872 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hundebur Hundebur

Jeg overvejer lidt dette bur til hundene i bilen, da jeg er meget træt af mudrede hunde på bagsædet.

(link fjernet)

MEN, min den lille er en udbryder konge uden lige. Så er der nogle der har dette bur og kan fortælle lidt om hvor robust det er?? jeg er lidt nervøs for om hun bare kan bukke lågen hvis hun vil ud.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundebur
  • #1   11. jan 2012 Super... Hun har en evne til at skubbe/mase/bide og vride sig ud af alting., og ville ærgre mig over at stå med et bur uden låge, efter første gang at have placeret hende i det smiley

• #3   11. jan 2012 Okay, det er der lidt delte meninger om kan jeg se..

Jeg ville rigtig gerne have vario. Men har brug for et der kan tages ud uden det store besvær, når bagsæderne skal bruges, så tænkte dette kunne være løsningen smiley

• #5   11. jan 2012 Der skal kunne være to stk, en staff og en bastard.. 15 og 20 kg.

Den store ingen problemer, han bliver der fint, også uden bur. Men med den lille bliver det straks værre.. Og hun skal gerne kunne sidde i det til sommer når jeg har begge med til træning. Også uden pludselig at komme rendende mens jeg træner ham. Det er ved at være en smule pinligt smiley

Kunne også være jeg skulle kikke på det brugt. Så er det ikke lig så ærgerligt hvis hun kan forcere lågen, så må jeg finde på noget andet.

• #6   11. jan 2012 Altså jeg ville ELSKE at have et vario. Men det er ikke godt i vores bil smiley

Vi har ind imellem brug for sæderne, så det skal relativt let kunne laves fra hundebil til normal igen. Ellers byggede jeg "bare" hele bilen om til et bur smiley

• #7   12. jan 2012 Jeg har været absolut tilfreds med dette bur! smiley Kan varmt anbefales..

• #8   12. jan 2012 min gamle whippet rev lågen af sådan et bur HVER gang, han var i det...
    så mine erfaringer er ikke fantastiske

• #9   12. jan 2012 Jeg har sådan et
    http://www.poda.dk/product/poda-autoboks-double-5381/

Super stærkt og vejer ikke meget.
    jeg kan let tage det ud og ind af bilen uden hjælp

• #10   12. jan 2012 ja, jeg synes jo det var noget l . . .

sådan et sammenklappeligt trådbur/udstillingsbur har jeg haft god erfaring med. Nemt at opbevare, uden det fylder for meget, og nemt at slå ud til brug. og så er de ikke dyre
    den eneste ulempe er, at det "rasler" når man kører på ujævne veje, så mit var plastret ind i isoleringstape;)

• #11   12. jan 2012 Tina - det er også et totalt lækkert bur.

• #12   12. jan 2012 Lise. Totalt lækkert..
    Og en sidegevinst er at når man som jeg har langhåret hund, der fælder, så bliver de løse hår i buret.. de flyver ikke rundt i hele bilen.

det var i øvrigt også dette bur der gjorde at min gamle hund som 3 årig pludselig ikke længere blev køresyg

• #14   12. jan 2012 Tina det ser virkelig lækkert ud!! Prisen er dog også,... Hvilke hunde havde du i?

Hmm.. tror nu ikke den låge kan holde til min lille udbryder hvis ikke den kan holde til jeres.

• #15   12. jan 2012 Misja....

Du kan jo starte med at træne hnden for åben låge. HVER gang den vil ud, blokerer du for den, - siger "Nej" ig skubber den tilbage i buret.

Den vil måske prøve at komme ud X antal gange, men samme X antal gange, skal du være der og lære hunden, at den ikke får noget ud af at prøve at komme ud af buret.

Først, når hunden har siddet lidt og slappet af uden at forsøge at komme ud eller udvise frustrationsadfærd, giver du den fri.

Når først den på dennne gradvise facon har lært, at når du sætter den i buret, så skal den blive der til du lukker den ud igen, så kan du lukke lågen.

Måske var det en ide til fremgangsmåde.

• #16   12. jan 2012 Enig med Lise L - bedre at træne hunden til at kunne sidde i bur.....

• #17   12. jan 2012 jeg vil lige pointere, at min whippet så sagtens kunne sidde i bur.
    Men på træningspladsen, blev det derude bare FOR fristende, og er man der ikke, kan man ikke sige nej...

• #18   12. jan 2012 det jeg ville sige var, at jeg vil ikke anbefale at stole på, buret holder, hvis hunden vil ud...
    ikke at man ikke skal træne hunden til at sidde der smiley

en whippet har sine egne meninger om ting, og min havde bestemt, han ville ud af det bur, og det kom han så. på egen hånd. den ene gang efter den anden, indtil vi opgav og lod ham sidde fri i bilen.

• #19   12. jan 2012 Hehe har du mødt min hund? smiley

Hun kan så sagtens sidde i bur, og sagtens i bil. Men gider man IKKE, så gider man ikke..

• #20   12. jan 2012 Jeg havde 1 hund i buret ad gangen.
    En tervueren på 30 kg eller en bullmastiff / amr bulldog blanding på 42 kg
    Skillevæggen var taget ud så det var et rum

Kommentér på:
Hundebur

Annonce