{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

rød i øret , og beskidt i øret .. {{forumTopicSubject}}

har lige opdagede , at Nila s ene øre er noget rødt i det , i huden inde i øret , og der sidder lige som øre voks inden i det , som sidder rundt omkring .. nogle gode råd , på hvbad det kan være . vil selvfølige kontakte lægen , hvis det ikke går væk , meget snart .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rød i øret , og beskidt i øret ..
  • #1   23. okt 2011 har lige selv googlet det , det lyder godt nok helt som , øre gange betændelse .. så må jo nok have fat i dsyrelægen , og få det behandlet ..

• #2   23. okt 2011 Lyder lidt som om der er øremider og at hunden har kløet?

• #3   23. okt 2011 Hvis det er mider , er der mon så rigtig meget øre voks , som kommer ud af øret ?? .. Det er som en by i rusland for os .. Har ingen erfaring med det . Forhåbenlig , har dyre lægen styr på det . ser om det kan gå , at vente til ons. med at få en tid ... D
    a den øre læge jeg bedst kan lide , er på job der ..

• #4   23. okt 2011 Altså vi har oplevet at der er kommet rigtig meget snask i forbindelse med øremider.. Måske det kan være det?

• #5   23. okt 2011 Altså hun har tidligere haft hårsække mider , så har måske lidt tendens til mide angreb. Det klør , er jeg ret sikker på . Jeg har lige prøvet at vaske og rense øren lidt ,og så klør hun i det med poten .. det er kun i den ene øre . Hvordan fik jeres behandlet ?? med pencilin , salve eller lign . ??

• #6   23. okt 2011 Vi fik noget vi skulle dryppe øret med også skulle vi rense det med pladevat smiley

• #7   23. okt 2011 Det med hårsækmiderne er jo tegn på et dårligt imunforsvar... så det kan sagtens have betydning for dette.

Elmo døjede også med ørene, da han havde hårsækmider.... og det kan være følgesygdom... men i har fået styr på hårsækmiderne ikke???

• #8   23. okt 2011 jeg var ved dyrlæge med Trunte i fredags, og hun får nu øre dråber mod svamp i øret, det var også rødt, med ørevoks, og så lugtede det en del.

• #9   23. okt 2011 Jeg må ihvertfald have fat i dyrelægen .. Hej louise smiley . Vi har heldigvis hårsække miderne , helt under kontrol . Ingen problem i 11 mdr . Så tror faktisk vi er over det problem , og det var den lokale form - Heldigvis ikke den arvelige ..men tænkte også straks, om det er noget med mider.. tror ikke det lugtere .er rødt på ca. halvdelen af huden på øre flappen , og snavsen der sidder , er helt mørk som jord og klistret - som ørevoks .. så satser på det er øre gangs betændelse , selv om det sgu sikkert er mider .. vores fugl har også et mide angreb , som gør næbet og fødderne vokser . Vi har bare noget med mider herhjemme , aaaddd ...

Kommentér på:
rød i øret , og beskidt i øret ..

Annonce