{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Siberian husky VS alaskan malamute
  • #1   24. dec 2011 Grundet det er juleaften vil jeg svare kort

Du finder svarene på www.polarhund.dk

Dog vil jeg advare at disse racer kræver en livsstilsændring hos de fleste personer, jeg vil anbefale du spørger dig selv om du har 4 timer om dagen hvor du kan koncentrere dig om hund inden du anskaffer dig en - de kræver begge en del mental og fysisk stimulering.
    Desuden er det en race som kræver at ejeren har sat sig ind i hundesprog og er i stand til at være en leder igennem konsekvens men aldrig vold i træningen.

• #2   24. dec 2011 Der er stor forskel i størrelsen. Der kan være temperamentforskelle, og så kan malamutten have tendens til at være en anelse sværere at træne.
    Ingen af slædehunderacerne er for den uerfarne hundeejer.

• #3   25. dec 2011 Heidi, tak for advarslen, hvis man kan kalde det det.
    Jeg spørger ikke fordi jeg skal have en, ihvert fald ikke endnu hvis det var, men fordi jeg rigtig godt kan lide at læse om hunderacer og sætte mig ind i forskellen og sådan.
    smiley

• #4   25. dec 2011 Størelsen primært - og så er der nueancer til forskel i deres temperament. Generelt siger man malemutten er mere føreorienteret og kan være vanskelig med andre hunde. Huskien er mere egenrådig og nysgerrig og vil skide ejeren et stykke, men har generelt ikke problemer med andre hunde.

Kommentér på:
Siberian husky VS alaskan malamute

Annonce