{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Konkurrence eller sammenhold {{forumTopicSubject}}

Hvordan er det indenfor jeres hunderace, holder man sammen på div. udstillinger og skuer, eller er det KONKURRENCE og masser af fnidder ??

Jeg har mødt nogle mennesker med forskellige racer hvor man ofte hører om sladder osv.

Tror I der er nogle racer der er mere ramt af sladder end andre ?? Og hvorfor holder man ikke sammen og gør det bedste for racen. Jeg ved godt at man har forskellige meninger osv.. og derfor kan det være svært..

Jeg tænker lidt at indenfor fx. Broholmeren at man holder sammen der, fordi man stadig er ved at udvikle racen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrence eller sammenhold
  • #1   8. nov 2011 Hundeverden er en grum den i den forstand, at i sidste instans, så holder alle udelukkende med sig selv.

Men nu rammer man sjældent den sidste instans - og derfor er hundeverden også social, omgængelig, sjov og lærerig... Der er sammenhold, og der er ikke sammenhold.

Fuldstændig som i alle andre situationer, hvor mennesker med forskellige baggrunde mødes.

• #2   8. nov 2011 Jeg oplever meget store forskelle når jeg fotografere på udstillingen.

Nogen ringe er helt nede på jorden, god stemning og der snakkes meget blandt alle.

Andre ringe virker ( undskyld) meget snobbet og korte for hovedet

• #3   8. nov 2011 Indenfor min race er der et fantastisk sammenhold og man jælper hinanden. De fleste kender hinanden på tværs af landegrænser - ofte fra forums o.l.
    Tror det har betydning at racen er så "lille" som den nu engang er :o)

• #4   8. nov 2011 Jeg syntes generelt at vi indenfor retrieverne på udstilling er rimeligt nede på jorden

Jeg kan stort set tale med alle, men ja der er da et par stykker som går mere op i det end andre

Derimod på markprøverne er der en god stemning, men der er det jo som sådan heller ikke konkurence mod hinanden, da hundene bliver bedømt individuelt ikke mod hinanden

• #5   8. nov 2011 Da min konkurrencehund rent udseendesmæssigt falder udenfor racens standart pga hans størrelse, så er han ikke interessant for de fleste fra "min race", ligeledes er det kun min egen type jeg finder interessant, og da der kun er en opdrætter der avler dem, og det er min egen kennelmor, og vi holder sammen alle os der er beæret og har en hund derfra smiley

• #6   8. nov 2011 I vores race har vi altid en super dag, deler ofte borde og snakken går livligt, der grines og pjattes og man hjælper hinanden til at blive klar.

Når vi går i ringen er vi selvfølgelig seriøse, men har aldrig oplevet sure miner eller andet når vinderen findes, jeg er faktisk voldsomt glad for de mennesker der udstiller indefor min race:o)))

Kommentér på:
Konkurrence eller sammenhold

Annonce