4.136 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tandskift hos hvalp :) Tandskift hos hvalp :)

Ja, jeg er jo førstegangsejer at hund, og har derfor aldrig oplevet et tandskifte før smiley

Men hold op hvor er det da egentlig fascinerende. Simba har haft perioder, hvor tænderne nærmest er faldet ud af munden på ham. Her indenfor det sidste døgn har han tabt tre tænder, og vi har indtil videre fundet otte af dem han har tabt smiley

Er der andre der synes det også synes at det er sjovt at følge sådan et tandskifte ? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandskift hos hvalp :)
  • #1   14. nov 2011 Jeg har SLET ikke fundet nogen tænder fra mine hunde, skønt alle er skiftet helt af sig selv ØV smiley
    Synes det kunne være sjovt at se, men det må jeg holde skarpt øje med hvis jeg engang skulle få en hvalp til smiley

• #2   14. nov 2011 ej hvor er det snyd, vi har ikke fundet en eneste af Milles smiley Har kun oplevet at de har siddet meeega løst og når man så kiggede et par timer efter så var den væk :-b

• #3   14. nov 2011 Kender flere der heller ikke har fundet dem, så havde heller ikke forventet at jeg ville - så er blevet utrolig overrasket over det. Simba spytter dem ud, og så sidder han og snuser til dem smiley

• #4   14. nov 2011 Jeg har ingen af Lia's mælketænder, der har jeg har ikke været hurtig nok. Hun har sikkert slugt dem. Ved min første hund havde jeg en fin lille samling på en 5-7 tænder. De er desværre blevet væk i løbet af årene, men det var fascinerende at holde de små tænder op mod hendes voksne bisser. smiley

• #5   14. nov 2011 jeg har heller ik været heldige at have nogle fra koda og kata men min amr.bulldog molly har jeg en af hendes tænder...måtte selv tage den ud da hendes nye tand næsten var lige så langt fremme som den var lang ellers ville jeg ik have haft nogle fra hende:)

• #6   15. nov 2011 M.I, ja, tjekkede lige Simbas nye tænder, og de bliver godt nok kæmpe i forhold til mælketænderne, utroligt at de kan være i den lille mund smiley

Michelle, sjovt at du tog tanden ud smiley Men så var du da også sikker på at få den smiley

• #7   15. nov 2011 Den var løs...men ville ik slippe tandkødet helt så den anden låg og skubbede op langs siden på den. Det var en af "huk" tænderne du ved:)

• #8   16. nov 2011 Ja, den var forhåbentlig løs smiley Men utrolig den ikke selv faldt ud, når den anden var på vej op..

Havde faktisk lidt samme situation med Simba, hvor jeg overvejede at trække en ud, for den var simpelthen så løs og irriterede ham meget, men lod den blive og den faldt så selv ud et par timer senere smiley

Kommentér på:
Tandskift hos hvalp :)

Annonce