Hva' F*** sker der for folk!!!?? (Tidlig Brok) {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu verdens sygeste hund fordi der er nogen der sys det har været sjovt/sødt at fodre ham SENEST I GÅR AFTES MED en halv ribbenssteg, DET ER 4 GANG PÅ EN UGE!!!!!!! Har været oppe siden kl. 01.00 i nat fordi han bare skider og brækker sig fra en ende af!!!! Hvad for nogle folk er det der tillader sig at gøre sådan noget!!!??? ARGGG, UNDSKYLD, JEG ER BARE SÅ GAL OVER AT DET, SYS VIRKELIG DET ER NOGET SVINERI AT SMIDE MAD IND I ANDRE HAVER, BARE FORDI DER ER EN HUND!!!
Kære HG, undskyld for så tidlig morgenbrok, men håber i kan følge mig i min frustration!!!
I forgårs satte vi et skilt på havelågen hvor der står med STORE bogstaver at hunde IKKE må fodres, men denne person eller personer, er åbenbart ligeglad eftersom de fortsætter med at give ham deres rester!!! Har i nogen ideer til hvordan jeg/vi kan komme dette problem til livs.. Ej jeg er så gal!!! Og egentlig også bange for, man ved sgu aldrig om det er nogen som prøver at vinde hans tillid med henblik på at stjæle ham, der er jo så meget med hundetyverier for tiden.. og det kan jo ikke være rigtig at man ikke kan lukke ham ud i haven uden at skulle være bange for det ene eller det andet!!! Jeg har haft snakket med mine naboer, men de siger alle at de ikke kender noget til det, men det kan man jo sagtens sige!!?
Ønsker alle I kære HG'er og jeres vapser en dejlig torsdag
Og beklager endnu engang for brok så tidlig om morgen..
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 196
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 808
jan 2007
Athenedora & pomsen . Det kommer også til at være det vi gør fra nu af... det kan jo bare ikke være rigitg at man ikke kan have sin hund og have i fred.. og det er for klamt at skulle gå og samle deres lorte rester op fordi noget af det de giver ham, spiser ham ikke..
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Det er ikke sikkert at de smider mad ind når hunden er der så det er ikke sikkert at det hjælper at følge hunden - men det er i hvert fald en start, og en måde at forhindre hunden i at spise...
Det er i hvert fald en start hvis du kan finde ud af hvor i haven det ligger (og udlede om det er landet fra naboerne eller vejen) og evt bede naboerne holde øje.
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 988
aug 2004
okt 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 605
håber det lykkedes for dig og din hund:)
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.470
Da jeg var barn smed nogle unge drenge flasker og kattekillinger ind til vores dober. Heldigvis fandt vi af hvor de var!
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
aug 2004
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
Jeg har lavet et billede / skilt til dig....... du kan bare laminere det og hænge det op udenfor....
De folk der fodre hunden , ved jo ikke OM der virkelig hænger et Video-kamera et eller andet sted....:o)
Jeg kan evt. sende det til din E-mail.... så du slipper for HG's Logo
Du kan se skiltet her .....
(link fjernet)
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
Oplevede også noget fuldstændig... ja hul i hovedt noget den anden dag.
Chico havde lige været udenfor og begynder så at stå at pive ved hoveddøren, undre mig over det tager ham op og går ud. Så er det en af hans hunde veninder Donna som var stukket af, jeg kalder på hende og siger plads og hun føller mig hoppende hele vejen ved min side hjem til hendes ejer. Jeg lukker hende ind og forklare kort hvor jeg fandt hende osv. idet jeg så åbner døren og går igen smutter Donna med ud igen *SUK* for søger at kalde på hende uden held da der så kommer en ældre pansonist ud fra en af lejlighederne, hun begynder så at råbe efter mig om det var min hund, hvilket jeg jo så må sige nej til da Donna jo ik er min. Så begynder hun at råbe op om at hunden ikke får nok at såise og a hun har fodret den med en halv pakke leverposteg og at hun bare bliver mishandlet og bla, bla,bla (Donna er meget madglad og er altså hverken for tynd eller for tyk) så kommer Donnas ejer så ud fo at se hvad f***** det er der foregår, hun kalder på Donna med en hård stemme og sender hende ind, så råber hende damen op "du sgu da en sur kælling, var!!!" hvor der så bliver svaret "self. er jeg sur hun er lige stukket af" også begynder det ellers, ammen du er dyreplager, hun for ikke nok at spise, du burde ikke have hund, jeg bruger flere 1000 kr. månedligt på mine katte og bla , bla, bla. Vælger så bare at gå ind da jeg jo narda har med det at gøre.
Snakker så med Donnas ejer dagen efter som fortalte at hun bare havde stået og svinet hende til og at hun til sidst bare var gået ind, for hun gad da ikke høre på det og hun var bare blevet ved med at stå og råbe, skrige og skabe sig udenfor hvor der faktisk var stoppet en bil op hende ved hende og alt muligt hvor de så var kørt videre lidt tid efter (så jeg)
Ammen okay hvad sker der lige i folks hoveder??
maj 2004
Følger: 43 Følgere: 36 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 1.425
Ved nogen som har gjort det, og de fik en kæmpebøde for at filme offenligt med overvågningskamera.
Det er så utroligt hvad folk kan finde på. Bla en ribbensteg, kan ben jo også sætte sig fasst og der er risiko for hunden bliver kvælt i sådan et ben.
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
Det gør ingen skade udover lidt blå/røde mærker, men jeg kan love dig for de skriger.. også havde jeg sat mig og holdt vagt.. om det så skulle tage mig hele dagen..
Ikke om jeg vil finde mig i at folk fodre mine dyr..
nabotøsen fandt ret hurtigt ud af at man ikke hverken kalder på, eller rører mine hunde.. hun fik en skideballe uden lige over flere gange.. nu er de heldigvis flyttet..
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 196
maj 2004
Følger: 43 Følgere: 36 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 1.425
jan 2007
Hele haven er hegnet ind med hønsenet, så tvivler lidt på at der kan være en ræv der kommer 4 gange på en uge og dumper mad i haven fordi hunden skræmmer den *G*
Indtil videre er der ikke faldet noget ind i haven endnu, men frygter lidt at der kommer til at ligge andeskrog i haven
Tak for jeres medfølges, det er rart med lidt støtte, man føler sig lidt hjælpeløs.. Så tak til jer
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
Her er det gerne halve franskbrød og rundstykker, men tror nu det er fuglene der taber det...eller håber...men vildt irriterende er det, når man gerne vil ha hunden æder ordentligt føde!
jan 2007
Hva' F*** sker der for folk!!!?? (Tidlig Brok)