{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

"TJEK tegn" problem {{forumTopicSubject}}

Er der andre der har problemer med at komme af opdateringer på emner man ikke længere gider følge med i ???

Tror jeg har fjernet "Tjek" tegnet i den lille boks 20 gange og stadig får jeg opdatering på en tråd jeg ikke længere gider følge..
Har ofte problemer med dette, andre der oplever det, eller har fif til hvordan man kommer af første gang man beder om det ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "TJEK tegn" problem
  • #1   15. nov 2011 ok, det vil jeg prøve næste gang....

• #2   15. nov 2011 DET har jeg satmer også tænkt på længe.. hvordan filan jeg slettede det der skide flueben, uden jeg skulle skrive noget hver eneste gang.

Nogle gange så vil man jo bare have en lille opfølgning på ens kommentar, men så når man ikke vil opdateres på det forum mere, så skal man absolut skrive på det....
    Men det er ikke nødvendigt mere.... TAKKER maaaaange gange

• #3   15. nov 2011 Nej, nogle gange leder jeg også herinde som en sindsyg.....

Men takker - jeg har allerede været inde og slette en masse - iiiiiiihhhh jeg er glad nu smiley

• #4   15. nov 2011 hæ hæ - ja, for efterhånden er det sg da svært at finde på noget nyt..... og det går jo ikke, for jeg sidder her med røg ud af ørerne, og alle brandalarmerne går igang, bare fordi jeg er i nærheden....

SÅ NU har jeg bare styr på det, og kan lyde sååååå klog over for andre herinde.... ihhhhh så mange muligheder der er :oD

Kommentér på:
"TJEK tegn" problem

Annonce