{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.639 visninger | Oprettet:

Hva' F*** sker der for folk!!!?? (Tidlig Brok) {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu verdens sygeste hund fordi der er nogen der sys det har været sjovt/sødt at fodre ham SENEST I GÅR AFTES MED en halv ribbenssteg, DET ER 4 GANG PÅ EN UGE!!!!!!! Har været oppe siden kl. 01.00 i nat fordi han bare skider og brækker sig fra en ende af!!!! Hvad for nogle folk er det der tillader sig at gøre sådan noget!!!??? ARGGG, UNDSKYLD, JEG ER BARE SÅ GAL OVER AT DET, SYS VIRKELIG DET ER NOGET SVINERI AT SMIDE MAD IND I ANDRE HAVER, BARE FORDI DER ER EN HUND!!!

Kære HG, undskyld for så tidlig morgenbrok, men håber i kan følge mig i min frustration!!!

I forgårs satte vi et skilt på havelågen hvor der står med STORE bogstaver at hunde IKKE må fodres, men denne person eller personer, er åbenbart ligeglad eftersom de fortsætter med at give ham deres rester!!! Har i nogen ideer til hvordan jeg/vi kan komme dette problem til livs.. Ej jeg er så gal!!! Og egentlig også bange for, man ved sgu aldrig om det er nogen som prøver at vinde hans tillid med henblik på at stjæle ham, der er jo så meget med hundetyverier for tiden.. smiley og det kan jo ikke være rigtig at man ikke kan lukke ham ud i haven uden at skulle være bange for det ene eller det andet!!! Jeg har haft snakket med mine naboer, men de siger alle at de ikke kender noget til det, men det kan man jo sagtens sige!!?

Ønsker alle I kære HG'er og jeres vapser en dejlig torsdag smiley
Og beklager endnu engang for brok så tidlig om morgen.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva' F*** sker der for folk!!!?? (Tidlig Brok)
  • #1   10. nov 2011 Der er ikke andet at gøre, end at følge med ham ud i haven det næste lange stykke tid, så kan det være at i finder ud af hvem det er..

• #2   10. nov 2011 Det lyder godt nok som noget mærkeligt noget at gøre.....du må ud og ligge på lur bag havelågen. Hvis der er et mønster i det, altså et bestemt tidspunkt det sker på, så ved du jo, hvornår du skal "ligge" klar. Svineri, det er det ihvertfald!

• #3   10. nov 2011 Ja, det er.. vi har normalt bare døren stående åben så han kan gå ind og ud som han vil og det er alle dagene været forskellige tidspunkter han er kommet ind til det.. her den anden dag fandt vi rester af kartofler, dem kunne ham åbenbart ikke li' så dam har havde han ikke spist.. jeg tror jeg anskaffer mig en luftgevær eller sådan noget så his de løber når jeg får øje på dem så kan jeg da i det mindste skyde dem, så kan det være de holder sig væk... Men vi har ikke haft set nogen stå ved lågen og give ham det, vores stue og køkken vindue sidder så vi kan se lige ud på lågen, så vi tror det er nogen der smider det om me i baghaven, for der har vi ingen vinduer ud til.. at folk ikke har mere mellem ørene... tænk hvis han havde allergi?? smiley han kunne jo blive dødelig syg!!! folk er sgu for dumme!

• #4   10. nov 2011
    Athenedora & pomsen . Det kommer også til at være det vi gør fra nu af... det kan jo bare ikke være rigitg at man ikke kan have sin hund og have i fred.. og det er for klamt at skulle gå og samle deres lorte rester op fordi noget af det de giver ham, spiser ham ikke..

• #5   10. nov 2011 Hold da op, hvor tarveligt!

Det er ikke sikkert at de smider mad ind når hunden er der så det er ikke sikkert at det hjælper at følge hunden - men det er i hvert fald en start, og en måde at forhindre hunden i at spise...

Det er i hvert fald en start hvis du kan finde ud af hvor i haven det ligger (og udlede om det er landet fra naboerne eller vejen) og evt bede naboerne holde øje.

• #7   10. nov 2011 Folk tænker sig bare ikke om.. Det kan man da ikke gøre?? Har godt nok aldrig hørt det før.. Hvad med at forsøge at hænge sedler op på havelågen eller hækken/hegn (hvad du nu har) og forklar at du ikke vil have det, og har en hund, der bliver syg af det..

• #8   10. nov 2011 Sorry.. Glemte lige, at du har forsøgt dig med skiltet.. Det gør det bare endnu værre.. Men så må du på en eller anden måde finde ud af hvem det er, og så give dem en ordentlig verbal skideballe..

• #9   10. nov 2011 jeg ville sætte et kamera op og lade det filme:)

håber det lykkedes for dig og din hund:)

• #10   10. nov 2011 Sikke noget svineri! Håber du finder ud af hvem det er..

Da jeg var barn smed nogle unge drenge flasker og kattekillinger ind til vores dober. Heldigvis fandt vi af hvor de var!

• #13   10. nov 2011 Hun kan måske også vide det fordi hunden har kastet op...

• #14   10. nov 2011 Pia H: Haha.. Det tror jeg nu også TS havde gjort. hvis hun havde opdaget det i tide.. For de fleste hunde går det ret hurtigt, når det har noget med mad at gøre.

• #15   10. nov 2011 Mia J

Jeg har lavet et billede / skilt til dig....... du kan bare laminere det og hænge det op udenfor....

