1.028 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

ROS ALDRIG DIN HUND!! ROS ALDRIG DIN HUND!!

Ja, som overskriften siger så må man ALDRIG rose sin hund til andre i dens nærvær.. Det kan de åbenbart ikke lide.. smiley

Forleden roste jeg Bertha på 6 mdr. om hvor fantastisk dygtig hun er, ikke laver ballade når hun er alene hjemme mere og har været renlig i månedsvis..

Hvad sker der så..

Dagen efter er hun alene i nogle timer og beslutter sig åbenbart for at få fat i mit penalhus (som står oven på radion, som hun ikke "burde" kunne nå), tager det med op i vores STOFSOFA, splitter indholdet ad inklusiv ikke bare én men to kuglepenne, så der er blækpletter alle vegne....

Om aftenen opdager jeg så en stor sø af tis ovenpå kun 2 timer efter hun har været ude og gå..

Hmm..... Derfor .. ROS ALDRIG DIN HUND til andre smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ROS ALDRIG DIN HUND!!
  • #1   25. nov 2011 Sig heller ALDRIG højt, hvis der er noget, der kører.... Det kan være renlighed, det kan være at springe op af gæsterne.. Vi ved, hvad der sker...!!

Her i huset HAR vi lært at glæde os i stilhed!!

• #2   25. nov 2011 hehe, der fik du jinxet den smiley

• #3   25. nov 2011 Enig !!! og tager man den store chance at ville vise venner eller familie hvor dygtig hunden er blevet til en tricks skal man bare gøre det -ikke advare med" Nu skal i liiige se hvor dygtig hun/han er blevet til " *GG*

• #4   25. nov 2011 hehe har jeg os måtte sande,, Carlo har ødelagt minus men i en alder af snart 8 måneder, har han vist hørt jeg har rost ham, for den sidste uge er gulvmåtten og hans dyne i kurven gået i utallige stykker, så ingen ros når herren er tilstede hehe

• #5   25. nov 2011 Lige på det punkt er jeg heldig..
    Vores hunde kan ikke så mange ting.
    Min søster er helt vild med dem og ELSKE selv at træne med dem.

• #6   25. nov 2011 Må ikke grine her, men kan ikke lade være, de er nogle banditter de kære hunde.

• #7   25. nov 2011 Ch: Tror også bare vi glæder os i stilhed fremover;-)

Haha... Godt det ikke kun er os, der har det sådan ..

De er nu skønne de kræ....:-)

• #8   25. nov 2011 Freyamusen: Haha..Ja, det oplever jeg også tit, og så kan hun ikke engang "sit", når jeg så prøver..

• #9   25. nov 2011 Åh ja, den kender jeg godt. Vi havde fik besøg af hundefolk, der ikke var vant til katte og var meget interesserede i hvordan alt det med kattebakke osv. fungerede, og ork...det er jo så nemt. Kattene bruger ALTID bakken, det er bare at skovle ud 1-2 gange om dagen. Fuldstændig hygiejnisk og lugtfrit.

Og hvilket syn møder os så da jeg låser hoveddøren op? En nydelig pølle midt i gangen, første gang nogen af mine katte nogensinde har gjort det.

• #10   25. nov 2011 M.I

Nej altså hvor surt *GG*

• #11   25. nov 2011 M.I.. Åh, nej altså.. Hvor typisk ...

Mikael: Ja, godt spørgsmål.... De skal jo være nogle kraftige nogen for god hørelse, har de da.... Når de vil...

• #12   25. nov 2011 uha det kender jeg godt smiley
    sidste gang vi fik gæster havde jeg stået og fortalt HVOR opdraget alfred efterhånden var blevet og at han nok var kommet over sin lømmelalder......
    da vi kom ind i stuen lå alfred og sov på sofabordet ...hoppede op af gæsterne .. en af spisebordstolene var trukket ud så han hoppede da også lige op og gik rund på spisebordet....(WHAT) da en af gæsterne så fik lov at ryge ud af vinduet så alfred sit snit til at tage tilløb over sofaen og over gæstens skulder og ja ud af vinduet.......hvilket kan undre en eftersom alfred nok ikke er den mest adrætte af sin art med sin erotiske buttethed...
    det er virkelig svært efterfølgende at få folk til at tro på AT SÅDAN NOGET GØR HAN ELLERS ALDRIG??......haha

• #13   25. nov 2011 leilani L
    Ha Ha..
    det med at hoppe op kender vi også godt..
    Drengene hopper ikke længere op af min søster, men hun er også rigtig god til at sige NEJ til dem, men ALLE andre gæster skal næsten væltes....

• #14   25. nov 2011 Enig!
    Roste også Maggie overfor noget familie
    om at hun var 100% renlig - og hvad gør hun så
    2 sek efter.. Sætter sig ned og tisser på gulvtæppet..
    Så nej, ros aldrig din hund overfor andre - specielt ikke
    hvis den kan hører det! smiley

• #15   25. nov 2011 Åh nej.. nu har jeg lige rost Mille for slet ikke at have tisset på gulvet en uge mens hun var alene!

• #16   25. nov 2011 Lotte med boston terrieren Mille - det skulle du aldrig have gjort
    nu vender det smiley *G*

• #17   25. nov 2011 Jeg har lært at bruge den omvendt!
    For lidt siden havde jeg nogle veninder på besøg. Jeg fortæller dem at min hund er sindsyg, når de kommer ind vil den springe op af dem og slikke dem ihjæl, måske gø deres tromhinder ud og de vil forlade stedet grædende.
    Joy opførte sig som en engel. Hverken hoppede, gøede eller noget. Hun var stille og rolig og blev nusset.
    Mine veninder var helt forbløffede over hvor veltrænet min hund er haha.

• #18   25. nov 2011 solva l : haha ja omvendt psykologi det nok lige sagen

• #19   25. nov 2011 Øv ja.. Kom til at dele min glæde på facebook over en hund der var renlig på 3. dag. Få timer efter tissede hun på gulvet, og er stadig ikke renlig.. Altså, altså smiley

• #20   25. nov 2011 Leilani: haha.. Den er også ret slem, og nu tror de, at du ejer verdens mest uopdragne hund ;-)..

Solva: Lyder som en god idé.. Det kan være, at det er det man skal prøve sig med

• #21   25. nov 2011 he he det er ligesom med børn, man skal aldrig sige at de er utroligt nemme osv..så går de også fuldstændig i selvsving:-)

• #22   25. nov 2011 Maria A jeg tror de tror de ved...;) han er bare talentfuld i den forstand og man skal jo gøre det man er bedst til ..hehe

Kommentér på:
ROS ALDRIG DIN HUND!!

Annonce