{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det spøger herinde:)
  • #2   18. dec 2011 Jo lidt pudsigt at navn nævnes og alt bliver slettet. Man kunne jo også læse i annoncen hvilke hunde pers. havde og det passer også med det projekt, men hvor ville det være ærgeligt hvis pers fik fat i en DKK rotte og brugte den i det der blandingsavl.

• #3   18. dec 2011 Man kan vel ikke fåå at vide, hvad det hovedløse avlsprojekt går ud på?

• #6   18. dec 2011 ej, nu stopper i sgu..

jeg fik svar på mit spørgsmål, så slettede tråden, det står i reglerne.

og jeg har ikke noget hovedløst avlsprojekt.

jeg skal have mig en dkk hund, og ville se morens udstillings resultater..??

• #7   18. dec 2011 potenshunde.???

min potens fejler godt nok ikke noget, men ok..

• #8   18. dec 2011 Er jeg den eneste, der ikke ved noget om det her?

• #10   18. dec 2011 Ja så langt ude... Jo han har 2 blandingstæver søstre, som han vil lave en ny race ud af, en brugshund, hans tæver er sbt blandinger. Derudover har han haft købt hund herinde hvor han lovede sælger alverdens og efter 2 uger afleverede han den tilbage for han kunne ikke magte den, selvom han både var hundetræner osv... Sælger kan jo så bare være glad for at det ikke hendes boxer blev stammoder i et blandingsprojekt, ville han ikke flytte til USA for at blande pit i?

• #11   18. dec 2011 og så vidt jeg ved, må man ikke bruge en dkk hund til avl med andre racer, eller uden tavle..

såhh, hva tror du selv.?? tsk tsk..

• #13   18. dec 2011 seriøst christina, du har et alvorligt problem oppe i dit hovede..

det har ingen steder noget med sandheden at gøre det der, jo..

OMG, siger jeg bare..

• #15   18. dec 2011 Familien G

Kan man så ikke lige få forklaret, hvad sandheden er?

• #17   18. dec 2011 Et angreb er altid det bedste forsvar. Nå Nå hvorfor føler du dig så truffet. Sjovt du reagere så kraftigt hvis det ikke er dig.

• #18   18. dec 2011 krumme - det stod da i min mors kontrakt på hendes shiba.??? og hun blev først medlem af dkk, ca. en måned tid efter.??

og jeg har også tænkt mig at blive medlem af dkk.

og så kan jeg hilse aat sige at pigerne allerede nu viser tegn på sart hud/pels, så der bliver IKKE avlet på dem, OG JEG GENTAGER, ER BLIVER IKKE!!! AVLET PÅ DEM..

da dyrlægen ikke kunne sige hvad det var, selv under microskop, var der ingenting.

og indtil videre er der intet er virker på det..

• #19   18. dec 2011 Hvis man ikke kan magte en Boxer, skal man holde sig fra Rotten.

• #20   18. dec 2011 se, igen.. hvornår har jeg sagt at det ikke var mig.??

og den boxer diskussion, har vi taget 3 gange. hunden var dybt stresset, og slog næsten en killing ihjel, og bed konens søn.

derfor kom hunden tilbage, og ja, jeg sagde til oprætter at jeg ikke havde tiden, alligevel. og ja, det var en fejl fra min side af..

• #22   18. dec 2011 jeg magter fint en boxer, som ikke er ødelagt. igennem næsten 12mdr..
    INGEN grænser, INGEN respekt for NOGET SOM helst, have dem tæve.

det kunne være at opdrætter skulle have undersøgt den første familie lidt bedre inden hun solgte en boxer til et pensionist ægtepar, hvor det var deres voksne børn der ikke boede hjemme der valgte hunden " fordi den ligner vores gamle i farverne"

• #23   18. dec 2011 ahh. okay, troede da DKK havde en form for interesse i at holde "deres" hunde rene??

ja, det er anders.

• #26   18. dec 2011 Men så havde jeg jo ret:) Men synes ikke det er sjovt at du skriver at jeg har et alvorligt problem i hovedet, hvad er det at skrive til folk. Og det bringer jo heller ikke lige den gode stemning omkring dig tilbage.

• #27   18. dec 2011 ja, og jeg var stædig smiley

men som jeg også sagde den gang, hvis du husker, at der var nogle strenge krav fra min side af, HVIS der skulle avles på mine piger.

og med en ukendt hudlidelse, som dyrlægen også siger: D'ohh. til, vil jeg ikke tage chancen at sende hvalpe i verden, med muligvis arvelig sygom af nogen art.

og har også snakket en del med mange forskellige folk, fra rigtig mange steder fra, og HVIS man vil avle som i et land som DK, så er fci, den eneste vej frem.

og så har jeg også undersøgt en del om potentielle racer, og rotten (ud fra de rigtige linier) klare sig faktisk utrolig godt i min bog.

MEN!!! er gået igang med at læse på lektien.

og som i kan høre, har jeg lært af mine "fejl", ikke at mine piger er et fejlkøb, elsker dem.

MEN, har lært at FCI tavle er en god ting smiley

og så kan jeg også sige at jeg har afprøvet nye træningsmetoder, som i bund og grund går ud på at jeg ikke "straffer" dem, men prøver at dreje deres negative ting, som at ødelægge gulvtæppet, ud til noget positivt leg i haven, med en bold, f.eks..

så jeg i 1 "akt" irettesætter, og invitere til noget andet.

og det virker faktisk overraskende godt, i forhold til min gamle metode.

og nu kan jeg faktisk næsten styre pigerne 99% med håntegn, og bestemte kommando'er/lyde..

vil bare sige, at jeg er kommet til fornuft, og har indset at et ikke kun er mig der har ret.

