{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke spise :(
  • #1   8. sep 2011 ja.. han fik tilbud i en time i morges og her til aften. jeg blev dog så pylret at jeg satte mig ud i køkkenet til ham, og lagde noget mad ud på gulvet, og vupti så spiste han. jeg ved godt det ikke er optimalt at det skal spredes ud på gulvet - men det var lige det jeg kunne gøre. hehe.

• #2   8. sep 2011 Mine får aldrig foder i skålen. det gider de ikke spise, men hvis jeg spreder det i f.eks haven, guffer de det hele

• #3   8. sep 2011 hehe smiley ja det kan være det bare keder ham at spise det fra skålen. men det skal også siges at han næsten ikke har nogle tænder i munden, da han er ved at skifte tænder, så jeg har haft hans mad til at stå i lidt blød i lidt vand, så den ikke er helt så hård, nu her mens han mangler det halve gebis *G* smiley

• #4   8. sep 2011 Vores har indenfor de sidste par uger også næget at spise hvis maden bare bliver severet i en skål. Han plejer at få mad tre gange om dagen, om morgenen i en skål med fiskeolie på. Nu spiser han det ikke hvis det er i en skål om der er olie på eller ej. Så nu kan han ikke gå olie mere.. Han SKAL arbejde for det, ellers er det kedeligt at spise. smiley

• #5   8. sep 2011 ok tak for svar smiley så vil jeg ikke være bekymret mere smiley hehe. man kan bare ikke undgå at blive lidt pyller når ens guldklump ikk vil spise smiley

• #6   9. sep 2011 Silje spiser heller ikke altid sin mad. Hun må spise når maden er der, ellers må hun vente til der serveres igen. smiley Færdig slut.

Kommentér på:
ikke spise :(

Annonce