{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Bider i alt {{forumTopicSubject}}

. Jeg har en hanhund som nu er et år. Han bider simpelhen i alt. Her til morgen gik det uden over en pose mel. Så ja der var mel over alt...så snart han er alene ødelægger han noget. Også hvis vi kunne er væk i 2 min.. Det er alt han ødelægger.virker går med ham ca 4 gange om dagen.
Er det en fase? Er der noget jeg kan gøre ved det. For er virkelig ved at gå ud af mit gode skin. Kan snart ikke mere.
Ps. Han har masser af bidelegetøj, ben, og arktiveringslegetøj. Inde samt udenfor.

Knus den meget meget meget fortivlet ejer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bider i alt
  • #3   6. jan 2012 Når en hund er bange for at blive efterladt, er det altid den første tid som er værst for hunden. Så det er ligemeget om du er væk 2 minutter eller 2 timer. Hunden er bange.
    I må forfra med alenehjemmetræningen. mange hunde får et tilbagefald i den alder.

Hunden skal ikke blot gåes med. Den skal stimuleres og aktiveres. Lav søgeøvelser, gå til træning mv.

• #4   6. jan 2012 Du bør læse mere om emnet, for det lyder som om du ikke kender meget til hundepsykologien.
    Hunde er flokdyr og er ikke lavet til at være alene. Det skal trænes op. Besøg evt. hundepsykologens webside, der står meget godt.

• #5   6. jan 2012 Er det en Dobbermann???
    Vores gamle dabber ødelage alt han var ikke bange for at være alene men han gnaved i alt hvad han kunne få fat i til han blev omkring 2 år så stoppede det nedsten det var meget sjællent han to noget der, jeg tror mer han kedede sig vores ville kun spise hvis vi var sammen med ham så aktivttets kugler sov med med kunne vi godt glemme
    Jeg vil helt sikkert sig noget lydiheds træning og andre øvelser gør en hund 1000 gange mer trat end en gå tur vi kunne gå 10 ja 20 kilometer med ham og han ville være klar til at gå igen efter 30 minutters vil men træning gjore ham træt

• #6   6. jan 2012 Jeg takker for jeres hjælp. Men jeg gider på ingen måde hån og negativ kommentar. Jeg skriver fordi jeg elsker er min hund og vil gøre hvsd jeg kan for at løse feta problem her...!!!!
    For en gang skyld så tage dog og ligge jeres ego og hjælp en som spørger om hjælp....
    Det var dog utroligt.
    Dette her er ikke rettet imod dem som er så søde at hjælpe mig...dem takker jeg mange gsnge for hjælpen

• Tossen J
    Tossen J Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 114
    #7   6. jan 2012 Hvis du kun går ture med ham, og ikke stimulere ham mentalt, vil jeg tro det godt kan være MEDVIRKENDE til problemet...

Prøv at give ham nogle mentale udfordringer så han bliver godt træt inden han skal være alene, og start så HELT FORFRA med alenehjemme-træningen.
    Når han ødelægger noget allerede 2 min efter i er gået, tyder der meget på at det er fordi han er utryg, og ikke fordi han keder sig...

• #8   6. jan 2012 hvis du har mulihed for at filme hvad der sker når du går vil du nok også tydeligt kunne se om feta er bange eller keder sig men min get er nok også at den godt kunne være lidt utryk eller kørt op det er altid en god ide at være lidt hjemme sammen inden man går så man ikke kommer lige hjem fra gå tur og så går du så kan overskuds nergig gå ud over de værse ting
    Nogle hunde har også meget godt af feks kun at skulle holde styr på et rum feks gangen så de ikkeer alene i et helt hus
    men hel og lykke

• #9   6. jan 2012 han har aldrig haft problem med det før. Men jeg vil prøve at lave noget spor arbejde med ham...
    Men det kan godt virke som i han er bange for at være alene. Det her er bare begyndt lige pludselig...

• Tossen J
    Tossen J Tilmeldt:
    jan 2011

#10   6. jan 2012 Han er lige i den alder (lømmel-alderen), hvor hormonerne begynder og køre rundt, og han ikke fatter en skid af hvad der foregår... Ting han har kunnet til ug vil måske pludselig være glemt.
    Og han begynder at blive voksen, og derfor også kræve mere motion/mental-stimulering end han har gjort hidtil.

Så der er nok ikke andet and gøre, end at gå i gang med træningen ;o)

• #11   6. jan 2012 er din hund holdt op med det igen ??,

• Tossen J
    Tossen J Tilmeldt:
    jan 2011

#12   6. jan 2012 Frankly: Jeg mener det er en blanding... Han har måske følt sig tryg før, men pludselig raser hormonerne rundt, og han aner ikke hvad der sker. Derfor er han måske også pludselig utryg ved at være alene. Men hvis han gøres træt (Motion + mental stimulering), tænker han ikke så meget over det, og man kan starte forfra med alene-hjemme træningen.

Kommentér på:
Bider i alt

Annonce