{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

I DAG... {{forumTopicSubject}}

Er jeg meget, meget glad. For nu har jeg 10 UGER tilbage til termin, bank under bordet og salt over skulderen....

Er gået ind i flodhestekorpus stadiet, og "yipee, jeg kan gå 500 meter så gør alt av AV stadiet", og vokser stadig forrygende støt, (også på baller og lår, hmpf) det så skønt, så skønt;o))

Vil bare blamere mig med at, tja ved jeg faktisk ikke helt, men tillader mig ihvertfald at tælle ned fra NU AF:o))

Håber alle derude også har positive ting at glæde sig over i livet;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I DAG...
  • #1   29. feb 2012 Bare rolig.. Det bliver værre med flodhestens overtagelse af din krop ! xD

Jeg håber ikke jeg kommer til at gå tiden ud, for så tror jeg min krop giver efter.. smiley men hurra for 5 uger tilbage smiley

• #2   29. feb 2012 Og her sidder jeg så med 23 uger tilbage og føler mig laaangt bagud hehe.... Er også kun nået til "jeg har slugt en fodbold"-stadiet, men synes alle kigger på mig og tænker at jeg da nok lige burde tage en omgang slankekur...

• #3   29. feb 2012 haha.. åh jeg kan så godt følge dig Maria.. Jeg har næsten hele vejen igennem følt at jeg lignede en som gik lidt for meget på MacD eller bare havde tømt buffeten på kineseren :S

• #4   29. feb 2012 Bare vent til spækhugger-stadiet (under 3 uger til termin) ;o)

Hvor er det bare skønt med alle de gravide mennesker :o) Er slet ikke misundelig, he he

• #5   29. feb 2012 Uhh-- 10 uger tilbage er en skøn tid smiley
    jeg husker det også som " nu må det godt snart være" tiden, men så alligevel ærger det mig nu at jeg aldrig har prøvet sådan for alvor at være højgravid

( min pige er født i uge 32+4 )

• #6   29. feb 2012 Molly; He he ja ved det, det er tredje gang;o) Derfor skal det også nydes NU, for kropsmæssigt går det kun den forkerte vej, gg..
    Stort tillykke med dine 5 uger:o)))

Maria: Uhh ja, det stadie er også trælst;o) Har prøvet at få kommentaren med nr 2. "øhmm, undskyld, men ER du gravid", Var en pind på det tidspunkt, så svaret blev "nej, jeg lagrer bare fedt på maven". Men gud jeg kunne have gravet ned, lol;o)

• #7   29. feb 2012 Molly: ja jeg føler mig også som en der har tømt en McD restaurant... Og føler at andre virkelig kigger skævt til mig.. "ER hun mon gravid eller er hun bare tyk?"... Må godt snart begynde at ligne en rigtig baby-hule!!!

Charlies moar: Hehe jeg har ikke fået kommentarer fra fremmede, men naboer, venner og familie holder sig ikke tilbage for at sige hvor tyk jeg er og hvor meget hval jeg kommer til at ligne senere, så meget som jeg allerede er vokset...
    Jeg synes jo bare jeg ligner en der har spist for meget julemad...

• #8   29. feb 2012 Tina: Det var også tidligt. Tror alle gravide når dertil hvor de tænker, nu må det gerne være før tid, meeen vil til hver en tid foretrække tiden ud for bebs skyld:o)

Mig med...: Kan du sige kaskelot, gg;o))

Maria: Har så lignet en der var højgravid denne gang, allerede fra 3 måned, og nu ser det da helt galt ud!!! Bare vent, du kommer garanteret til at se dødgodt ud når maven sætter sig;o))

Egentlig tror jeg man føler sig værre, end man ser ud i virkeligheden, med andres øjne;o) Dog er jeg sikker på at når folk giver mig komplimenter nu om maven, så er det KUN fordi de prøver at være søde, og ikke ved hvad de ellers skal sige;o))

• #9   29. feb 2012 Hehe, jeg husker det slet ikke sådan men jeg blev heller ikke særligt stor. Da jeg kom ind på fødegangen (var 37+2) troede jordemødrene ikke på jeg skulle føde. De måtte kigge en ekstra gang i papirerne for jeg så ud som om jeg var i 6. måned. Til gengæld var brysterne gigantiske!!!! Jeg stødte ind i alt med dem og hver gang vi spiste lagde jeg et bryst ned i maden...en dårlig vane jeg først har lagt fra mig nu 6 år efter smiley
    Tillykke med den forestående fødsel!!!

