{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

At blive godkendt herinde?! {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jjeg har netop forsøgt at oprette min hund herinde, men den er blevet afvist, som sådan er det vel ok, men jeg bliver alligevel lidt mut.. smiley altså jeg tænker, vi har haft ham under et døgn, så det er ikke de store ting jeg kan skrive om ham endnu.
Vi har heller ikke rendt rundt med kameraet for at tage billeder hele dagen, der er jo andre ting at bruge tiden som nybagt hundeejer.

Men så kigger jeg lidt på betingelserne:
- Hunden er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger. - Hvor meget skal man skrive? Er det ikke nok at skrive at fødselsdato, køn, temperament, stamtavle og så skrive i beskrivelsen at man kun har haft ham en dag, og derfor vil skrive mere en af de kommende dage?

- Der er ikke oprettet nok billeder til hunden - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder. - Jeg havde lagt fem billeder ind, måske det kun var de 3 af dem der var "gode" men hvalpe er ikke altid så nemme at tage billeder af...!

- Billederne er af for dårlig kvalitet. - jeg mener at billederne var af ok kvalitet.

- Billederne er ikke af selve hunden - det var de .-)

- Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'. - Dette havde jeg ikke gjort smiley

- Mistanke om ejerskab af hunden. - mon det er derfor..?

- Tekst eller billeder indeholder stødende materiale. - det var det absolut ikke smiley

- Hunden er oprettet som salgsannonce. - slet ikke!!

Og så er det jeg tænker, SÅ slem synes jeg ikke at hans profil var, at han lige frem skulle afvises?
Er det bare at forsøge igen? eller er tingene forandret så meget herinde siden sidst jeg skulle oprette mine hunde, eller var jeg bare uheldig?

På forhånd tak

Mvh
Malene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At blive godkendt herinde?!
Kommentér på:
At blive godkendt herinde?!

Annonce