I dag vil hun slet ikke spise??? hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens
I øvrigt synes jeg det er fantastisk man kan spørge så mange søde mennesker om hjælp herinde - det skal i lige hav tak for først
Min hund bliver fodret to gange om dagen, morgen og aften og det er lige efter hun har været ude og gå en tur.. normalt plejer hun at danser og hoppe helt vild efter mad når vi kommer ind, men i dag gik hun bare direkte fra hoveddøren ind i soveværelset. Jeg forsøgte så at hælde lidt mad i hendes skål ude i køkkenet og kalde på hende og hun kom da også.. hun to tre stk fodre i munden og spyttede dem så ud igen, og nu ligger hun bare helt stille på tæppet i stuen...
Jeg har aldrig set hende sådan her Hvad kan det være? skal jeg være særlig obs på noget...???
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
jeg ville holde øje med hende og se tiden lidt an.
Hvis du er meget urolig for hende så ring til dyrlægen for at høre hvordan du skal forholde dig
jun 2006
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 334
Jeg vil ser tiden lidt an, men hvis hun ikke spiser senest i morgen så ringer jeg til dyrlægen..
bare lige nu har jeg lavet lidt mad til mig selv, åbnet poser og åbnet køleskabet og hun plejer at være lige i hælene på mig i håb om at der falder noget ned... nu sidder jeg så lige ved siden af hende i stuen men hun gider slet ikke at rejse sig for at tigge....
hun ligger bare og kigger på mig..
sep 2011
Reiki master... hun hoster overhovedet ikke, men sløv det er hun helt sikkert
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.010
Hvis han har dårlige hofter, har du så ikke noget smertestillende til ham?
Ellers ville jeg nok kontakte dyrlægen igen og insistere på, at han kiggede på ham.
sep 2011
Maj-britt hvorfor tror det kan have noget med hoften at gøre?? nu spørger jeg selv fordi min hund har dårlig hofte..
jun 2006
jeg har selv prøvet at jeg kastede op pga smerter.
så vil man bare helst krølle sig sammen under dynen og forsøge om man kan sove
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
sep 2011
Jeg er helt med på hvad du siger Tina, og jeg tænker at hun da nok har smerter.. synes ellers jeg passer så godt på hende, og at hun ikke over anstrenger sig... LIge nu har hun krøllet sig helt sammen på hendes lille lammeskinds tæppe, og jeg har tændt for varmen men jeg vil jo bare så gerne gøre noget for hende...
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Ellers ville jeg holde øje med hun indtager vand! Gør hun ikke det er det akut til dyrlægen. Fordi hun har en dag eller thalvanden hvor hun ikke er sulten er ikke så alarmerende. Men derefter så må man også til dyrlgæen hvir det forsætter...
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Om ikke andet, så for at din dyrlæge er obs på at du måske ringer senere eller i weekenden.
Sikker på at din hund ikke har slugt noget i går, den ikke burde ?
jun 2006
jeg siger ikke at hun HAR smerter.. det ved jeg jo ikke noget om.
sep 2011
Hun drak vand i morges, men jeg holder et skarpt øje med hende
sep 2011
Tina nej det ved jeg godt, men det er da ikke utænkeligt at du ret
sep 2011
Han siger at det for hunde (ligesom med mennesker) ikke er unaturligt at have en dårlig dag engang imellem, og at det her sagtens kan være noget maveonde som går kan gå over af sig selv...
umiddelbart tror han ikke det er hoften, som sagt så havde hun det helt fint i går, kunne fint både løbe og lege samtidig er det også ret nemt at spotte når det er hofte - også for mig...
Han sagde nogen lunde det samme som nogen af jer andre, at jeg lige skal holde øje med feber, opkast og diarre.. i og med hun drikker vand, så tror han at der er stor sandsyndlighed for at det går over i løbet af 1 til 2 dage, og hvis ikke eller hvis hun får det værre i løbet af dagen så skal jeg selvfølgelig komme ind med hende..
Tak til jer alle sammen for jeres hjælp sætter virkelig stor pris på at i altid er så søde til at svare.
I dag vil hun slet ikke spise??? hjælp