{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.315 visninger | Oprettet:

Min hund er bange! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Har et meget stort problem - min hund er blevet rigtig bange..

Det hele startede i lørdags omkring kl 14.30 - hvor jeg fik mig en lur på sofaen, inden vi skulle holde fødselsdag for min mindste dreng. vågner ved at han sad og rystede mellem mine fødder og han piver og vil slet ik være inde i huset.. sådan har det nu været hver dag lige siden, og det starter først omkring kl 15-16 hver dag..
I aftes da han var ved at spise mad ude i vores baggang, flyver han pludselig ind i køkkenet (ikke færdig med at spise hvilket slet ik ligner ham), og står bare og ryster og kigger ud i gangen..

Hvad hulen skal vi dog stille op+??
har haft ham med hjemme hos en veninde igår aftes, og der var der Intet..
Hjælp os!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er bange!
  • #1   8. nov 2011 For mig lyder det virkelig som om, der er et eller andet i ikke kan se hos jer.
    - Min hund er begyndt at flyve op hos os og gø ud i luften siden min oldemor døde.


  • #2   8. nov 2011 Kan der være sket noget mens du har sovet, som har skræmt ham?

  • #3   8. nov 2011 Er det din hund fra 2011? Så kan det være spøgelsesalderen, hvor de ser "spøgelser" og bliver bange for alting og ingentig

  • #4   8. nov 2011 Sandra - prøv nu liiiige at tage en slapper med det spirituelle før man får en ide om der er et reelt problem.

  • #5   8. nov 2011 N-M; Well, jeg kan ikke forstå, hvad det ellers kan være, så jeg kommer med de forslag, jeg kan komme i tanker om.

  • #6   8. nov 2011 Det er nok liiiige overilet nok at lægge ud med at det spøger i huset.

  • #7   8. nov 2011 Nej det er den fra 2007..
    Der er intet sket..
    Min mand tror måske det kan være pga nogle spots vi har i loftet ude i baggangen - han er ved at tjekke ledninger og nogle af dem er svedne - kan det måske være sådan noget????
    han kan fornemme det kunne antænde?


  • #8   8. nov 2011 Har du et bedre forslag til, hvad det kan være?
    - Spøgelser i huset er sq ikke noget nyt, og det sker altså, om du så tror på det eller ej.


  • #9   8. nov 2011 Lyder som om han kan se eller fornemme noget i ikke kan.

  • #10   8. nov 2011 Malene; Det tror jeg sagtens, han ville kunne. Han har jo en noget bedre lugtesans end jer..

  • #11   8. nov 2011 Tja sandra - det er vist hvad man gør det til.

    Og nej - du kan ikke bilde mig ind at det sker :))

    *Malene*

    Det kan sagtens være sådan noget - han kan dog også være blevet skræmt at noget uden I har opdaget det.

    Jeg ville prøve at aflede ham - ros - afled - ros.
    Gør det til noget sjovt og spændende at være hjemme igen simpelthen.



  • #12   8. nov 2011 Well, det er den tro, du er i.
    Jeg har selv oplevet det mange gange, så jeg tror på det. Men det må du jo selv om.
    Jeg foreslår det, jeg kommer til at tænke på.


  • #13   8. nov 2011 Jeg tror, at folk TROR de oplever noget :))


  • #14   8. nov 2011 Hvorfor reagerer min hund så?
    - Det er der jo ingen forklaring på?
    Well, jeg ved bedre, om hvorvidt jeg bare tror, jeg ser noget.


  • #15   8. nov 2011 Det kan være på så meget andet.

    Men igen, folk må tro hvad de vil - ligeså vel som jeg tror at folk bare er skøre :))


  • #16   8. nov 2011 mine skaber sig hvis der er katte i haven, eller hvis der kommer en mus .. de to "små" 3 år og 17 uger, gemmer sig og er bange.. den store jagter dem væk(2 år og nogle måneder) .. alder har intet at sige smiley ..
    man kan blive skræmt selvom man er 3 år gammel smiley ..
    mus, edderkopper. katte, lyde, knirken, ? smiley eller også et angst anfald. ? så det dyrelægen der skal til hjælp der. det kan hg brugere ikke hjælpe med desværre..

    lig mærke til omgivelserne, er der noget bestemt, har i høje stemmer , snakker du evt i søvne ? .. et eller andet.


  • #17   8. nov 2011 Tror på den med ledningerne, men er der en sammenhæng mellem tidspunktet og om spotsene er tændt?

    Mht. overnaturlige ting.. Sådan et hus har jeg også boet i, ikke at det skramte hundene, men de gøede da, når det bankede på døren mellem baggangen og køkkenet. Også selvom, der ikke var nogen. smiley


  • #18   8. nov 2011 Sandra.
    At din hund reagerer kan jo også være fordi du er særligt modtagelig for det overnaturlige og reagerer ubevidst.
    Du kan ikke bevise at der er noget, og jeg tror heller ikke på det, men tror så også man skal være modtagelig for sådan noget, samme som folk der ser UFO, intereserer mig meget, men har dog aldrig selv set noget. OT OFF!!

    Vores hund er blevet megaræd for lugten af gril, har ikke set han har brændt sig på en gril, men når vi er på camping kan han godt sidde og ryste når andre eller os selv tænder grillen, vi plejer at holde ham på afstand af grillen, og ellers lege lidt med ham, så slapper han lidt af, men er stadig obs på hvad der sker.


  • #19   8. nov 2011 Rene; Det har været om natten, da jeg sov?
    - Og når jeg lige er kommet hjem fra skole, står han og gør ud i stuen?
    Så.. Tror sq ikke, jeg kan reagere ubevidst, når jeg hverken sover, eller lige når jeg kommer hjem...


  • #20   8. nov 2011 Jeg hopper på Sandra
    Men det er klart at man synes det lyder mærkeligt hvis ikke man tror, jeg tror i den grad og tror oven i købet tit at dyr er mere modtagelige end os andre
    Jeg ville få fat i en clairvoyant


  • #21   8. nov 2011 Har i rotter på loftet måske?
    Min brors hund ændrede også fra den ene dag til den anden adfærd! Han var rædselslagen og løb - bogstaveligtalt - op af væggene og rev ting ned.
    Det var værst når han var alene hjemme.
    Det vidste sig at der var rotter på loftet, nu er de udryddet og nu er han normal igen.


  • #22   8. nov 2011 Er også ret enig med Sandra...men tror også på at det sagtens kunne være det med ledningerne.

  • #23   9. nov 2011 Tja, jeg ville ihvertfald ikke hælde til den overnaturlige side... vores hund kan også vågne om natten og gø helt vildt, regner med han har drømt eller hørt en bil eller noget lign. Vi har ihvertfald ingen spøgelser eller andet gøjl herhjemme. Højst mus.

  • #24   9. nov 2011 vi har ingen skadedyr i huset, men nu prøver vi at få de ledninger mm ordnet og se om det så aftager..

    Det startede nemlig da min mand brugte en gammel rørmaskine han lige havde fået af sine forældre, så måske der har været overbelastning på det?


Kommentér på:
Min hund er bange!

Annonce