732 visninger
|
Oprettet:
Konkurrence eller sammenhold {{forumTopicSubject}}
Hvordan er det indenfor jeres hunderace, holder man sammen på div. udstillinger og skuer, eller er det KONKURRENCE og masser af fnidder ??
Jeg har mødt nogle mennesker med forskellige racer hvor man ofte hører om sladder osv.
Tror I der er nogle racer der er mere ramt af sladder end andre ?? Og hvorfor holder man ikke sammen og gør det bedste for racen. Jeg ved godt at man har forskellige meninger osv.. og derfor kan det være svært..
Jeg tænker lidt at indenfor fx. Broholmeren at man holder sammen der, fordi man stadig er ved at udvikle racen.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Men nu rammer man sjældent den sidste instans - og derfor er hundeverden også social, omgængelig, sjov og lærerig... Der er sammenhold, og der er ikke sammenhold.
Fuldstændig som i alle andre situationer, hvor mennesker med forskellige baggrunde mødes.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Nogen ringe er helt nede på jorden, god stemning og der snakkes meget blandt alle.
Andre ringe virker ( undskyld) meget snobbet og korte for hovedet
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
Tror det har betydning at racen er så "lille" som den nu engang er :o)
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 168 Svar: 2.429
Jeg kan stort set tale med alle, men ja der er da et par stykker som går mere op i det end andre
Derimod på markprøverne er der en god stemning, men der er det jo som sådan heller ikke konkurence mod hinanden, da hundene bliver bedømt individuelt ikke mod hinanden
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.144
jul 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 4 Emner: 124 Svar: 2.800
Når vi går i ringen er vi selvfølgelig seriøse, men har aldrig oplevet sure miner eller andet når vinderen findes, jeg er faktisk voldsomt glad for de mennesker der udstiller indefor min race:o)))
Konkurrence eller sammenhold