12. mar 2009 Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 74 Svar: 420
Hvorfor har du valgt at være på HG ? Hvorfor har du valgt at være på HG ?
Hvorfor har du valgt at være på HG ?
Jeg er her selv for at få info om hunde og lære om hvad der sker i hundeverden kan bruge timer på at se på foto/video og info om fine hunde.
( undskylder stavefejl )
Hilsen Flanhart og far
mar 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 223
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 190 Svar: 1.894
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 696
Ps. Der ER ingen stavefejl;-)
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.342
Jeg er her for at vise mine hunde frem, vise triks, vise søde sjove billeder.
er her for at debatere om alt tænkeligt. Elsker at skrive
er her for hyggenskyld, både min mor , min søster og en del veninder er her inde
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.393
Hvorfor er jeg her stadig?
For at lære noget når der er mulighed herfor.
Elsker at lære nyt.
For at hjælpe andre med den viden jeg har erhvervet mig gennem årene men mest fordi jeg har mødt nogle, og håber at møde flere, af de dejligste mennesker herinde og nyder at snakke, debatere, grine og bare dele godt og ondt med disse her på sitet når ikke vi mødes IRL :o)
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.342
har fået en del bekendte som jeg har mødtes med i hundeskove rundt omkring. eller til playdate i haven
jun 2009
Følger: 233 Følgere: 96 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 2.999
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.087
Har så erfaret at der er mange måder at elske sin hund på. Og så kan der ellers komme skyts fra alle sider, når jeg skriver sådan.
Ene og alene årsag til min oprettelse: Kærlighed til hunde. Ingen bagtanker eller noget. Kun kærlighed.
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 345
Jeg er første gangs hundeejer, så derfor er det rart med et sted, hvor jeg kan dele mine sorger, glæder, erfaringer og små sjove historier med andre mennesker, som deler min kærlighed til hunde, sagt med andre ord.
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1047 Hunde: 2 Svar: 1.894
Jeg synes det rart med et sted med en masse viden om vovser, men også de andre debatter synes jeg ofte jeg lærer en masse af.
Jeg kan godt lide man kan hjælpe hinanden.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.122
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 485
Ej sjov til side
Dele info. Snakke med andre med hund.
Lære og lære fra sig
Møde nye mennesker
Og ja slå list tid ihjel
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.107
Bliver hængende for debatterne
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
Det skete dog at folk til tider, før HA'ernes tid kunne være meget modbydelige. Ja, man skulle ikke tro at det kunne blive værre end det er i dag - men det kan det - og det gjorde at jeg slettede mig selv 2 gange.
Kom tilbage fordi jeg ikke kunne undvære siden og alle de søde mennesker der også var herinde. Elsker at se billeder af hunde, finde folk med de racer som interessere mig og skrive og lære en masse om hunde
Og så har jeg lært en del mennesker at kende her igennem. Rigtig gode venner og bekendte. Nogle er forsvundet siden, men der kommer hele tiden nye til, som jeg mødes med IRL. Enten til en gåtur eller fordi vi faktisk er blevet rigtig gode venner.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.325
Få nogle gode diskusioner
Hyggeligt site
Et godt forum med mange forskellige holdninger og meninger.
Tidsfordriv
Nye bekendtsakber i cyberspace
....Og meget mere :o)
Jeg startede på Jubii's debat forum for hunde, men faldt pludselig over hg i 2007 og har været her siden
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.885
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.872
Min gamle hund blev aflivet i 1996, så jeg tænkte, at jeg nok skulle læse lidt om, at have hund og om den race vi skulle have.
Jeg synes ikke rigtigt jeg havde nogle bøger, som der stod noget i, så jeg blev nødt til, at prøve af andre veje.
Jeg er jo en halvgammel kone, som var rædselsslagen for, at trykke på tastaturet på en pc, for hva hvis nu den gik helt i udu....
Jeg spurgte min søn, som viste mig, hvordan man goklede.... så med svedige hænder, skrev jeg Dansk Svensk Gårdhund på forsiden, og røg ind på HG.
men der blev ved med at stå, at man skulle oprette en bruger, hvis man skulle se alle billeder....
Så det gjorde jeg så, og jeg oprettede også Dina (tror jeg).
Jeg havde fået nogle hvalpebilleder tilsendt fra avleren, så dem uploadede jeg, med møje og besvær og de blev til en profil.
Det med indstemningssystem, opdagede jeg slet ikke. Jeg så i hvert fald hverken velkommen eller afvist (det kunne jeg nemlig ikke finde ud af).
men jeg fandt da til sidst min egen hund herinde, og så at der var nogle mennesker, som havde skrevet "HØJ" hmmm
Jeg troede, at det var en slags slang, for "hej"......og tænkte, at det var da et mærkeligt sprog, som de talte på HG.
Heldigvis, har jeg lært lidt mere nu
Jeg bruger HG, til at læse på, for at søge oplysninger, og for at skrive sammen med andre.
jeg har fået en hel del venner herinde, som jeg mødes med privat.
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.494
Jeg har tidligere læst med lejlighedsvis uden at være bruger (bla. tråde om korthåret collie og anbefalede opdrættere).
Jeg oprettede mig for at kunne deltage i debatterne og prøve at høre om andre havde prøvet noget lignende, når de havde overtaget en omplaceringshund.
Der er meget information herinde, men man må sortere lidt i det. Jeg fatter f.eks. hat af at nogle anbefaler at købe ved en hundehandler f.eks.
Jeg synes, det er interessant, hvor mange forskellige måder vi holder hund på.
Man kan følge lidt med i hundeverdenen.
Jeg har fået mere afklaring på, hvorfor Buddy er som han er og hvad der er sket for opdrætter, siden det er gået sådan.
Det er sjovt at læse andres historier/oplevelser.
Det er rart at kunne spørge andre "hundetosser" om stort og småt.
Det er godt tidsfordriv.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.387
Plus jeg kan vise min billeder frem uden at folk bliver negative :))
okt 2010
Var det ikke 2 stks?
okt 2010
Så har du god tid til at finde en
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 579
Paphovederne bliver nok sværere....
Jeg oprettede mig for at se billeder af Benny, og er så blevet hængende, synes og så det er ret underholdende, men samtidig kan man lærer en masse og få hjælp til spørgsmål en gang imellem.
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.863
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
for at have nogen at snakke med om min store interesse... hundesnak kan vist godt være trættende for ikke hundemennesker
for at være opdateret på det der er værd at vide i hundeverdenen.
fordi jeg synes det er både hyggeligt og underholdende at være her.
Og ja ... jeg tør godt sige det.
fordi jeg er afhængig af HG
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.805
Og nu slipper i ikke for mig, for har jeg betalt for noget, vil jeg have varen
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.807
Jeg er forsat herinde, for at følge nogle spændende debatter, for at blive klogere på hunden generelt, samt for at dele ud af den erfaring jeg har
Hvorfor har du valgt at være på HG ?