De folk der fodre hunden , ved jo ikke OM der virkelig hænger et Video-kamera et eller andet sted....:o)

Jeg kan evt. sende det til din E-mail.... så du slipper for HG's Logo

Du kan se skiltet her .....

(link fjernet)

• #18   10. nov 2011 Arhh en spade/spader...

Oplevede også noget fuldstændig... ja hul i hovedt noget den anden dag.

Chico havde lige været udenfor og begynder så at stå at pive ved hoveddøren, undre mig over det tager ham op og går ud. Så er det en af hans hunde veninder Donna som var stukket af, jeg kalder på hende og siger plads og hun føller mig hoppende hele vejen ved min side hjem til hendes ejer. Jeg lukker hende ind og forklare kort hvor jeg fandt hende osv. idet jeg så åbner døren og går igen smutter Donna med ud igen *SUK* for søger at kalde på hende uden held da der så kommer en ældre pansonist ud fra en af lejlighederne, hun begynder så at råbe efter mig om det var min hund, hvilket jeg jo så må sige nej til da Donna jo ik er min. Så begynder hun at råbe op om at hunden ikke får nok at såise og a hun har fodret den med en halv pakke leverposteg og at hun bare bliver mishandlet og bla, bla,bla (Donna er meget madglad og er altså hverken for tynd eller for tyk) så kommer Donnas ejer så ud fo at se hvad f***** det er der foregår, hun kalder på Donna med en hård stemme og sender hende ind, så råber hende damen op "du sgu da en sur kælling, var!!!" hvor der så bliver svaret "self. er jeg sur hun er lige stukket af" også begynder det ellers, ammen du er dyreplager, hun for ikke nok at spise, du burde ikke have hund, jeg bruger flere 1000 kr. månedligt på mine katte og bla , bla, bla. Vælger så bare at gå ind da jeg jo narda har med det at gøre.

Snakker så med Donnas ejer dagen efter som fortalte at hun bare havde stået og svinet hende til og at hun til sidst bare var gået ind, for hun gad da ikke høre på det og hun var bare blevet ved med at stå og råbe, skrige og skabe sig udenfor hvor der faktisk var stoppet en bil op hende ved hende og alt muligt hvor de så var kørt videre lidt tid efter (så jeg)

Ammen okay hvad sker der lige i folks hoveder??

• #19   10. nov 2011 Man må desværre ikke sætte et kamera op, så det filmer på offenlig vej/fortorv. Det må KUN filme på egen grund.
    Ved nogen som har gjort det, og de fik en kæmpebøde for at filme offenligt med overvågningskamera.

Det er så utroligt hvad folk kan finde på. Bla en ribbensteg, kan ben jo også sætte sig fasst og der er risiko for hunden bliver kvælt i sådan et ben.

• #20   10. nov 2011 Jeg havde fået fat i et hardballgevær..
    Det gør ingen skade udover lidt blå/røde mærker, men jeg kan love dig for de skriger.. også havde jeg sat mig og holdt vagt.. om det så skulle tage mig hele dagen..

Ikke om jeg vil finde mig i at folk fodre mine dyr..

nabotøsen fandt ret hurtigt ud af at man ikke hverken kalder på, eller rører mine hunde.. hun fik en skideballe uden lige over flere gange.. nu er de heldigvis flyttet..

• #23   10. nov 2011 Altså en hel ribbenssteg kommer jo ikke sådan flyvende af sig selv, men en enkelt knogle fra kylling o.a kan altså godt dumpe ned i haven, da fuglene ELSKER sådanne madrester.

• #27   10. nov 2011 Jeg har tit set musvåger tabe noget de har fundet, og de kan flyve med ret tunge ting. Måske det er sådan noget som sker.

• #29   10. nov 2011 Er glad for at se at så mange af jer kan følge min frustration over dette.. smiley jeg takker for skiltet.. smiley det vil helt sikkert blive brugt hvis det ikke stopper.. Vi er omgivet af naboer , vores baghave ligger lige op til vores naboer's, så det eneste sted maden kan komme fra er lige ved lågen, eller stykket der ligger lige ud til en gang sti..

Hele haven er hegnet ind med hønsenet, så tvivler lidt på at der kan være en ræv der kommer 4 gange på en uge og dumper mad i haven fordi hunden skræmmer den smiley *G*
    Indtil videre er der ikke faldet noget ind i haven endnu, men frygter lidt at der kommer til at ligge andeskrog i haven smiley

Tak for jeres medfølges, det er rart med lidt støtte, man føler sig lidt hjælpeløs.. Så tak til jer smiley

• #30   10. nov 2011 ØV BØV...er frustret sammen med dig Mia...dét kan man bare ikke smiley

Her er det gerne halve franskbrød og rundstykker, men tror nu det er fuglene der taber det...eller håber...men vildt irriterende er det, når man gerne vil ha hunden æder ordentligt føde!

• #31   10. nov 2011 * Sus m. Sakki * smiley Tak skal du ha'.. ja, det er jo også bare princippet i det.. det er jo fint nok at folk vil være søde ved ham, men så kan/skal man da være yderst velkommen til at komme og banke på døre og spørge om hunde må få det de har... Håber bare snart det stopper.. for kan mærke på ham at han er lidt mut over at han ikke bare kan rende ud som han plejer, men tør ikke lukke ham ud alene hvis der skulle ryge en and ind til ham når folk er færdige med at spise.. og sys heller ikke jeg gider bruge hele min aften i haven med ham..

Kommentér på:
Hva' F*** sker der for folk!!!?? (Tidlig Brok)

Annonce