1.018 visninger
|
Oprettet:
Finsk Lapphund {{forumTopicSubject}}
Eftersom jeg ikke synes der er specielt mange opdrættere af racen i DK - ville jeg lige forhører mig om der var nogle der kendte nogen sider på Svensk/Tysk/Finsk evt. hvor de opdrætter dem? - synes de er lidt svære og finde nemmerlig, og kunne vældig godt tænke mig en på et tidspunkt i lys/mørk choko farvet, så ville være dejligt og have nogen sider til den dag mine 2 nye birma killinger og min store huskat får et godt forhold, så min huskat ikke bliver alt for stresset af så mange nye på én gang. Men indtil da kunne det jo være rart og kigge lidt rundt omkring på div. opdrættere
Håber der er nogen der kan hjælpe,
på forhånd tak
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
http://spidshundeklubben.dk/Racer/index.html
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.560
Jeg har set et par opdrættere herinde, som opdrætter med DKK tavle ..
Derudover kender jeg en kennel, der er "under opbygning" ;o)
- Alle tre her i DK ..
apr 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 22
og lækker lapphund du har fået dig der. lige den farve jeg er helt pjattet med eller den hvor den er mørk choko
Katrine N
- Kan ikke rigtig sige præcis hvornår endnu men det er nok først engang i slutningen af 2012 eller engang i 2013 måske.
Min hunkat har nemlig i Juni måned mistet sin bedste ven. og nu skal hun først lige vænne sig til de 2 nye der er kommet og komme sig oven på sorgen får vi gider "stresse" hende mere med endnu et nyt væsen hehe. - men du må da meget gerne skrive links til deres hjemmesider eller navnet når de er kommet "op og stå" det jo dejligt at kunne holde øje indtil man finder den helt rigtige og tænker át nu er det nu
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
apr 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 22
men fin er han stadig.
Finsk Lapphund