{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Deprimeret Chihuahua? {{forumTopicSubject}}

Kort fortalt rejste mine forældre, min søster og jeg til Berlin i sommers, vi vidste det ville blive død hedt dernede, og da vi kunne skulle været væk i 4 dage, ville vi ikke tage Rocco med, og slet ikke i den hede ned hans tykke pels i en storby. Chelsy tog vi med pga. vi havde lovet opdrætteren det, o Chelsy nød selvfølgelig varmen og hun elsker storbuer.
Rocco blev passet af min mormor og onkel som han elsker over alt på jorden, så da vi kom hjem var han selvfølgelig glad, og tingene blev ligesom før.

Så skulle min far 2 måneder efter til New York på noget buisnessrejse h or vi skulle med, Chelsy kom med, Rocco gjorde ikke, han blev passet af mormor igen. Udelukkende pga. sommer varmen i New York, som han virkelig HADER.
Nå men da vi kom hjem var han glad nok igen, som han plejer - men lidt gnaven på Chelsy.

Nu her sidste uge skulle vi til Polen, hvor vi kun tog Chelsy med da både min mormor (som lige har mistet min morfar) og min onkel som bor med min mormor ELSKER Rocco, og Rocco elsker dem. Det var kun en 3 dags tur, men da vi kom hjem gad Rocco dårligt nok sige hej, og han gør Chelsy ked af det ved at snappe efter hende og knurre.
Han ligger bare og sover, er mut og ugidelig siden vi er kommet hjem og hentet ham. Min søster og jeg knurre han af, han ignorere eller flipper ud på Chelsy og min far gider han ikke med. Min mor er han normal imod, pånær han virker så trist og mut.

Vi ringede til dyrlægen og har fået reserveret en tid, men tænkte på om han kan være blevet sur på os og Chelsy over at vi har "forladt" ham, med Chelsy? Eller er han trist over vi tog ham væk fra min mormor og onkel igen?
Han er glad nok når han er ude og gå, samt spiser og drikker, men det er så det eneste.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Deprimeret Chihuahua?
Kommentér på:
Deprimeret Chihuahua?

Annonce