{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

ville ikke spise, men spiser nu? {{forumTopicSubject}}

kaya og mika har længe ikke ville spise rigtigt, de var simpelthen ikke interesseret i maden, vi har skiftet foder et par gange med nogle måneders mellemrum, så fik jeg at vide herinde at vi skulle prøve at droppe aftensmaden , så vare de nemlig ekstra sultne til morgen. smiley

Så her for nogle uger siden da jeg skulle ned og købe hundemad havde de tilfældigvis ikke den som vi plejede at bruge (Eukanuba el. RC Chi hvalpefoder) så derfor købte jeg RC hvalpefoder til alle racer, det er en mørkegrøn pose som går op til 10 kg på hvalpen. Den fik vi faktisk også med til kaya da vi fik hende hjem som 8 uger, men hun blev mere og mere uinteresseret i den så vi skiftede.

ja nu er vi så tilbage og alle 3 piger spiser som var det slik, og vi har som sagt haft det noget tid nu, og de er alle helt vilde, de får hver deres skål i hver deres ende af lejligheden, o der går ikke 5 minutter, så er maden væk YAAAY smiley

spørgsmålet er så om jeg skal begynde at give dem aftensmad igen? de er MEGET interesseret i Luna's mad, og sidder pænt ved siden af hende og kigger for hver mundfuld hun tager, dog uden selv at tage, (det ved de godt de ikke må!)

men føler mig lidt som en ond hundemor, og at mine piger er meget sultne???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ville ikke spise, men spiser nu?
Kommentér på:
ville ikke spise, men spiser nu?

Annonce