{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ændre adfærd efter 3 løbetid
  • #1   22. nov 2011 Luna er meget trykket denne gang og enorm kontakt søgende, piver mere end hun plere og gemmer sig meget under sofaen eller senge, så når denne er overståer skal hun helt sikkert steraliseres.
    hvordan opføre din sig?


  • #2   22. nov 2011 Molly er blevet meget mere rolig, der er næsten ingen gang i hende mere.

    Det er self rart hun er faldet meget til ro, men jeg savner jo helt at have en aktiv hund :O))


  • #3   22. nov 2011 Man kan intet mærke på min hund, hun ændrer sig slet ikke i løbetiden, jo selvfølgelig gør hun sig mere lækker hvis man rammer ovenover røven, men hun er sååå ligeglad med hanhunde og andre hunde, men sådan er hun osse til hverdag....

  • #4   22. nov 2011 Min er i sin 3 løbetid nu , og hun virker generalt mere glad end hun plejer , og tidligere var hun enormt trykket , ville ikke spise og havde mælk i patterne , efterfulgt af falsk drægtighed .. det håber jeg vi slipper for denne gang .

  • #5   22. nov 2011 Allerede ved første løbetid åndede Kiki lettet op.. Hun blev en heeeelt anden hund smiley

  • #6   22. nov 2011 Ja - kender det. Mere "voksen" - leger mindre - man kommer næsten til at savne balladen og opfindsomheden smiley

  • #7   22. nov 2011 Jep, også mere voksen her

  • #8   22. nov 2011 fætter karin - Det er lige præcis sådan jeg har det.
    Vi er vandt til at komme i hundeskoven tit, men nu sidder hun bare og glor når vi er der, og snerrer af hanhundene der snuser til hende.

    Der er nok en der er blevet voksen og bestemt ;O))


  • #9   22. nov 2011 Ja - i høj grad. Jeg troede ikke på det med nummer to, da tredje løbetid kom meget tidligt, men den var god nok.

    Nummer 1 blev mindre hvalpet - hun napper stadig folk i fingrene, men hopper ikke op, medmindre folk siger hej. Hun hører ligeså lidt efter. Hun er mere "bossy" overfor de andre tæver i skoven - hun har klart en opfattelse af, at hun selv er voksen nu (hun fik et kuld hvalpe efter 4. løbetid). Hun er nu 3 år.

    Nummer 2 har lige overstået tredje løbetid - i en alder af 18 måneder. Hun har altid lystret utrolig godt, men er nu så god at jeg stoler på hende, til at gå uden snor også ved cykelsti og fortov, hun går ikke hen til nogen mere. Hun hviler mere i sig selv, og finder sig ikke i at blive trynet af den ældste. Hun er meget skarp overfor hanner, mere end ellers, hun mener nok også selv, hun er blevet voksen. Hjemme er hun mere rolig, men leger stadig nappeleg.

    Generelt leger mine piger meget, det har ikke ændret sig. Men måden de leger på er ændret med alderen.


  • #10   22. nov 2011 Lia er blevet mere rolig og voksen med hver løbetid, den største forskel var dog under 1. og 2. løbetid.

    Hendes udgangspunkt var 6. gear hele tiden, så har vi stadigvæk ikke lad hund, hun er altid med på den værste.


  • #11   22. nov 2011 louise J

    Snerpe LOL


Kommentér på:
ændre adfærd efter 3 løbetid

Annonce