• #28   18. dec 2011 Altså.. Er jeg den eneste, der ikke forstår, hvorfor i bliver ved med at angribe vedkommende, når han siger, at der ikke vil blive avlet på hans hunde, fordi de muligvis har allergi?

• #29   18. dec 2011 fordi at halvdelen af det du skrev, var som den gang taget ud af en sammenhæng.

jeg har lige indrømmet at jeg tog fejl den gang.

men du står stadig fast, og spreder løgne om mig.

det kan jeg ikke tage seriøst.

Derfor..

• #30   18. dec 2011 Folk forandrer sig jo også, js.

• #31   18. dec 2011 nej ved det heller ikke.

men jeg er åbenbart et større menneske, og godt kan indse mine fejl, og sige: "Hey folkens, det var mig der var tosset, jeg har forstået hvad i mente den gang."

• #32   18. dec 2011 den ikke til dig sandra, men christina.

• #34   18. dec 2011 krumme; Ja, men hvis jeg nu om 3-5 år laver en tråd om, at jeg gerne vil avle, vil folk så også huske den tråd, jeg lavede om, at Vaks evt. skulle avles på? Og hakke mig ned igen, fordi det var ''så hensynsløst''.
    - Jeg tør da næsten ikke at tænkte tanken.

• #35   18. dec 2011 krumme, kender du da mig.?? nope..

og er faktisk også ligeglad hvad i mener om mig.

nu har jeg ihvertfald, spillet bolden videre.

og vil gerne sige undskyld til alle der føler jeg her generet eller på anden måde gjort harme, i den her sag, som det drejer sig om.

men hvis folk kører i samme rille, så kan de sejle deres egen sø.
    har ikke tid til den slags folk i mit liv.

• #36   18. dec 2011 Sandra H: Nu er det jo ikke mere end et ½ år siden han sidst søgte hunde inde på baboom.

• #37   18. dec 2011 Han kan jo sagtens have lært meget på et halvt år o.o
    Jeg lærte mere på en dag, den dag jeg lavede den tråd, end jeg havde de sidste 2.

• #39   18. dec 2011 Krumme; Jamen han siger jo netop, at han ikke vil avle blandinger, men hunde med tavle?

• #40   18. dec 2011 Det kan man sagtens men når man så opretter en annonce herinde hvor man bare gerne vil købe en stor hanhund virker det ikke som at der er sket det store. Og vedkommende ville dette projekt så meget at han ville flytte til USA for at det kunne lade sig gøre, så virker det utroligt hvis ens store drøm nedlægges på 6 mdr.

• #43   18. dec 2011 Har så ikke set annoncen, men den er åbenbart også blevet slettet?

• #44   18. dec 2011 vi ledte bare efter en 3 hund, på samme størrelse som pigerne. så det kunne blive en lille flok, da det skulle være mere harmonisk (har jeg ladet mig fortælle)

en chi el. gravhund ville nok blive kanøflet tror jeg, og så vil jeg gerne have hunde som man kan "falde" over, og ikke sætte sig på, og forsvinder smiley hvis i kan følge mig..

men så blev jeg tilbudt en med tavle på, og så var det tilfældigvis en rotte som var i baghovedet hele tiden, og så klikkede det derfra.

men forresten er der nogn der kender en udenlandsk rotte side, som f.eks: rottweiler.dk?

mangler lidt noget blodlinie info, om de forskelllige "start" linier, fra tilbage hvor tavlerne blev indført på dem.

• #45   18. dec 2011 ja, fordi vi har fundet hund.

• #47   18. dec 2011 super, mange 1000 tak..

og fra nu af, bliver er spurgt om råd fra min side af, inden jeg bruger så meget tid og penge på noget igen..

håber at "vi" kan starte på en frisk.

jeg følger ihvertfald ikke jeg kan gøre mere nu..

ps. sig det endelig videre til andre fra den gang af, og giv dem et link til tråden her..

• #49   18. dec 2011 Tror desværre ikke du har ændret dig så meget, tænker det virker som at du ikke helt selv ved hvilken race du vil have. Lidt impuls synes jeg, hvis jeg tager fejl så er det da dejligt for dig men det virker ikke sådan.

• #50   18. dec 2011 har lige fundet ud af, i fælleskab med anden bruger, at den hvalp jeg har fundet, ikke er hvalpen for mig, der er avlet på for dårlige albuer, igennem en del af tavlen.

så det er forfra igen.

men tror altså at rotten er en god race til mig/os.

altså hvis jeg helt selv kunne vælge, frit 100%, skulle det stadig være en rigtig bandog, men er jo desværre ulovligt i DK (håber kun lidt endnu smiley da der er pit i de fleste.

laver lige en tråd, kan i ikke lige kigge forbi, det er med pigernes hudproblemer.

• #52   18. dec 2011 kan man ikke få naven i pb så man kan advare andre

• #53   18. dec 2011 laika, læs lige hele tråden..

det er en gammel sag, som ikke er aktuel mere, og det er mig der snakkes om.

ville du også se hvis du læste det hele, ellers hænger intet sammen, hvis du kun læser det første, og det sidste. smiley

• #54   20. dec 2011 Det bliver da spændende at se om du vil overholde det med ærligheden ....

• #55   21. dec 2011 og hva skal det betyde.??

Kommentér på:
Det spøger herinde:)

Annonce