{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Hva f..... sker der for folk!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

jeg har her til aften været ude at køre en tur med et par venner og havde nær påkørt en gravid golden retriever i udkanten af en by!

hunden bærer hundetegn og jeg forsøger at komme i kontakt med ejer på 2 numre intet svar. Jeg ringer så til politiet og får oplyst en adresse ikke langt fra hvor jeg er jeg stopper hunden ind i bilen og kører derom.

der er ingen der svarer.

jeg ringer igen til politiet som siger at jeg bare skal slippe den igen. helt ærligt den er da til fare for trafiken når den render ude midt på en traffikeret vej!

ja ellers kunne jeg tage den med hjem de kunne intet gøre ved det.

hunden er ved at være tæt på fødselstidspunkt.

jeg kan simpelthen ikke forstå man lukker sin gravide hund ud og så bare går i seng og forventer den nok selv klarer det hele!!!!

jeg er virkelig chokket og kan slet ikke forholde mig til det.

jeg har nu taget den med hjem og lukket den i min hundegård hvor den kan gå ind og ud indtil imorgen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva f..... sker der for folk!!!!!!!
  • #2   13. nov 2010 Ej, det er da utroligt at man tror det værste. Ingen kender sandheden og der er kun at konstatere at hunden er løbet væk.

Håber at du får fat i dem i dag, så hunden kan komme hjem igen.

• #3   13. nov 2010 Uh ha da.

• #4   13. nov 2010 enig med gitte, fordi en hund er løbet væk er det jo ikke sikkert at den er ejet af de mest onde mennesker, det er i mine øjne noget værre vrøvl..

• #5   13. nov 2010 De skal ik slippes løs igen, total dårlig stil af politiet... De skal aflevers hos dyrelægen.....

• #6   13. nov 2010 Man må da håbe at hunden er sluppet ud ved et uheld og det ikke er med fuldt overlæg, at de har lukket den ud uden opsyn og til fare for sig selv og omgivelserne. Mvh Sara

• #7   13. nov 2010 Håber det samme som Sara!

• #8   13. nov 2010 Syntes du på mandag skal ringe til den ansvarshavende for den station du har ringet til, og spørge om det er normalt praksis at politiet blot siger at man skal slippe hunden løs igen, til fare for sig selv og andre.

Håber den gravide hund er kommet hjem til sine bekymrende ejere.

• #9   13. nov 2010 Stakkels hund!!
    Vi så lige sige at hvis ens hund er stukket af så sørger man da for at have sin telefon åben hvis der er nogen der finder den!!

• #11   13. nov 2010 Der er så mange forklaringsmodeller for en hunds strejftur at jeg synes det er fuldstændig overilet at konkludere, at ejerene har ond hensigt eller bare er ligeglade.

Det KUNNE jo tænkes, at ejerne på det tidspunkt ikke vidste, at hunden var væk.

I øvrigt - i stedet for at ringe til politiet, så ville jeg i et tilfælde med en synligt drægtig tæve kontakte et internat eller et lokalt dyrehospital, der har plads til hunden.

Det ER praksis hos politiet at de siger at man skal slippe hunden igen, da den selv finder hjem - og det er jo rigtig nok. Man ved bare ikke, hvad den når at få udrettet på turen.

• #12   13. nov 2010 Puha.. sikke en historie
    men stort skulderklap til dig, at du ville tage hunden ind. Håber at det hele ender godt..

• #13   13. nov 2010 Enig i at det er lige i overkanten at gisne om grunden. ejer kunne jo være ude og lede efter vuffen.

Men godt at den er i sikkerhed så den ikke risikere at blive påkørt el. pludseligt få veer mens den er ude og ER nødt til at føde i en "naturhule"

Jeg håber virkeligt også att det ender godt og at TS har misforstået sitiuationen, det kan ske for os alle, så lad os nu ikke fare i flint over den bemærkning.*Ss*

• #14   13. nov 2010 Dejligt du kunne hjælpe, og det er ikke ok af politiet med den melding.
    Håber du får fat i ejer i dag og at der var god grundt til de ikke tog telefonen

• #15   13. nov 2010 Har du fået fat i ejeren??

• #16   13. nov 2010 hunden kom ud af hækken ligefra hvor manden boede og lige over vejen der var ingen der reagerede ved hverken at banke hårdt eller noget som helst

den var ikke sjask våd selvom det stod ned i stænger det meste af aftenen så den har maks været ude i en time.

der var møj rodet

jeg har nu fået fat i ejeren som vil komme og hente den

han troede så¨først dt var imorges den var rendt væk for han var da sikker på han havde lukket den ud :S:S

nå men historien ender da lykkeligt

• #17   13. nov 2010 der var lukket og låst alle steder og alle vinduer var lukket så tror det ikke

• #18   13. nov 2010 kontakt Falck. 70102030. De får penge for det.

• #19   13. nov 2010 Doggymom, nu er den jo kommet hjem, men man kan altid bruge nummeret til en anden gang, så tak for det.*Ss*

• #20   13. nov 2010 Omg, det vil sige han ikke aner hvor hans hund har været henne hele natten ?

• #21   13. nov 2010 PIGER...Line skrev kl.11.24 at ejeren ville hente sin hund og at historien endte godt, vi kan kun tænke vores "rene opspind" selv om ejeren måske lyver, men måske gør ejeren ikke.
    jeg er kun lidt overmidalderene og jeg kan ikke huske fra næse til mund pga.sygdom, men det gør mig absolut ikke til en dårlig hunde/dyre ejer, nu kan jeg så heller ikke lukke mine hunde ud i en have, men jeg ville så heller ALDRIG glemme HVIS jeg havde lukket dem ud.
    Men sådan rammes folk forskelligt at hukommelses svigt, fordi jeg selv lider af det ved jeg at det er forkert at dømme folk uden at kende hele historien og det gør Ts Line ikke engang, og jeg går ud fra at der er en grund til at hun ikke dømmer ejeren, så hvorfor gør i andre som kun har hørt om den chokerende oplkevelse det var for Line da hunden pludseligt var på vejen..
    Endnu engang Line , godt du tog dig af tæven og at i fik fat i ejeren. Du er en engel. *Ss*.

Kommentér på:
Hva f..... sker der for folk!!!!!!!

Annonce