{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Kastration hvornår ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle hunde mennesker smiley
Er ikke ude på en stor debat vedrørende emnet.
Men kort fortalt er jeg blevet den heldige ejer af en super skøn Dværg Schnauzer. Han har en "klump" på halen (den har måske været brækket under fødslen) Han er super dejlig, er kun købt som familie hund og skal ikke udstilles ( tror heller ikke han kan pga halen)
Han er 17 uger gammel. Vi købte ham da han var 12 uger. Vi har ikke bestemt om han skal kastereres, men han har fra starten af udøvet dominans over for vores kat, ved at "parre" den. Katten kan bare hoppe i "helle" men bliver tit ved hvalpen, da de leger godt indimellem. Han har også udført ritualet på mig flere gange og vi skælder ham ud når han gør det.
Vi startede til hvalpe træning igår og jeg var lidt nervøs for han skulle prøve at humpe på de andre hvalpe, men der var ingenting. Han har dog mødt nogle af vores venners Bomulds hundehvalp og en han og det eneste han var interesseret i var at hoppe på den.
Vi ser tiden an med ham, men hvis det bliver værre, så bliver han altså kastreret. Hvis det ender med det, hvor gammel skal han så være ? Er det noget med at det skal gøres inden de er kønsmodne, eller er det en skrøne ? Pft, Mvh Anne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastration hvornår ?
Kommentér på:
Kastration hvornår ?

Annonce