• #10   29. feb 2012 Charlies moar: Ja det håber jeg da jeg kommer til... lige nu ligner jeg virkelig noget der er løgn... er halvfed, håret er kedeligt (skal heldigvis klippes på fredag) og sover elendigt om natten så har store rander underøjnene... Og make up kan man jo ikke bruge meget af... Jo jo, det er ganske charmerende at være gravid.. Eller nowet...

• #11   29. feb 2012 Charlies Moar - åh for fan.. haha.. Ja så kender du jo alt til det.. xD Min krop er bare ved at falde fra hinanden af træthed fordi jeg har så mange plukveer smiley

Maria - jeg er stadig ikke enorm eller noget.. så tager jeg en stor striktrøje på er der bare en lille "øldunk", men jeg pruster og stønner ganske forfærdeligt når jeg går.. haha.. folk glor ret meget nede i fakta når jeg handler.. haha..

• #12   29. feb 2012 Damn Sigyn; det var da et anderledes, øh, problem:o)) lol.

Maria: Ja, så føler man langt fra at man "stråler", som der ellers så populært bliver sagt;o)

Kiki: Dårlig tråd jeg fik lavet, bliver ski da helt misundelig nu;o) Minus dine plukveer.. Når jeg går rundt udenfor i den store vinterjakke ser man - Lille hoved, MAVE, og små ben, der bliver kortere og kortere, føler sig rigtig charmerende, gg..

• #13   29. feb 2012 Charlies Moar - haha.. her er det blevet til normalt hoved, GIGA BOOBS! Dunk og vandede ben xD haha.. charming!!
    Men ja.. Man er sku da skide lækker når man er gravid.. især til sidst.. smiley

• #14   29. feb 2012 ØVVV, ingen boobs her:o(( kun røv....... Det er SÅ uretfærdigt, og jeg håber hver gang at det vil være omvendt:o))

• #16   29. feb 2012 haha.. Jeg startede med en stor C og har nu udvidet til en stor D som allerede er ved at være for lille ! DOH!

• #17   29. feb 2012 Aaiijj, gider slet ikke sige mine så, gg.. Er seriøst den eneste kvinde, på begge mine forældres sider, der ikke kan snige mig over en bitte håndfuld.. Et eller andet genetisk er gået helt fejl;o))

Christina: Så må du enten igang, eller ud og låne;o)

• #18   29. feb 2012 hahaha.. jeg frygter virkelig når produktionen går igang for alvor.. Oh my.. Det ender med at jeg skal vikle mig ind i en hængekøje!

Du må bare snyde lidt med "kyllingefileter" ligesom de 14 årige tøser der skal i byen xD

• #19   29. feb 2012 Har sku da stået der med både vat og toiletpapir, kun smart når man sidst på natten skal tørre noget idefinerbart op, gg.. Så længe gemalen ikke klager, stiller jeg mig tilfreds, og så kan der spares på indkøb af bh'er;o)

• #20   29. feb 2012 haha.. Ja det er selvfølgelig rigtigt! Det er dælme også dyrt.. (især når man har bryster som mig der sidder så dårligt placeret at de kun fungere med de der 300 kr's bh'er)

• #21   29. feb 2012 Molly: Ja altså hvis jeg har en meget stor trøje på, kan folk vist heller ikke rigtig se maven.... jeg pruster ikke (endnu), men får mange jag og niv og alt det der sjove noget hvis jeg rejser mig for hurtigt, sidder for meget ned, går for meget osv osv... Så går tit og "massere" maven for at lindre de der "smerter".. Ser nok også lidt skørt ud, men det hjælper...

Charlies mor: Nej jeg stråler i hvert fald langt fra... Jeg er en total udbrændt stjerne i øjeblikket haha...

• #22   29. feb 2012 haha.. den med at massere maven kender jeg godt xD

Igår opgav jeg at købe mælk fordi jeg næsten skulle kravle helt ind i køledisken og jeg prustede, stønnede og svedte.. Men jeg kunne ikke nå.. hahha.. great u fat cow! No milk for u!

• #23   29. feb 2012 Hahahaha.. det er sgu lidt komisk... Tror bare det bliver mandens job at handle ind når maven bliver så stor...

Kommentér på:
I DAG...

Annonce