{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

åh, en dejlig lørdag morgen... {{forumTopicSubject}}

For det første sov tøserne længe 9.15... så gik vi ned... de kom i haven og jeg blev vasket og fik gjort deres morgenfodring klar...
Lavede kaffe og the og fik sat et brød i ovnen...

Kaldte tøserne ind, og de spiste så det var en lyst, og så tog jeg brødet ud af ovnen... tog snor på tøserne og gik en lang tur hvor vi til deres store glæde mødte flere hilse venlige hunde, og der kunne drønes på de store plæner vi har lige i nærheden...

Nu ligger de begge totalt afslappede og jeg nyder min velfortjente the og friskbagte brød.... og føler mig i den grad velsignet af dem i mit liv... kan få tårer i øjnene bare ved at se på dem og tænke på den glæde de bringer i ens liv...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åh, en dejlig lørdag morgen...
  • #1   12. nov 2011 Det må man sige at være en god lørdag morgen. smiley
    Lyder rigtig hyggeligt, du er velkommen til at kontakte mig næste gang. smiley

• #2   12. nov 2011 Dejligt !!!

• #3   12. nov 2011 @ ha ha smølfine, du skal være velkommen til lige at smutte til østjylland, den ene af de hunde vi møder er faktisk en dk/svensk tæve på 8 år, hun synes det er så hyggeligt med min 5 måneders skotte hvalp der vælter rundt om hende og gør sig til..... min voksne er også glad for det møde for så bliver hun aflastet lidt for den der irriterende klump....

@annika, ja det er... håber de fleste får de gode morgener med deres hunde...

Jeg nyder det, men glæder mig så meget til foråret, hvor jeg så efter en morgen tur om skovsøen skal sidde på terassen og nyde forårs solen...

• #4   12. nov 2011 vi blev vækket kl 7 af kattene, sov videre til kl 8 efter de var smidt ud, og så op der hvor kæresten luftede sasha, jeg lavede morgenmad, og så lige en time i sofaen inden vi tog den halve time ud i bilen til min luftehund i søborg, hvor hundende så nød det gode vejr, og det store grønne område smiley

nu ligger sasha og bobler, og jeg sidder med eksamenslæsning og gløder mig til ved tre tiden hvor jeg har en undskyldning for at komme ud med hende igen smiley

• #5   12. nov 2011 Dejligt (:

• #6   12. nov 2011 dejligt med fortællinger om de gode stunder med vores hunde, og dejligt at høre om de dyr der bliver værdsat og behandlet godt.... der er så mange fortællinger om det modsatte....

synd at de der ikke behandler deres dyr ordentlig ikke ved hvilken glæde de går glip af ved det.... der skal så lidt til at få en masse godt tilbage af vores dyr....

fortsæt endelig med de gode fortællinger, man trækker på smiliebåndet af dem..... og bliver i godt humør...

Kommentér på:
åh, en dejlig lørdag morgen...

Annonce