{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  antal hunde
  • #1   2. dec 2011 Tror det kommer an på hundene. Nogle fungere bedst alene, nogle i en større flok.
    Mine fungere bedst de 2. Er sikker på at en 3. hund ville være velkommen i Silas' øjne - men Lilly vil helst ikke acceptere at dele med flere end Silas.

• #2   2. dec 2011 Jeg tror også man skal ind og se på flokdynamikken og den enkelte hunds personligned. Sådan har det været med mine katte. Jeg har altid sagt, maks. to katte, men har to gange været oppe på tre, hvor den trejde blev udvalgt ikke ud fra hvad jeg helst ville have af temperament, men ud fra hvad der var bedst for de andre katte, og det gav bare så meget mere ro og harmoni, så det faktisk var lettere at have tre end to.

Lia kan godt lide andre hunde og accepterer fint kattene, men jeg har et helt klart indtryk af at hun vil have det bedst som enehund.

• #5   4. dec 2011 Silje ville ELSKE og jeg mener virkelig ELSKE at have en anden lille hundeven boende. Men mor her skal jo ogsålige have penge, tid og overskud, og det er der altså ikke lige nok af til to små krudtugler. :o) Hvis Silje fik en lille hundeven boende, ville hun have det som blommen i et æg. Dog tror jeg, hun ville blive lidt jaloux når den lille nye puttede med mor. smiley

Kommentér på:
antal hunde

Annonce