifte dine venner ud med nogle der har empati?

  • #2   21. jan 2012 Tænker det samme som Anne Julie F ... Det er da bare rigtig røv surt sådan noget..
    har heldigvis ingen der behandler mig sådan vil jeg simpelthen ikke finde mig i..
    - Syntes du skal få vennerne skiftet ud og få sagt til familien at du virkelig elsker den hund, og gerne vil arbejde for det... Og har brug for de lytter uden at tale ned til dig eller hunden :-)..


  • #3   21. jan 2012 Syntes det " sjovt " folk er sådan, hvordan havde de sagt hvis det var et barn ? For for dig er det vel dit barn ? Og dem afliver man eller giver vel ikke viser ?

  • #5   21. jan 2012 Bryd dig ikke om dine venner, fortæl dem ikke om de problemer du har med din hund og hvis de spørger så svar, det vil du ikke svare dem på for du kan ikke bruge deres svar til noget, de gør dig bare ked af det, så tror jeg dine venner tænker sig om før de kommer med deres dumme kommentarer, hvis ikke ville jeg nok se mig om efter andre venner, der er ærlige med støttende.

  • #6   21. jan 2012 Kender det godt. Har en svigerfamilie der mener at den eneste vej frem er opdragelse med hård hånd. Men jeg er ligeglad med hvad de mener, de skal bare ikke være hård overfor min hund. Min svoger mener jo at hans hund har respekt for ham, fordi den kryber over gulvet når han hæver stemmen. Den har jo lært at hvis den ikke reagere når han siger noget til den, så får den det at mærke. Jeg synes du klare det godt. Det må være hårdt med at den sygdom og han er jo ikke så gammel endnu, så selvfølgelig laver han lidt ballade. Vi har også lidt problemer med vores, så jeg kender godt alle de der kommentarer.

  • #7   21. jan 2012 årh ja skal bare få sagt godt fra. snakker heller ikke om ham mere til dem det er det nemmeste men siger også at han er mit barn og ham jeg elsker aller mest. Er bare rigtig svært at have en hund der stresser og er stresset nogen der har en hund med samme problem? især når man får besøg eller skal ud og besøge andre.

  • #8   21. jan 2012 deres tålmodighed er jo slet ikke så lang som os der elsker hunde, der kommer vi tilbage til det der med folk har så let ved at opgive. nåhh det var rart lige at komme ud med det til nogen som forstår.:)

  • #9   21. jan 2012 Hvis han stresser så prøv at giv den zyklenetabletter,hvis en hund stresser kan den også godt få dårlig mave.

  • #10   21. jan 2012 lige nu får den noget fra en hømopat og det har hjulpet på maven men bamse har haft ubalnce i sin mave og fået en masse antibiotika 3 uger og derefter fordi han stadig kastede op og dårlig mave stod jeg fast på endnu en afførings prøve som nu viste han havde parasitter, (sjovt de ikke så dem i første prøve) dem er vi nu igang med at få høvl på, og så håber jeg at det hele snart er ovre med den mave.

Kommentér på:
ingen støtte

Annonce