{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  om islandsk fårehund :)
  • #2   25. nov 2011 tusinde tak smiley nogle der ved noget om hvordan man stiller dem i ringen? og hvad man må og ikk må med den race?

• #4   25. nov 2011 Jeg har en oplevelse af, at det ikke er velset at vaske inden en udstilling - den islandske fårehund skal møde op helt naturligt højst med en gennembørstning. Virkelig nemt iforhold til nogle af de andre langhårsracer!
    Og så er det heller ikke en race, hvor man behøver komme i strømpebukser, nederdel og alt det der til udstillinger.

• #5   25. nov 2011 vibe smiley jah det lyder da godt nok nemt smiley

åhh jeg sys nu godt man må have noget presentabelt tøj på smiley ... sys lidt det professionelle går af det hvis man kommer i jokin bukser og hættetrøje smiley ..

det burde være et krav at man skal have pænt tøj på, ligesom man skal til ridestævner smiley ... men det bare min mening smiley

• #6   25. nov 2011 At være præsentabel når man er til en bedømmelse uanset hvilken synes jeg er en selvfølge. Men jeg har godt nok ikke selv lyst til ligefrem strømpebukser og kjolesæt - det passer skidt ind i hundeverdenen synes jeg. (tror heller ikke der ville gå 5 min. før mine strømpebukser trævlede!)

• #8   25. nov 2011 vibe. jah det har du nok ret i smiley men et par fine bukser og en skjorte, vest eller pæn jakke gør altså underværker smiley det behøver jo ikke være stuadesse tøj smiley hehe

• #9   25. nov 2011 nej nemlig, men nogle af udstillerne specielt indenfor visse racer går netop i stewardesse-agtigt-tøj - eksempelvis aussierne som jeg altid ser fordi min veninde har aussie.
    De bruger jo så tilmed timer og atter timer og diverse produkter til pelsen.

• #10   26. nov 2011 vide: okay jeg kunne forstille mig de gjorde det inden for nogle "fine" hunderacer smiley sådan som konge pudler og papillon og chihuahua og de der andre små femi hunde smiley hehe..

men det ser da os flot ud når folk kommer og representere deres race flot smiley

Kommentér på:
om islandsk fårehund :)

Annonce