{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

I dag vil hun slet ikke spise??? hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

I øvrigt synes jeg det er fantastisk man kan spørge så mange søde mennesker om hjælp herinde - det skal i lige hav tak for først smiley

Min hund bliver fodret to gange om dagen, morgen og aften og det er lige efter hun har været ude og gå en tur.. normalt plejer hun at danser og hoppe helt vild efter mad når vi kommer ind, men i dag gik hun bare direkte fra hoveddøren ind i soveværelset. Jeg forsøgte så at hælde lidt mad i hendes skål ude i køkkenet og kalde på hende og hun kom da også.. hun to tre stk fodre i munden og spyttede dem så ud igen, og nu ligger hun bare helt stille på tæppet i stuen...

Jeg har aldrig set hende sådan her smiley Hvad kan det være? skal jeg være særlig obs på noget...???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I dag vil hun slet ikke spise??? hjælp
  • #1   18. nov 2011 vær obs på opkast, feber, diarre. sløvhed, balance og koordinationsevne.

jeg ville holde øje med hende og se tiden lidt an.
    Hvis du er meget urolig for hende så ring til dyrlægen for at høre hvordan du skal forholde dig

• #2   18. nov 2011 Måske er hun bare træt og ikke rigtig sulten...

• #3   18. nov 2011 Ja være obs på hun ikke begynder at kaste op, eller blive meget dårlig. Hun kan jo oss bare have en dårlig dag, eller måske lidt ondt i maven. Uden det er akut, bare hold øje med hende.

• #4   18. nov 2011 hoster hun?

• #5   18. nov 2011 Tak Tina smiley

Jeg vil ser tiden lidt an, men hvis hun ikke spiser senest i morgen så ringer jeg til dyrlægen..

bare lige nu har jeg lavet lidt mad til mig selv, åbnet poser og åbnet køleskabet og hun plejer at være lige i hælene på mig i håb om at der falder noget ned... nu sidder jeg så lige ved siden af hende i stuen men hun gider slet ikke at rejse sig for at tigge.... smiley

hun ligger bare og kigger på mig..

• #6   18. nov 2011 Natacha... Ja jeg tænker også om det er muligt hun bare har en dårlig dag, selvom det har jeg dog alligevel aldrig set før.. jeg må holde lidt øje med hende..

Reiki master... hun hoster overhovedet ikke, men sløv det er hun helt sikkert

• #7   18. nov 2011 Min hund har ikke spist eller drukket siden onsdag aften, dyrlæge er kontaktet. Men det skulle jeg ikke bekymre mig så meget om. Det gør jeg nu alligevel, for han plejer at elske sin mad. Han kaster ikke opog har normal afføring. Måske han har så stor smerter i sine hofter, at han ikke kan spise, hvad ved jeg. Jeg er dybt bekymret for min lille dreng :(((((

• #8   18. nov 2011 maj-Britt

Hvis han har dårlige hofter, har du så ikke noget smertestillende til ham?
    Ellers ville jeg nok kontakte dyrlægen igen og insistere på, at han kiggede på ham.

• #9   18. nov 2011 av siden onsdag aften... det var længe smiley Min hund spiste fint i går, lige som hun plejer men i dag er hun er helt væk... hun kaster ikke op, har normal afføring og hoster ikke...

Maj-britt hvorfor tror det kan have noget med hoften at gøre?? nu spørger jeg selv fordi min hund har dårlig hofte..

• #10   18. nov 2011 man kan få det så skidt af smerter at man ikke har lyst til mad..
    jeg har selv prøvet at jeg kastede op pga smerter.
    så vil man bare helst krølle sig sammen under dynen og forsøge om man kan sove

• #11   18. nov 2011 Han får smertestillende, og dyrlægen har kigget på ham. Der er taget blod og urinprøver og alt er fint

• #12   18. nov 2011
    Jeg er helt med på hvad du siger Tina, og jeg tænker at hun da nok har smerter.. synes ellers jeg passer så godt på hende, og at hun ikke over anstrenger sig... LIge nu har hun krøllet sig helt sammen på hendes lille lammeskinds tæppe, og jeg har tændt for varmen men jeg vil jo bare så gerne gøre noget for hende... smiley

• #13   18. nov 2011 Hvor gammel er hun - det er ikke i forbindelse med en løbetid eller drægtighed eller i den dur?
    Ellers ville jeg holde øje med hun indtager vand! Gør hun ikke det er det akut til dyrlægen. Fordi hun har en dag eller thalvanden hvor hun ikke er sulten er ikke så alarmerende. Men derefter så må man også til dyrlgæen hvir det forsætter...

• #14   18. nov 2011 Kristina: Hvis du er så bekymret, hvorfor så ikke lige slå på tråden til dr. Dyr.
    Om ikke andet, så for at din dyrlæge er obs på at du måske ringer senere eller i weekenden.
    Sikker på at din hund ikke har slugt noget i går, den ikke burde ?

• #15   18. nov 2011 Åhh ja.. løbetid kan godt give en mut hund, der ikke vil spise..

jeg siger ikke at hun HAR smerter.. det ved jeg jo ikke noget om.

• #16   18. nov 2011 Hun er 8 år gammel, og steriliseret. For lidt over to år siden fik hun fortaget en hofte operation som var ret omfattende, og nogen dage kan hendes ene bagben godt se lidt stift ud, men ellers er det ikke noget hun beklager sig over og hun er altid frisk og glad og klar på leg....

Hun drak vand i morges, men jeg holder et skarpt øje med hende

• #17   18. nov 2011 Lea ja prøver lige ringe til dyrlægen, og hører hvad han siger.. I går spiste hun en lort som jeg desværre ikke nåede at tage fra hende.. smiley

Tina nej det ved jeg godt, men det er da ikke utænkeligt at du ret smiley

• #18   18. nov 2011 Jeg har snakket med vores dyrlægen nu, og vi fik en rigtig god snak.

Han siger at det for hunde (ligesom med mennesker) ikke er unaturligt at have en dårlig dag engang imellem, og at det her sagtens kan være noget maveonde som går kan gå over af sig selv...

umiddelbart tror han ikke det er hoften, som sagt så havde hun det helt fint i går, kunne fint både løbe og lege samtidig er det også ret nemt at spotte når det er hofte - også for mig...

Han sagde nogen lunde det samme som nogen af jer andre, at jeg lige skal holde øje med feber, opkast og diarre.. i og med hun drikker vand, så tror han at der er stor sandsyndlighed for at det går over i løbet af 1 til 2 dage, og hvis ikke eller hvis hun får det værre i løbet af dagen så skal jeg selvfølgelig komme ind med hende..

Tak til jer alle sammen for jeres hjælp smiley sætter virkelig stor pris på at i altid er så søde til at svare.

Kommentér på:
I dag vil hun slet ikke spise??? hjælp

Annonce