1.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Hvorfor har du valgt at være på HG ? Hvorfor har du valgt at være på HG ?

Hvorfor har du valgt at være på HG ?

Jeg er her selv for at få info om hunde og lære om hvad der sker i hundeverden kan bruge timer på at se på foto/video og info om fine hunde.

( undskylder stavefejl )

Hilsen Flanhart og far

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor har du valgt at være på HG ?
  • #1   28. nov 2011 Til dels for at få hjælp/svar på nogle spørgsnål men også for at være med til at debatere på nogle emner. Og så kan man jo ikke komme udenom alle de lidt for lækre hunde

• #2   28. nov 2011 For at få svar på ens spørgsmål og hjælpe andre med svar på deres spørgsmål også er det jo hyggeligt at få en snak om vind og vejr smiley

• #3   28. nov 2011 Hans Christian> Jeg er ny herinde, og jeg har oprettet en profil herinde fordi at jeg skal have hund og så er det et godt sted at få gode (og nogle gange dårlige) råd. Jeg har været på kattegalleri.dk i nogle år, og har til tider brugt det rigtig meget, til at søge eller give råd til andre katteejere. Det er i øvrigt en god måde at holde sig "opdateret" omkring nyt legetøj, sygdomme, racer osv. på.

Ps. Der ER ingen stavefejl;-)

• #4   28. nov 2011 hvor hyggeligt smiley ! en rigtig hygge natte tråd.
    Jeg er her for at vise mine hunde frem, vise triks, vise søde sjove billeder.
    er her for at debatere om alt tænkeligt. Elsker at skrive smiley
    er her for hyggenskyld, både min mor , min søster og en del veninder er her inde smiley super skønt med et lille hunde samfund på nettet.

• #5   28. nov 2011 I sin tid for at dele glæden over min vov med andre hundeelskere og nyde at følge med i andres vovsers liv i billeder og ord og for at få info og råd da jeg var 1. gangs hundeejer ... som sådan ...

Hvorfor er jeg her stadig?

For at lære noget når der er mulighed herfor.
    Elsker at lære nyt.
    For at hjælpe andre med den viden jeg har erhvervet mig gennem årene men mest fordi jeg har mødt nogle, og håber at møde flere, af de dejligste mennesker herinde og nyder at snakke, debatere, grine og bare dele godt og ondt med disse her på sitet når ikke vi mødes IRL :o)

• #6   28. nov 2011 har forresten fået en super god veninde igennem siden her, vores kærlighed til hundene har ført et venskab man ikke kan beskrive sammen. smiley Vi kan spise kage og snakke i timevis , drikke kaffe og cola smiley !!

har fået en del bekendte som jeg har mødtes med i hundeskove rundt omkring. eller til playdate i haven smiley !! dejligt man kan finde hinanden ved at have noget fælles interesse smiley

• #7   28. nov 2011 synes man kan lære en masse og der er mange sjove historier....også ophedede debatter men man kan jo vælge frit hvad man kan lide at følge med i.

• #9   28. nov 2011 Jeg oprettede mig i sin tid fordi jeg elsker hunde.

Har så erfaret at der er mange måder at elske sin hund på. Og så kan der ellers komme skyts fra alle sider, når jeg skriver sådan.

Ene og alene årsag til min oprettelse: Kærlighed til hunde. Ingen bagtanker eller noget. Kun kærlighed.

• #10   29. nov 2011 Jeg har meldt mig ind her på HG for at lære andre hundemennesker at kende, for at sidde og nyde dejlige billeder af masser af dejlige hunde og deltage i spændende debatter, samt søge råd og vejledning, når jeg får behov for det. Nå ja... og så selvfølgelig også for at vise min egen guldklump frem, når jeg får ham hjem her om et par uger. smiley

Jeg er første gangs hundeejer, så derfor er det rart med et sted, hvor jeg kan dele mine sorger, glæder, erfaringer og små sjove historier med andre mennesker, som deler min kærlighed til hunde, sagt med andre ord. smiley

• #11   29. nov 2011 oprettede i sin tid bare mine gamle hund faith for skægs skyld, og så blev jeg afhængig : )

Jeg synes det rart med et sted med en masse viden om vovser, men også de andre debatter synes jeg ofte jeg lærer en masse af.
    Jeg kan godt lide man kan hjælpe hinanden.

• #12   29. nov 2011 Jeg oprettede en profil herinde fordi jeg bare måtte finde ud af om HG er så slemt et sted som det blev påstået på et, nu hedengangen muskelhundeforum. Jeg blev positivt overrasket, og jeg kan godt lide at debattere, måske hjælpe andre og så udvidet min horisont.

• #13   29. nov 2011 Hunde galleri er fyldt med brokrøve og idioter. Så passer fint ind her smiley

Ej sjov til side smiley

Dele info. Snakke med andre med hund.

Lære og lære fra sig

Møde nye mennesker

Og ja slå list tid ihjel smiley

• #15   29. nov 2011 Oprettede mig pga min interesse for og kærlighed til hunde
    Bliver hængende for debatterne smiley

• #16   29. nov 2011 Jeg faldt over HG tilbage i 2004 hvor siden var helt ny - oprettede Lilly som jeg lige havde fået. Tror hun var 16 uger, da jeg oprettede hende og Ronja på siden.
    Det skete dog at folk til tider, før HA'ernes tid kunne være meget modbydelige. Ja, man skulle ikke tro at det kunne blive værre end det er i dag - men det kan det - og det gjorde at jeg slettede mig selv 2 gange.

Kom tilbage fordi jeg ikke kunne undvære siden og alle de søde mennesker der også var herinde. Elsker at se billeder af hunde, finde folk med de racer som interessere mig og skrive og lære en masse om hunde smiley
    Og så har jeg lært en del mennesker at kende her igennem. Rigtig gode venner og bekendte. Nogle er forsvundet siden, men der kommer hele tiden nye til, som jeg mødes med IRL. Enten til en gåtur eller fordi vi faktisk er blevet rigtig gode venner.

• #17   29. nov 2011 For at få hjælp eller at hjælpe andre smiley
    Få nogle gode diskusioner smiley
    Hyggeligt site
    Et godt forum med mange forskellige holdninger og meninger.
    Tidsfordriv
    Nye bekendtsakber i cyberspace
    ....Og meget mere :o)

Jeg startede på Jubii's debat forum for hunde, men faldt pludselig over hg i 2007 og har været her siden smiley

• #18   29. nov 2011 For underholdningens skyld.

• #19   29. nov 2011 Jeg blev oprettet herinde, fordi vi skulle have hund.
    Min gamle hund blev aflivet i 1996, så jeg tænkte, at jeg nok skulle læse lidt om, at have hund og om den race vi skulle have.
    Jeg synes ikke rigtigt jeg havde nogle bøger, som der stod noget i, så jeg blev nødt til, at prøve af andre veje.

Jeg er jo en halvgammel kone, som var rædselsslagen for, at trykke på tastaturet på en pc, for hva hvis nu den gik helt i udu....
    Jeg spurgte min søn, som viste mig, hvordan man goklede.... så med svedige hænder, skrev jeg Dansk Svensk Gårdhund på forsiden, og røg ind på HG.
    men der blev ved med at stå, at man skulle oprette en bruger, hvis man skulle se alle billeder....

Så det gjorde jeg så, og jeg oprettede også Dina (tror jeg).
    Jeg havde fået nogle hvalpebilleder tilsendt fra avleren, så dem uploadede jeg, med møje og besvær og de blev til en profil.
    Det med indstemningssystem, opdagede jeg slet ikke. Jeg så i hvert fald hverken velkommen eller afvist (det kunne jeg nemlig ikke finde ud af).
    men jeg fandt da til sidst min egen hund herinde, og så at der var nogle mennesker, som havde skrevet "HØJ" hmmm
    Jeg troede, at det var en slags slang, for "hej"......og tænkte, at det var da et mærkeligt sprog, som de talte på HG.
    Heldigvis, har jeg lært lidt mere nu smiley

Jeg bruger HG, til at læse på, for at søge oplysninger, og for at skrive sammen med andre.
    jeg har fået en hel del venner herinde, som jeg mødes med privat.

• #20   29. nov 2011 Jeg oprettede mig herinde lige efter vi havde købt Buddy.

Jeg har tidligere læst med lejlighedsvis uden at være bruger (bla. tråde om korthåret collie og anbefalede opdrættere).

Jeg oprettede mig for at kunne deltage i debatterne og prøve at høre om andre havde prøvet noget lignende, når de havde overtaget en omplaceringshund.

Der er meget information herinde, men man må sortere lidt i det. Jeg fatter f.eks. hat af at nogle anbefaler at købe ved en hundehandler f.eks.
    Jeg synes, det er interessant, hvor mange forskellige måder vi holder hund på.
    Man kan følge lidt med i hundeverdenen.
    Jeg har fået mere afklaring på, hvorfor Buddy er som han er og hvad der er sket for opdrætter, siden det er gået sådan.
    Det er sjovt at læse andres historier/oplevelser.
    Det er rart at kunne spørge andre "hundetosser" om stort og småt.
    Det er godt tidsfordriv.

• #22   29. nov 2011 underholdningengs værdien er stor herinde - og for at lære af andre, diskutere og dele ud af min egen lille viden smiley

Plus jeg kan vise min billeder frem uden at folk bliver negative :))

• #24   29. nov 2011 Maj-Britt

Var det ikke 2 stks? smiley

• #26   29. nov 2011 LOL smiley

Så har du god tid til at finde en smiley

• #27   29. nov 2011 Maj-Britt - det med svigerdatteren slap du da meget heldigt fra smiley
    Paphovederne bliver nok sværere....

Jeg oprettede mig for at se billeder af Benny, og er så blevet hængende, synes og så det er ret underholdende, men samtidig kan man lærer en masse og få hjælp til spørgsmål en gang imellem.

• #28   29. nov 2011 Jeg er på for at vise mine hunde frem, hjælpe andre med hvad jeg kan, og lære ting om hvad jeg ikke kan. smiley desuden er der en del flinke folk herinde, og der er en del der gerne hjælper med eventuelle problemer og svarer på spørgsmål, hvis der skulle være nogen :o)

• #29   29. nov 2011 For at dele erfaringer med ligesindede
    for at have nogen at snakke med om min store interesse... hundesnak kan vist godt være trættende for ikke hundemennesker
    for at være opdateret på det der er værd at vide i hundeverdenen.
    fordi jeg synes det er både hyggeligt og underholdende at være her.

Og ja ... jeg tør godt sige det.
    fordi jeg er afhængig af HG

• #30   29. nov 2011 Oprettede mig KUN for at kunne komme i kontakt med folk, der har annoncer herinde. Kom herind da jeg ledte efter ny hund, betalte for at være her.

Og nu slipper i ikke for mig, for har jeg betalt for noget, vil jeg have varen smiley

• #31   29. nov 2011 Oprindelig oprettede jeg mig herinde, for at se om der skulle være en omplaceringshund til mig (Hvilket der var smiley )

Jeg er forsat herinde, for at følge nogle spændende debatter, for at blive klogere på hunden generelt, samt for at dele ud af den erfaring jeg har smiley

Kommentér på:
Hvorfor har du valgt at være på HG ?

Annonce